powered by

ΕΤΥΚ: Ενισχυτικά μέτρα προστασίας συναδέλφων- πελατών

Η Οργάνωσή μας επανέρχεται σήμερα για το γνωστό θέμα του Κορωνοϊού που βασανίζει ολόκληρη την κοινωνία μας. 
 
Με βάσει την εξέλιξη της πανδημίας αυτής αλλά και των εμπειριών που αποκτήσαμε στην εξέλιξη της, σε συνδυασμό με την προσπάθεια μας για εξυπηρέτηση του κοινού,  η Οργάνωσή μας απέστειλε σήμερα στις Διοικήσεις όλων των Τραπεζών / Εταιρειών του χώρου μας, τις εισηγήσεις της για επιπρόσθετα διορθωτικά / ενισχυτικά μέτρα.
 
Τις εισηγήσεις μας αυτές κοινοποιήσαμε και στον Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας.
 
Παραθέτουμε πιο κάτω τις εισηγήσεις μας:

  • Οι Τράπεζες/Εταιρείες πρέπει να ανακοινώνουν / καθορίσουν τα είδη της εξυπηρέτησης που θα παρέχουν αποκλείοντας όλες τις μη απαραίτητες υπηρεσίες π.χ. επικαιροποίηση στοιχείων κτλ.  
  • Πρέπει να περιορίσουν τα σημεία εξυπηρέτησης, πάντοτε να διατηρούν προσωπικό εφεδρεία, ούτως ώστε αν επηρεαστεί ένα κατάστημα / υπηρεσία να μπορούν να επαναλειτουργήσουν από άλλο σημείο / γραφείο.
  • Να τοποθετήσουν άτομο στην είσοδο ΟΛΩΝ των καταστημάτων που:  

-Να έχει θερμόμετρο και να εξετάζει όλους τους πελάτες. Όσοι έχουν πυρετό να τους απαγορεύει την είσοδο.

-Να ρωτά τον πελάτη τι εξυπηρέτηση θέλει και αν δεν είναι απαραίτητη η εξυπηρέτηση που θέλει να μην του επιτρέπει την είσοδο.  

-Όλοι οι πελάτες να αναγκάζονται να απολυμαίνονται, να φορούν μάσκα και γάντια πριν την είσοδο τους στο κατάστημα. 

-Αν ο πελάτης μπορεί να εξυπηρετηθεί χωρίς την είσοδο του στο κατάστημα τότε το άτομο πρέπει να τον καθοδηγεί / εξυπηρετεί μέσα από την υπαλλακτική επιλογή. 

-Τα άτομα που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν (λόγω γνώσης) με την τεχνολογία που προσφέρουν οι Τράπεζες/Εταιρείες, συνήθως είναι οι ηλικιωμένοι και συνεπώς αυτοί είναι στην πλειοψηφία τους που αναγκάζονται να επισκέπτονται την Τράπεζα/Εταιρεία και αφού θεωρούνται ότι ανήκουν στις ευάλωτες κατηγορίες πολλαπλασιάζονται οι κίνδυνοι τόσο για τους ίδιους, τις οικογένειες τους αλλά και για το προσωπικό των Τραπεζών/Εταιρειών. 

-Ο κάθε ταμίας της Τράπεζας/Εταιρείας εξυπηρετεί με άμεση επαφή 50 – 100 άτομα την ημέρα. Ο αριθμός από μόνος τους αναδεικνύει το υψηλό ρίσκο, συνεπώς πρέπει να παρθούν άμεσα προστατευτικά μέτρα.  

Δειτε Επισης

Αλώβητες από τους δασμούς των ΗΠΑ οι κυπριακές τράπεζες-Βλέπει θετικές προοπτικές για Τρ. Κύπρου και Ελληνική ο Fitch
Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
UBS: Υψηλότερα των προβλέψεων τα κέρδη-Ρεκόρ επιδόσεων λόγω μεταβλητότητας
Προχώρα με το squeeze out η Eurobank-Aίτημα στην Κεφαλαιαγορά για το υπόλοιπο περίπου 2% της Ελληνικής
Σημαντική αύξηση δανείων και μείωση καταθέσεων τον Μάρτιο-Τα στοιχεία της Κεντρικής Τράπεζας
Η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου και τα πλάνα του Κώστα Κλεάνθους για την Ancoria Bank-Ο στόχος της επένδυσης
ΕΚΚ: Καλεί σε συμμετοχή στη διαβούλευση της Κομισιόν για ολοκλήρωση της αγοράς κεφαλαίων
Έλενα Μέλη: Ο πρώτος χρόνος του Jinius Marketplace…Εξελισσόμαστε και χτίζουμε το μέλλον του e-commerce στην Κύπρο
Ρυθμίζονται νομοθετικά οι Εταιρείες Διοίκησης Οργανισμών Συλλογικών Επενδύσεων-Πάει Ολομέλεια το νομοσχέδιο
Τράπεζα Κύπρου: Στις 12 Μαΐου τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου