24/7 Από EVRESIS CALL CENTER

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν αυτή την περίοδο στη χώρα μας, τους περιορισμούς που έχουν ανακοινωθεί και οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα την δημιουργία λειτουργικών προβλημάτων σε υπηρεσίες, οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας EVRESIS ανακοινώνει την προσφορά υπηρεσιών συνεχούς ωραρίου εργασίας 24/7, μέχρι την ομαλοποίηση των συνθηκών.

Οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται σε οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες που θέλουν να συνεχίσουν απρόσκοπτα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και την εξυπηρέτηση του κοινού και των πελατών τους και περιλαμβάνουν:

 

  • 24/7 ενημέρωση/εξυπηρέτηση και υποστήριξη του κοινού/πελατών
  • Διαχείριση τηλεφωνικών μηνυμάτων (τηλεγραμματεία)
  • Διαχείριση παραπόνων και εισηγήσεων κοινού/πελατών
  • Αποστολή μηνυμάτων (SMS,Viber,Email)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Evresis Call Center tel://+35722747000/ ή αποστέλλοντας email στο info@evresis.com.cy


 

Δειτε Επισης

Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών