Powered by

Κοινωνικές Ασφαλίσεις: Πώς θα εξυπηρετείται το κοινό

Οι Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων αντιμετώπισης του κορωνοϊού, προτρέπουν το κοινό όπως περιορίσει τις επισκέψεις του στις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων στις απολύτως απαραίτητες και όπως επιλέγει για την εξυπηρέτησή του την τηλεφωνική επικοινωνία ή την χρήση του διαδικτύου, όπου είναι δυνατό.

Παράλληλα, για την άμεση εξυπηρέτηση το κοινό μπορεί να καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του πολίτη στο 1434. Πληροφορίες σχετικές με αιτήματα στην ιστοσελίδα του τμήματος (www.mlsi.gov.cy/sid).

Υπενθυμίζεται ότι, το Σύστημα Πληρωμής Εισφορών μέσω Διαδικτύου αποτελεί τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο πληρωμής των οφειλόμενων εισφορών, στο οποίο μπορείτε να γίνετε χρήστες.
 

Δειτε Επισης

Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Στις Βρυξέλλες για τις συνεδριάσεις Eurogroup και ECOFIN ο Μάκης Κεραυνός-Τα θέματα στην ατζέντα
Αμελητέες ζημιές στο ΧΑΚ την Παρασκευή, εβδομαδιαία κέρδη
Κωνσταντίνος Κόμπος: Εθνικός στόχος με θετικές προεκτάσεις για την οικονομία η ένταξη στον χώρο Σένγκεν
Σωτήρης Μαρκίδης: Ο στόχος που πέτυχε για δεύτερο συναπτό έτος το Τμ. Φορολογίας-Επιστράφηκε ποσό €25 εκατ.
Σχέδιο κρατικών ενισχύσεων ήσσονος σημασίας για το 2025 από το Υπουργείο Υγείας
Ετήσια αύξηση 4,3% στον δείκτη κύκλου εργασιών στη βιομηχανία το τετράμηνο
Διαγραφή γραμματίων δημοσίου από το ΧΑΚ-Πότε θα σταματήσει η διαπραγμάτευσή τους
Σ. Σοφοκλέους: Θα διεκδικήσουμε μέχρι τέλους την ανέγερση Πράσινης Τεχνικής Σχολής στον Κόρνο
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ