Powered by

Κοινωνικές Ασφαλίσεις: Πώς θα εξυπηρετείται το κοινό

Οι Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων αντιμετώπισης του κορωνοϊού, προτρέπουν το κοινό όπως περιορίσει τις επισκέψεις του στις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων στις απολύτως απαραίτητες και όπως επιλέγει για την εξυπηρέτησή του την τηλεφωνική επικοινωνία ή την χρήση του διαδικτύου, όπου είναι δυνατό.

Παράλληλα, για την άμεση εξυπηρέτηση το κοινό μπορεί να καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του πολίτη στο 1434. Πληροφορίες σχετικές με αιτήματα στην ιστοσελίδα του τμήματος (www.mlsi.gov.cy/sid).

Υπενθυμίζεται ότι, το Σύστημα Πληρωμής Εισφορών μέσω Διαδικτύου αποτελεί τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο πληρωμής των οφειλόμενων εισφορών, στο οποίο μπορείτε να γίνετε χρήστες.
 

Δειτε Επισης

Λιου Τζιαντσάο (ΚΚΚ): Η Κύπρος έχει καταστεί για άλλη μια φορά πύλη για τη συνεργασία Κίνας-Ε.Ε.
Ετήσια αύξηση 1,5% στους εργαζόμενους και 1,9% στις ώρες εργασίας το πρώτο τρίμηνο
Ενίσχυση συνεργασίας Κύπρου-FAO στους τομείς διαχείρισης υδάτινων πόρων, σπατάλης τροφίμων και επισιτιστικής ασφάλειας
Έκανε εργαλείο παρακολούθησης εισαγωγών για μη εκτροπή εμπορίου λόγω δασμών η Κομισιόν
Με αρνητικό πρόσημο έκλεισε την Πέμπτη το Χρηματιστήριο
ΠτΔ: Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο και ένταξη στη Σένγκεν στις προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας Ε.Ε.
Αντρέας Κυπριανού: Η ανάγκη απλοποίησης διαδικασιών προς υλοποίηση ΚΑΠ και ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης
Συζήτησαν για τις εμπορικές και επενδυτικές σχέσεις Η.Β. και Λάρνακας Νάκης Αντωνίου και Ύπατος Αρμοστής
Μάκης Κεραυνός: Σταθερή και ανθεκτική η κυπριακή οικονομία-Μας απασχολούν οι ανελαστικές δαπάνες
Αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών σε βιομηχανία, υπηρεσίες και μεταφορές το πρώτο τρίμηνο του 2025