Εpic: Πώληση προϊόντων με δωρεάν κατ’ οίκο παράδοση
11:01 - 16 Μαρτίου 2020
Στην Epic συμμετέχουν με όλες τους τις δυνάμεις στην προσπάθεια της πολιτείας και της κοινωνίας να περιορίσει τις επιπτώσεις της επιδημίας και να επιστρέψουμε το συντομότερο δυνατόν στην ομαλότητα.
Η εταιρεία σε ανακοίνωση αναφέρει τα ακόλουθα:
-Διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την προστασία της υγείας των πελατών και των εργαζομένων μας, εφαρμόζοντας πιστά τις οδηγίες που εκδίδονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
-Τα προληπτικά μέτρα που εφαρμόζουμε στα καταστήματα και στους χώρους εργασίας μας περιλαμβάνουν συνεχή καθαριότητα και τακτική απολύμανση των χώρων και τήρηση των συνιστώμενων αποστάσεων, ενώ το προσωπικό μας έχει λάβει πλήρη ενημέρωση για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας των ιδίων και των πελατών μας.
-Για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, στην Epic μπορείτε να κάνετε όλες τις συναλλαγές σας από το διαδίκτυο ή τηλεφωνικά:
Μέσω διαδικτύου με πιστωτική κάρτα
• με την εφαρμογή my epic (iOS / Android)
• στο portal epic pay
• στην ιστοσελίδα JCC Smart
Τηλεφωνικά με πιστωτική κάρτα
• καλώντας το Τμήμα Εισπράξεων της Εpic στο 96969895
• καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136 και ακολουθώντας τις οδηγίες του μενού επιλογών.
Η Εpic τονίζει επίσης πως συνεχίζει να προσφέρει υπηρεσίες όπως νέα συμβόλαια, αγορά υπηρεσιών, αγορά προϊόντων μέσω δωρεάν κατ’οικον παράδοσης, διαχείριση υπηρεσιών και ανανεώσεις υφιστάμενων συμβολαίων μέσω των πιο κάτω εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης:
• Epic Online Store – www.epic.com.cy
• Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 136
• Διαδικτυακή Φόρμα Επικοινωνίας www.epic.com.cy/el/page/HJUcf466/request-callback
• Τμήμα Τηλεφωνικών Πωλήσεων 800 10 800
«Από την πλευρά μας κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να διασφαλίσουμε την ομαλή και κανονική λειτουργία των εργασιών στην Epic έτσι ώστε να μην επηρεαστεί με οποιοδήποτε τρόπο η επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών μας», καταλήγει.
Η εταιρεία σε ανακοίνωση αναφέρει τα ακόλουθα:
-Διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την προστασία της υγείας των πελατών και των εργαζομένων μας, εφαρμόζοντας πιστά τις οδηγίες που εκδίδονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
-Τα προληπτικά μέτρα που εφαρμόζουμε στα καταστήματα και στους χώρους εργασίας μας περιλαμβάνουν συνεχή καθαριότητα και τακτική απολύμανση των χώρων και τήρηση των συνιστώμενων αποστάσεων, ενώ το προσωπικό μας έχει λάβει πλήρη ενημέρωση για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας των ιδίων και των πελατών μας.
-Για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, στην Epic μπορείτε να κάνετε όλες τις συναλλαγές σας από το διαδίκτυο ή τηλεφωνικά:
Μέσω διαδικτύου με πιστωτική κάρτα
• με την εφαρμογή my epic (iOS / Android)
• στο portal epic pay
• στην ιστοσελίδα JCC Smart
Τηλεφωνικά με πιστωτική κάρτα
• καλώντας το Τμήμα Εισπράξεων της Εpic στο 96969895
• καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 136 και ακολουθώντας τις οδηγίες του μενού επιλογών.
Η Εpic τονίζει επίσης πως συνεχίζει να προσφέρει υπηρεσίες όπως νέα συμβόλαια, αγορά υπηρεσιών, αγορά προϊόντων μέσω δωρεάν κατ’οικον παράδοσης, διαχείριση υπηρεσιών και ανανεώσεις υφιστάμενων συμβολαίων μέσω των πιο κάτω εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης:
• Epic Online Store – www.epic.com.cy
• Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 136
• Διαδικτυακή Φόρμα Επικοινωνίας www.epic.com.cy/el/page/HJUcf466/request-callback
• Τμήμα Τηλεφωνικών Πωλήσεων 800 10 800
«Από την πλευρά μας κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να διασφαλίσουμε την ομαλή και κανονική λειτουργία των εργασιών στην Epic έτσι ώστε να μην επηρεαστεί με οποιοδήποτε τρόπο η επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών μας», καταλήγει.