Τράπεζα Κύπρου: Stay Home… Be Digital
16:25 - 13 Μαρτίου 2020
Οι εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19, μας αναγκάζουν λίγο ή πολύ να προστατεύσουμε περισσότερο τον εαυτό μας και τους γύρω μας, αναφέρει η Τράπεζα Κύπρου.
Στο ευρύτερο πλαίσιο των επίσημων ανακοινώσεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ) συμβουλεύονται οι καταναλωτές να αποφεύγουν τη χρήση χαρτονομισμάτων και να στραφούν στις ανέπαφες συναλλαγές για να αποτρέψουν την εξάπλωση του κορωνοϊού.
Εκπρόσωπος του Π.Ο.Υ δήλωσε στην αγγλική εφημερίδα «Τhe Telegraph»:
«Γνωρίζουμε ότι τα χρήματα αλλάζουν συχνά χέρια και μπορούν να “μαζέψουν” όλα τα είδη βακτηρίων και ιών. Θα συμβουλεύαμε τους ανθρώπους να πλένουν τα χέρια τους μετά τη χρήση χαρτονομισμάτων και να μην αγγίζουν το πρόσωπό τους. Όταν είναι δυνατόν, θα ήταν επίσης σκόπιμο να γίνονται ανέπαφες πληρωμές για να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης».
In the internet we trust
Σε άλλες εποχές μια τέτοια δήλωση θα σας τρομοκρατούσε. Πλέον, δεν υπάρχει καμιά απολύτως ανησυχία ή προβληματισμός. Υπάρχει η λύση, και ναι είναι και η ευκαιρία να δοκιμάσετε τη διαδικτυακή τραπεζική, ή την τραπεζική μέσω τηλεφώνου ή tablet και να ζήσετε τις εμπειρίες που σας προσφέρουν οι τράπεζες. Ίσως ήλθε η ώρα να μετατρέψετε τους καναπέδες των σαλονιών σας στο μεγαλύτερο κατάστημα των τραπεζών.
Μέσω της πλατφόρμας 1bank της Τράπεζας Κύπρου μπορείτε να κάνετε όλες τις τραπεζικές σας συναλλαγές εύκολα και γρήγορα, απ' όπου κι αν βρίσκεστε, επιλέγοντας την ευελιξία των online συναλλαγών, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.
Try them: Apple Pay & BoC Wallet
Δοκιμάστε το Αpple Pay, το ηλεκτρονικό πορτοφόλι της Apple κάνοντας ακόμη πιο εύκολες, απλές και ασφαλείς τις συναλλαγές σας, επιτρέποντας στους κατόχους καρτών Visa και Mastercard να πραγματοποιούν ασφαλείς και γρήγορες πληρωμές μέσω κινητών συσκευών iOS.
Πληρωμές από συσκευές Android πραγματοποιούνται μέσω του BoC Wallet App.
Η Τράπεζα Κύπρου κινείται σε ψηφιακούς ρυθμούς, μετασχηματίζει ψηφιακά τα καταστήματά της και όλες τις εσωτερικές της λειτουργίες, απλοποιεί και αυτοματοποιεί περισσότερες διαδικασίες και εντάσσει νέα εργαλεία και πλατφόρμες στην καθημερινότητα του κάθε πελάτη!
Κάθε δοκιμασία είναι και μια ευκαιρία, μια μεγάλη πρόκληση για κάτι νέο, διαφορετικό και καινοτόμο. Και σίγουρα ο πανικός δημιουργεί κρίσεις. Η σωστή ενημέρωση όμως και η ψυχραιμία βοηθούν στην καλύτερη διαχείριση των κρίσεων, σε απαιτητικές εποχές.