Powered by

Ανοίγει τον Μάρτιο το ξενοδοχείο Αλμύρα

Επαναλειτουργεί στις αρχές Μαρτίου 2020, μετά από μια μεγάλη ανακαίνιση, τo ξενοδοχείο Αλμύρα στην Πάφο, το μοναδικό κυπριακό ξενοδοχείο που είναι μέλος της διεθνούς αλυσίδας Design Hotels. Το πεντάστερο Αλμύρα, ανήκει στον όμιλο Thanos Hotels and Resorts.
 
Η ανακαίνιση ήταν προϊόν συνεργασίας της κορυφαίας Γαλλίδας σχεδιάστριας Joëlle Pléot και μιας ομάδας ντόπιων τεχνιτών και καλλιτεχνών. Η Pléot, η οποία έχει στο παρελθόν σχεδιάσει σπίτια και καταστήματα για τον Karl Lagerfeld και την Coco Chanel, είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια των εσωτερικών χωρών του Αλμύρα από τότε που άνοιξε για πρώτη φορά το 2003. Όπως και στο παρελθόν, η καλλιτέχνις σχεδίασε έπιπλα ειδικά για το ξενοδοχείο, ενώ τις ιδέες της υλοποίησαν ξυλουργοί και επιπλοποιοί απ’ όλη την Κύπρο.
 
Οι νέες αναβαθμίσεις ενισχύουν την αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου, η οποία εμπνέεται τόσο από τον μεσαίωνα όσο και από το σύγχρονο, με βασικά χαρακτηριστικά τις οριζόντιες γραμμές, τα απλά υλικά και την προσαρμογή των κτιρίων στο υπάρχον περιβάλλον.
 
Εσωτερικά
Η ατμόσφαιρα του λόμπι έχει αναβαθμιστεί, με την προσθήκη ζεστού φωτισμού στο χώρο της εισόδου. Παράλληλα, η επίπλωση του χώρου έχει ανανεωθεί πλήρως. Το εστιατόριο «Αέρας», που βρίσκεται στο λόμπι, διαθέτει τώρα μια κομψή παλέτα χρωμάτων με σκούρες μπλε αποχρώσεις, δίνοντας νέα πνοή στο εστιατόριο.
 
Εξάλλου, στο πλαίσιο της πλήρους αναβάθμισης των δωματίων τοποθετήθηκαν, μεταξύ άλλων, ηχομονωτικές πόρτες, ειδικά σχεδιασμένες ντουλάπες και κομψός μπρούντζινος φωτισμός. Τα δωμάτια διαθέτουν τώρα ευρύχωρες ντουζιέρες από ιταλικό μάρμαρο Carrara. Επίσης, βάσει της θεματικής «θάλασσα», έργα τέχνης του Μιχάλη Κούλουμου έχουν αναρτηθεί σε όλα τα υπνοδωμάτια, τα οποία απεικονίζουν σκηνές από την παραλία της Πάφου. Επιπλέον, η ψυχαγωγία εντός των δωματίων εκσυγχρονίστηκε με την προσθήκη έξυπνων τηλεοράσεων (Smart TV) σε κάθε δωμάτιο.
 
Ο όμιλος Thanos Hotels and Resorts, που ιδρύθηκε πριν 40 χρόνια, είναι οικογενειακή επιχείρηση την οποία διαχειρίζεται ακόμη η ίδια οικογένεια. Η εταιρεία αισθάνεται ιδιαίτερα περήφανη για την κοινωνική ευαισθησία της και τη συνεργασία της με τοπικές επιχειρήσεις στην Κύπρο.
 

Δειτε Επισης

Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Ryanair: Υπερδιπλασιάστηκαν στα €820 εκατ. τα κέρδη τριμήνου-Ισχυρή η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια