Εταιρική Κουλτούρα ως Στρατηγική για Κερδοφορία

Η ανάγκη για επιβίωση αλλά και η κερδοφορία για μια επιχείρηση είναι πρωταρχικός  στόχος, ως εκ τούτου, η ανάπτυξη Εταιρικής Κουλτούρας ως Επιχειρηματική Στρατηγική είναι επιτακτική!

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, μπορούν να γίνουν αλλαγές σε μια επιχείρηση, σε θέματα κουλτούρας δηλαδή νοοτροπίας, συμπεριφοράς και ταυτότητας της εταιρείας ώστε να έχει πλεονεκτική θέση έναντι των ανταγωνιστών της!

Επίσης, η ανάπτυξη διαδικασιών και πολιτικών ( policies & procedures) σε μια επιχείρηση καθώς και η εναρμόνισης τους με τη νομοθεσία και τους Κανονισμούς σε θέματα ισότητας, δίκαιης μεταχείρισης, προσωπικών δεδομένων είναι μια προτιμώμενη προσέγγιση που προσφέρει ασφάλεια και παρότρυνση στους εργαζομένους για αύξηση της παραγωγικότητας και  έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που επιτρέπουν στην επιχείρηση  να δημιουργήσει με συνέπεια υψηλή προστιθέμενη αξία και υψηλότερα κέρδη!

Ο όρος Strategic Human Resource Management,  χρησιμοποιείται για να περιγράψει μία προσέγγιση, με ένα στρατηγικό framework, σε ό,τι αφορά τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού η οποία υποστηρίζει τους μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς στόχους και αποτελέσματα της επιχείρησης.

Αυτή, η προσέγγιση, εστιάζει, σε μακροπρόθεσμα ζητήματα, που αφορούν, τους ανθρώπους, στην ευθυγράμμιση των πόρων με τις μελλοντικές ανάγκες, καθώς και σε προβληματισμούς που έχουν να κάνουν με τη δομή, την ποιότητα, την κουλτούρα, τις αξίες και τη δέσμευση. Επιπλέον, μία τέτοια προσέγγιση, δεν θα μπορούσε, παρά να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη τόσο με την εξελισσόμενη φύση της ίδιας της εργασίας όσο και με την κανονιστική συμμόρφωση δηλαδή την εναρμόνιση με τη νομοθεσία των διαδικασιών, όπως τη βιώνουμε τα τελευταία χρόνια, ως μέλη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.

Επειδή, το Strategic Human Resources Management είναι μία πολύπλοκη διαδικασία, χρειάζεται ένα ουδέτερο μάτι, κάποιον ανεξάρτητο εξειδικευμένο σύμβουλο, σε συνεργασία με τη Διευθυνση, ώστε να δοθούν προτάσεις που να μην είναι επηρεασμένες από τη διοίκηση και το κατεστημένο, και να μην είναι απόλυτες και καθορισμένες. Η διεύθυνση μιας εταιρείας, αφού λάβει όλες τις προτάσεις που θα τις δοθούν, θα πρέπει να καθορίσει και να υλοποιήσει στρατηγικές πολιτικές και διαδικασίες ώστε να δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη και την αλλαγή της κουλτούρας της εταιρείας αλλά και της εικόνας της.
 
Η ανάληψη όλων των δράσεων, επηρεάζουν άμεσα τη συμπεριφορά των ατόμων,  ώστε να διαμορφώσουν και να υλοποιήσουν τις στρατηγικές ανάγκες της επιχείρησης που αποσκοπούν στο να επιτρέψουν στον οργανισμό να επιτύχει τους στόχους του.

Η Εταιρική Κουλτούρα ως Στρατηγική, αφορά το ευρύτερο και συνολικό πλαίσιο μιας επιχείρησης, το οποίο καθορίζει τη διαμόρφωση και υλοποίηση των επιμέρους στρατηγικών, συσχετίζοντας συστηματικά τους ανθρώπους με τον οργανισμό ώστε αυτές να προσδίδουν επιχειρηματική αξία και αποτελεσματικότητα.
 
Η Μαρία Βασιλείου είναι Νομικός  Σύμβουλος με εξειδίκευση σε θέματα εργασιακών σχέσεων,  Κανονιστικής Συμμόρφωσης όπως GDPR, Τραπεζικά και Αφερεγγυότητα.
 
Για περισσότερες πληροφορίες:
CONSULTING ZONE LTD
Τηλ: 22004666
www.consultingzones.com
Email: info@consultingzones.com
 

Δειτε Επισης

Παράνομη κτηματομεσιτεία και σφετερισμός ελληνοκυπριακών περιουσιών στα κατεχόμενα
Χαλλούμι ΠΟΠ: Πώς η κατοχύρωση, του προσέδωσε προστιθέμενη αξία
Make love… not war! Επικοινωνία εν καιρώ πολέμου και ηθική ευθύνη
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Παγκόσμια κρουστικά κύματα: Η απειλή του Ιράν να κλείσει τα στενά του Ορμούζ και οι διεθνείς επιπτώσεις
4 διαπιστώσεις από την εκπαίδευση 2 εκατομμυρίων ανθρώπων στην AI: Η δέσμευση της Amazon που έγινε πράξη
Τι πετύχαμε στην Ευρώπη για τα εναλλακτικά καύσιμα στις αερομεταφορές
Η Λευκωσία είναι άδεια, αλλά μας νοιάζει μόνο αν κολλάει η κίνηση
Αυστηρή εποπτεία των ΚΕΠΕΥ με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα
Substance: Η νέα πραγματικότητα για τις διεθνείς εταιρείες στην Κύπρο