Γιωρκάτζης: 7 νέες μονοδρομήσεις για επίλυση κυκλοφοριακού!

Το κυκλοφοριακό, αλλά και το συνεπακόλουθο περιβαλλοντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πρωτεύουσα, αφορά όλους τους Δήμους της μείζονος Λευκωσίας αναφέρει σε άρθρο του ο Δήμαρχος Λευκωσίας  Σύμφωνα με τον κ. Γιωρκάτζη, κάθε μέρα υπολογίζεται ότι εισέρχονται στη Λευκωσία 34.000 οχήματα, περίπου 3.300 περισσότερα σε σχέση με το 2015. «Η παροχή ασφαλών μέσων μαζικής μεταφοράς», αναφέρει σε άρθρο του, «που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των πολιτών κάθε ηλικίας, είναι κοινωνική υποχρέωση κάθε σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης».
 
Μονοδρομήσεις – λεωφορειολωρίδες
 
Παράλληλα υπενθύμισε ότι υποβάλει επανειλημμένα συγκεκριμένες εισηγήσεις προς το κράτος:

-Μονοδρόμηση κύριων αξόνων (Δημοσθένη Σεβέρη, Κυριάκου Μάτση, Θεμιστοκλή Δέρβη, Βύρωνος, Νίκης, Ακροπόλεως, Κένεντι κ.ά.) για τη δημιουργία λεωφορειολωρίδων, αλλά και Bus Corridor (λωρίδα απόλυτης προτεραιότητας λεωφορείου).

-Αύξηση της συχνότητας και του ωραρίου λειτουργίας των λεωφορείων, αλλά και των δρομολογίων, με τρόπο που να εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών, χωρίς να είναι απαραίτητη σε κάθε περίπτωση η μετεπιβίβαση από την Πλατεία Σολωμού.

-Νέες, σύγχρονες και έξυπνες στάσεις λεωφορείων οι οποίες θα προσφέρουν συνεχή πληροφόρηση μέσω ηλεκτρονικών πινακίδων, αλλά και μέσω εφαρμογών κινητών τηλεφώνων.

-Δωρεάν χρήση των δημόσιων μεταφορών για διάστημα δύο χρόνων και αύξηση του κόστους χρήσης του ιδιωτικού αυτοκινήτου (π.χ. αυστηρότερες ποινές για παράνομη στάθμευση, αύξηση των τελών στάθμευσης).

-Αναβάθμιση και επικαιροποίηση του συστήματος συντονισμού των φώτων τροχαίας.

-Λειτουργία δικτύου Τραμ.

 
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Γιωρκάτζη πολλές από τις πιο πάνω εισηγήσεις, ιδιαίτερα οι μονοδρομήσεις, θα επιφέρουν τεράστιες αλλαγές στην καθημερινότητα χιλιάδων συμπολιτών μας.


«Μήπως είναι τη δυσφορία αυτών των πολιτών που προσπαθούν να αποφύγουν οι διάφοροι αρμόδιοι, εντεταλμένοι να πάρουν τις αποφάσεις; Μήπως είναι αυτός ο κύριος λόγος που εδώ και σχεδόν μια δεκαετία οι πρόνοιες του ΟΣΚΛ δεν υλοποιούνται;Όπως είχα επισημάνει σε μια ακόμη παρέμβασή μου για το κυκλοφοριακό πριν από μερικούς μήνες, το πρόβλημα είναι υπαρκτό και το γνωρίζουμε όλοι. Γνωρίζουμε επίσης ότι γίνεται ολοένα και πιο έντονο. Αυτό που χρειάζεται είναι αποφασιστικότητα και πολιτική βούληση. Γι’ αυτό το ερώτημα πλέον είναι ξεκάθαρο: Ποιοι είναι διατεθειμένοι να στηρίξουν τον Υπουργό ώστε αυτά που για 10 χρόνια γνωρίζουμε να εφαρμοστούν; Ο Δήμος Λευκωσίας δηλώνει παρών», καταλήγει.

Δειτε Επισης

Α. Σπακουρή: Όχι απλώς ένας τουριστικός προορισμός για τους Κύπριους η Ελλάδα-Γιατί βρίσκεται σταθερά στην κορυφή
Olympic Lagoon Resort: Επεκτάσεις και βελτιώσεις στο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα (photos)
Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ακινήτων-Η πρωτιά Λεμεσού και η «ισοπαλία» Λευκωσίας και Λάρνακας
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στρέφονται νομικά κατά της Booking.com οι ευρωπαίοι ξενοδόχοι-Στηρίζει την συλλογική δράση ο ΠΑΣΥΞΕ
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Δρ. Ρατζίβ Σινγκ: Σημαντικός ο ρόλος του Συμβουλίου IGC για την οικονομική συνεργασία Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου
Κ. Φυτιρής: Κίνητρα για να προσελκύσουμε μεγάλα σκάφη αναψυχής στην Κύπρο-Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί
Τα πολεοδομικά κίνητρα για προσιτή στέγη και όσα πρέπει να ξέρουν οι developers-«Εμφανής η απήχηση του Σχεδίου»