The Boys At Number Five: Να καταστούμε συνώνυμο της λέξης φιλοξενία
07:40 - 17 Φεβρουαρίου 2020
Στόχος του «The Boys At Number Five» σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Κουγιάλη, είναι να καταστεί συνώνυμο της λέξης φιλοξενία με μια γκάμα προϊόντων που να εκφράζει την φιλοσοφία του μαγαζιού αλλά και η επέκταση της επιχείρησης στο εξωτερικό. Όπως ανέφερε, το προσωπικό είναι το Α και το Ω μιας επιχείρησης «από την λάντζα στον μάνατζερ και από την καθαρίστρια στον σεφ, το προσωπικό αντιπροσωπεύει την φιλοσοφία μας.
Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης του «The Boys At Number Five» Κωνσταντίνος Κουγιάλης, είναι μέλος της γενιάς των millennials. Των νεαρών επιχειρηματιών που αλλάζουν το πρόσωπο των επιχειρήσεων ανά το παγκόσμιο. Αυτοί που αν και εξακολουθούν να επικεντρώνονται στη διασφάλιση της κερδοφορίας των εταιρειών τους, ενδιαφέρονται επίσης να συντελέσουν τη δική τους αλλαγή στην κοινωνία.
Ο Κωνσταντίνος Κουγιάλης αποκαλύπτει στην κάμερα του InBusinessNews πτυχές της επαγγελματικής και προσωπικής του ζωής.
Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης του «The Boys At Number Five» Κωνσταντίνος Κουγιάλης, είναι μέλος της γενιάς των millennials. Των νεαρών επιχειρηματιών που αλλάζουν το πρόσωπο των επιχειρήσεων ανά το παγκόσμιο. Αυτοί που αν και εξακολουθούν να επικεντρώνονται στη διασφάλιση της κερδοφορίας των εταιρειών τους, ενδιαφέρονται επίσης να συντελέσουν τη δική τους αλλαγή στην κοινωνία.
Ο Κωνσταντίνος Κουγιάλης αποκαλύπτει στην κάμερα του InBusinessNews πτυχές της επαγγελματικής και προσωπικής του ζωής.
Οργανωτής: ΙΜΗ, Χορηγοί: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus