Τέλος οι κατάλογοι ΙΚΕΑ: Το έντυπο που τυπώθηκε περισσότερες φορές και από την Βίβλο

Η IKEA πρόκειται να σταματήσει την εκτύπωση του καταλόγου της, του εντύπου που τυπώθηκε περισσότερες φορές από τη Βίβλο και το Κοράνι.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η γνωστή αλυσίδα επίπλων ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι ο τρέχων κατάλογος που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο θα είναι ο τελευταίος, καθώς όλο και περισσότεροι αγοραστές μετακινούνται στο διαδίκτυο και λιγότεροι διαβάζουν ένα φυλλάδιο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1951 από τον ιδρυτή της Ikea, Ίνγκβαρ Κάμπραντ.

«Είναι μια συναισθηματική απόφαση, αλλά είναι μια λογική απόφαση», δήλωσε η Inter Ikea, ιδιοκτήτρια της μάρκας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2015, η Ikea παρήγαγε περισσότερα από 200 εκατομμύρια αντίγραφα του καταλόγου με μια πλήρη γκάμα προϊόντων από βιβλιοθήκες Billy έως καναπέδες Ektorp. Το γυαλιστερό φυλλάδιο αποτέλεσε σημείο αναφοράς σε κάθε οικογενειακό σπίτι και φοιτητικό διαμέρισμα σε όλο τον κόσμο.

Ο πρώτος κατάλογος δημιουργήθηκε από τον Kamprad, στη νότια Σουηδία και διανεμήθηκε σε 285.000 αντίγραφα, επτά χρόνια πριν από το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της IKEA. Σταδιακά επεκτάθηκε σε όλο τον κόσμο και ο τρέχων κατάλογος του 2021 έφτασε τα 40 εκατομμύρια αντίτυπα.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA αυξήθηκαν κατά 45% έως τα τέλη Αυγούστου φέτος, ενώ πραγματοποιήθηκαν 4 δισεκατομμύρια επισκέψεις στον ιστότοπό της. Οι διευθυντές της Ikea λένε ότι οι αγοραστές συνδυάζουν ολοένα και περισσότερο διαδικτυακές και φυσικές αγορές, επιλέγοντας τα έπιπλά τους είτε μέσω διαδικτύου είτε καθήμενοι σε αυτά, στα φυσικά καταστήματα.

ΠΗΓΗ: FT

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu