ASTROBANK - Νέα υπηρεσία Paperless Cashier

Η AstroBank, αντιλαμβανόμενη τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση του «Paperless Cashier» σε όλα τα καταστήματά της.

Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία προσφέρει μια καινούρια εμπειρία εκτέλεσης συναλλαγών στο ταμείο, βελτιώνοντας την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών ιδιαίτερα στο κεφάλαιο του χρόνου. Με αυτό τον τρόπο η Τράπεζα πρωτοπορεί, για άλλη μια φορά, στον μετασχηματισμό του τραπεζικού τομέα στην Κύπρο, αυξάνοντας τα οφέλη από τη χρήση της τεχνολογίας τόσο για το κοινό όσο και για το προσωπικό της.

Επιπλέον, η υπηρεσία αυτή ενισχύει την οικολογική συνείδηση της AstroBank, αφού πλέον οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με μειωμένη χρήση αναλωσίμων, όπως είναι το χαρτί και το μελάνι. Η όλη διαδικασία, εκτός από τεχνολογικά προηγμένη, είναι φιλική προς το περιβάλλον και εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τράπεζας.  

Τι είναι η υπηρεσία Paperless Cashier και τι παρέχει στον πελάτη: Ο πελάτης που επισκέπτεται ένα κατάστημα της AstroBank, για να κάνει ταμειακές συναλλαγές (κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά χρημάτων κτλ.), υπογράφει σε tablet αντί χαρτί. Η ψηφιακά υπογεγραμμένη συναλλαγή αποστέλλεται στο προσωπικό email του πελάτη, δίνοντας του τη δυνατότητα να τη φυλάξει στον υπολογιστή ή στο κινητό του για εύκολη εύρεσή της στο μέλλον. Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να λάβει την απόδειξη ηλεκτρονικά, μπορεί να ζητήσει εκτύπωση. 
 
Πλεονεκτήματα της χρήσης του Paperless Cashier:
• Προσφέρει μια νέα και καινοτόμο εμπειρία στον πελάτη, ο οποίος υπογράφει ηλεκτρονικά σε tablet χωρίς τη χρήση χαρτιού.
• Συνεισφέρει σε ταχύτερες και απλουστευμένες διαδικασίες που αφορούν στις ταμειακές συναλλαγές των πελατών, όπως η άμεση ψηφιοποίηση και αρχειοθέτηση των εγγράφων, καταργώντας την ανάγκη για φυσική αποθήκευση.
• Ενισχύει την οικολογική εικόνα της Τράπεζας με τη μείωση της χρήσης χαρτιού, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος. 
• Συνεισφέρει στην ποιοτικότερη ενασχόληση των υπαλλήλων με άλλες εσωτερικές εργασίες, καθώς μειώνει τον χρόνο για ενέργειες όπως η αρχειοθέτηση έντυπου υλικού.
Η εφαρμογή της τεχνολογίας «Paperless Cashier» ολοκληρώθηκε σε όλα τα καταστήματα της AstroBank τον Οκτώβριο, καλύπτοντας όλες τις επαρχίες της Κύπρου. Έχει ήδη λάβει πολύ θετικά σχόλια από το κοινό και το προσωπικό που είχαν την εμπειρία των συναλλαγών με τη νέα αυτή υπηρεσία. Το 50% των  συναλλαγών στα ταμεία γίνεται πλέον Paperless!
Στα άμεσα πλάνα της Τράπεζας είναι η επέκταση της νέας αυτής τεχνολογίας και σε άλλες υπηρεσίες, αλλά ταυτόχρονα και η ανάπτυξη κι άλλων πρωτοπόρων προϊόντων, καθώς και η εισαγωγή νέων, απλών και γρήγορων διαδικασιών, με στόχο πάντα το υψηλότερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών  της.
 
Make it Happen… Make it Paperless
 
Η εφαρμογή της τεχνολογίας «Paperless Cashier» ολοκληρώθηκε σε όλα τα καταστήματα της AstroBank τον Οκτώβριο, καλύπτοντας όλες τις επαρχίες της Κύπρου
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο:
800 11 800 (24 ώρες)
Ιστοσελίδα: astrobank.com
  
 
 

Δειτε Επισης