Μισιέλ Σιεϊπάν: Αναπτύσσουμε ιδιόκτητο ευρυζωνικό δίκτυο οπτικών ινών

Με δύο διεθνείς διακρίσεις η Epic, εν μέσω πρωτοφανούς ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πέτυχε μέσα από το αξιόπιστο δίκτυό της να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των πελατών της, ενώ σύμφωνα με τον Chief Commercial Officer της Epic, Μισιέλ Σιεϊπάν, η απότομη ζήτηση σημαντικού όγκου δεδομένων ήταν η μεγαλύτερη δοκιμασία και η κατάλληλη ανταπόκριση στις ανάγκες των συνδρομητών της μια τεράστια πρόκληση.

Ωστόσο, η ανταπόκριση στην πρόκληση από πλευράς Epic στέφθηκε με επιτυχία καθώς είχε εξοπλιστεί από πριν και με τις έγκαιρες επενδύσεις της είχε ήδη αναπτύξει ένα δίκτυο που να αντέχει σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Σε συνέντευξη του ο κ. Σιεϊπάν τονίζει πως η Epic θωρακίζεται για μελλοντικές ανάγκες που θα προκύψουν, καθώς η κοινωνία θα στηρίζεται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή επικοινωνία, ενώ αναλύει τα δεδομένα που την οδήγησαν στην κορυφή καθώς και το ευρύ φάσμα υπηρεσιών που προσφέρει σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Την ίδια ώρα, αποκαλύπτει πως η Epic προχωρεί στην ανάπτυξη ιδιόκτητου και αξιόπιστου σταθερού ευρυζωνικού δικτύου οπτικών ινών, με στόχο να παρέχεται η υπηρεσία fiber σε ένα οικονομικό πακέτο που θα είναι προσιτό για όλους.

Με δύο διεθνείς διακρίσεις για το δίκτυό της, η Epic επιβραβεύεται για την παροχή στο κυπριακό καταναλωτικό κοινό αδιάλειπτης επικοινωνίας και τεχνολογίας αιχμής. Σε ποιες επενδύσεις προέβη τα τελευταία χρόνια, ώστε να την οδηγήσουν στην κορυφή;
Λάβαμε φέτος δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις από δύο διεθνείς ανεξάρτητους οργανισμούς, εδραιώνοντάς μας ως το Νο 1 δίκτυο κινητής στην Κύπρο.

Αρχικά, λάβαμε το βραβείο «Best Mobile Network in Test» από την umlaut έπειτα από εκτενή αξιολόγηση των κυπριακών δικτύων κινητής τηλεφωνίας, μέσω ανεξάρτητης μελέτης που διεξήχθη με τη μέθοδο του crowdsourcing.

Έπειτα, η Ookla ανέδειξε την Epic ως το «Γρηγορότερο Δίκτυο Κινητής στην Κύπρο» βάσει της βαθμολογίας (Speed Score) που αναλύει τις ταχύτητες λήψης και αποστολής του κάθε πάροχου, αξιολογώντας έτσι την απόδοση του δικτύου σε ταχύτητα.

Τα δεδομένα Speedtest Intelligence εξάγονται από εκατομμύρια μετρήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά από τους ίδιους τους καταναλωτές μέσω της εφαρμογής Speedtest σε πραγματικό χρόνο και συνθήκες. Τον Οκτώβριο, η umlaut έπειτα από αναθεωρημένη αξιολόγηση, τοποθέτησε την Epic στην κορυφή σε όλες τις κατηγορίες και υποκατηγορίες, καθώς στις 3 βασικές κατηγορίες αξιολόγησης (Coverage, Speed και Latency) η Epic κατατάγηκε πρώτη, διευρύνοντας έτσι σημαντικά τη διαφορά από τον ανταγωνισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Epic κατάφερε κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Κύπρο, δηλαδή ένα δίκτυο κινητής να βραβευτεί ταυτόχρονα από δύο αναγνωρισμένους οργανισμούς μέσα στην ίδια χρονιά.

Οι δύο διαδοχικές βραβεύσεις δικαιώνουν τον στόχο μας που είναι να προσφέρουμε στους συνδρομητές μας ένα εξαιρετικό δίκτυο σε συνδυασμό με πραγματική οικονομία. Καθώς το επενδυτικό μας πρόγραμμα για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του δικτύου μας υλοποιείται με ταχείς ρυθμούς, οι καταναλωτές έχουν διαπιστώσει τη μεγάλη αλλαγή. Ως αποτέλεσμα του επενδυτικού μας προγράμματος συνεχίζουμε να αυξάνουμε το ποσοστό κάλυψης του 4G τόσο σε πληθυσμιακό όσο και σε γεωγραφικό επίπεδο πλησιάζοντας το 100%, καθώς επίσης και να προσφέρουμε τις πιο γρήγορες ταχύτητες παγκύπρια.

Πώς επηρέασε την Epic η πανδημία; Σε ποιες ενέργειες προέβη ώστε να συνεχιστεί η ομαλή διεξαγωγή των δραστηριοτήτων της;
Μέσα στην πανδημία αντιμετωπίσαμε και συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε -όπως όλες οι επιχειρήσεις- τις δικές μας προκλήσεις. Πετύχαμε να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις των πελατών μας, που είχαν μεγάλη ανάγκη το δίκτυό μας, καθώς υπάρχει αυξημένη ζήτηση με πολλούς χρήστες να διεξάγουν ταυτόχρονα την εργασία τους, να κάνουν το μάθημά τους ή να ψυχαγωγούνται και να επικοινωνούν με τους δικούς τους.

Μάθαμε να λειτουργούμε και να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας μέσω του εσωτερικού μας call center που αναβαθμίστηκε, για να είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη. Ταυτόχρονα, λειτουργούμε τα καταστήματά μας, ακολουθώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα των Αρχών, έχοντας πάντα στο μυαλό τόσο τη διευκόλυνση του κοινού στο να προμηθευτεί ό,τι θέλει, διαφυλάττοντας παράλληλα την υγεία του αλλά και την υγεία του προσωπικού μας.

Οι ομάδες μας εργάζονται εξ αποστάσεως, καθώς ήμασταν κατάλληλα προετοιμασμένοι να συνεχίσουμε το έργο μας και να παραμείνει η ομαλότητα. Επιλύσαμε γρήγορα τα όποια προβλήματα προέκυψαν, με τους συνδρομητές να γνωρίζουν ότι έχουν έναν σημαντικό εταίρο στις καθημερινές τους ανάγκες για επικοινωνία. Δουλεύουμε μεθοδικά και ομαδικά, έχοντας στο μυαλό μας τους πελάτες μας, τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.
 
Πώς η πανδημία επηρέασε τη ζήτηση για υπηρεσίες που προσφέρει η Epic; Πόσο έτοιμη ήταν να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα;
Η πανδημία «πίεσε» τα δίκτυα και τις τηλεπικοινωνίες στον απόλυτο βαθμό. Αυτή η απότομη ζήτηση σημαντικού όγκου δεδομένων ήταν η μεγαλύτερη δοκιμασία και για τις δικές μας δυνατότητες. Η κατάλληλη ανταπόκριση στις ανάγκες των συνδρομητών μας ήταν για μας μια τεράστια πρόκληση αλλά και ευθύνη, που απαιτούσε και αυξημένο φόρτο εργασίας από τη δική μας πλευρά.

Στην Epic, δεν περιμέναμε να προκύψει η ανάγκη για να εξοπλιστούμε και να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη ημέρα, καθώς με τις έγκαιρες επενδύσεις μας είχαμε ήδη σχεδιάσει ένα δίκτυο που αντέχει σε πολύ δύσκολες συνθήκες και γι’ αυτό καταφέραμε να ανταποκριθούμε με απόλυτη επιτυχία στην αυξημένη κίνηση και τις πολλαπλάσιες ανάγκες που προέκυψαν στη συγκυρία που περνά η χώρα, ακόμη και μέχρι σήμερα.

Παράλληλα, θωρακιζόμαστε για μελλοντικές ανάγκες που θα προκύψουν, καθώς η κοινωνία μας θα στηρίζεται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή επικοινωνία και εμείς θα είμαστε εκεί να καλύψουμε τις ανάγκες, όποιες και αν είναι, αλλά και να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας σε αυτή τη μετάβαση.

Ποιες υπηρεσίες και προϊόντα παρέχει η Epic σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ποια τα πλεονεκτήματά τους;
Βλέπουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας μας σαν τη «ραχοκοκαλιά» της κυπριακής οικονομίας και στην προσπάθειά τους να αναπτυχθούν, παραμένουμε σύμμαχοί τους, θέλοντας να συμβάλουμε στην ενίσχυση της αποδοτικότητάς τους.

Αφουγκραζόμαστε τις απαιτήσεις τους και παρακολουθώντας τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις της διεθνούς αγοράς προσφέρουμε δυναμικά πακέτα, ειδικά διαμορφωμένα γι’ αυτές. Παρέχουμε λύσεις για πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσα από το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών μας με ταχύτητες που φθάνουν το 1Gbps. Με τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές του Fiber Business Internet έχουμε καταστήσει τη σύνδεση μέσω οπτικών ινών εφικτή για επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους! 

Ταυτόχρονα, προσφέρουμε μία ολοκληρωμένη ευρυζωνική λύση σταθερής τηλεφωνίας, που καλύπτει τις υφιστάμενες και μελλοντικές ανάγκες όλων των επιχειρήσεων σε πολύ ανταγωνιστικό μηνιαίο κόστος.

Τα στελέχη της κάθε μικρομεσαίας επιχείρησης μπορούν να διαχειριστούν την τηλεπικοινωνία τους με μεγάλη ευελιξία και αποδοτικότητα, αφού ενοποιούνται όλα τα εταιρικά επικοινωνιακά τους δεδομένα.

Με το Cloud Business Telephony ο κάθε επιχειρηματίας μπορεί να δημιουργήσει εικονικά μια «τηλεφωνική υπηρεσία», που να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής του, αφού η λύση αυτή μπορεί να συνδυάσει την κινητή με την σταθερή τηλεφωνία. Περεταίρω, το Cloud Business Telephony αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την εξ αποστάσεως εργασία, η οποία σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, λόγω της πανδημίας, παρέχοντας ευελιξία και ευκολία στη διαχείριση κλήσεων.

Τα εταιρικά πλάνα Mobile Voice & Internet έχουν σχεδιαστεί ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες των επιχειρήσεων που αναζητούν μία ολοκληρωμένη λύση κινητής, καθώς και ένα μηνιαίο πλάνο που να καλύπτει τα πάντα. Με ένα πλήρες πακέτο που περιλαμβάνει χρόνο ομιλίας, SMS και Mobile Internet με εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες 4.5G, με τις πλέον συμφέρουσες τιμές της αγοράς, παρέχουμε επιπρόσθετα και τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να αποκτήσει κορυφαίες συσκευές για το προσωπικό της με ευκολία.

Αυτό που μας ξεχωρίζει δεν είναι μόνο οι κορυφαίες λύσεις στις καλύτερες τιμές της αγοράς αλλά και η απαράμιλλη υποστήριξή μας. Επιπρόσθετα, οι Μικρομεσαίες και Μεγάλες επιχειρήσεις που επιλέγουν τις υπηρεσίες μας έχουν ταυτόχρονα και τον δικό τους σύμβουλο εξυπηρέτησης, τον οποίο μπορούν να καλέσουν ανά πάσα στιγμή και να ζητήσουν υποστήριξη. Η συνεχής και άμεση επικοινωνία αποτελεί ουσιαστικά μια ακόμη επιβεβαίωση ότι βρισκόμαστε διαρκώς δίπλα στους επιχειρηματικούς μας πελάτες, παρέχοντάς τους αστραπιαία ανταπόκριση και υποστήριξη σε οτιδήποτε χρειαστούν. Οι υπηρεσίες υποστήριξής μας, ανεξάρτητα με το πακέτο που θα επιλεγεί, προσφέρονται δωρεάν και παρέχουν τη δυνατότητα της έγκαιρης επικοινωνίας μέσω e-mail, τηλεφώνου ή επίσκεψης των τεχνικών μας στον χώρο που στεγάζεται η επιχείρηση.
 
Ποιοι είναι οι μεσοπρόθεσμοι και ποιοι οι μακροπρόθεσμοι στόχοι της Epic;
Στόχος μας είναι να παρέχουμε στους συνδρομητές μας το Νο 1 δίκτυο της χώρας, τόσο στην κινητή όσο και στην σταθερή, προσφέροντάς τους ακόμα πιο αναβαθμισμένη εμπειρία, ικανοποιώντας έτσι όλες τους τις ανάγκες επικοινωνίας και παραγωγικότητας είτε αυτοί βρίσκονται στο σπίτι, είτε στο γραφείο.

Το επόμενο διάστημα θα συνεχίσουμε να πρωταγωνιστούμε παρέχοντας τεχνολογικές υπηρεσίες και λύσεις υψηλής ποιότητας, νέα προϊόντα και την καλύτερη προσωπική εξυπηρέτηση, σε συνδυασμό πάντα με την αξιοπιστία που εγγυάται η τεχνογνωσία και εμπειρία μας. Ανεβάζοντας την ποιότητα και τις ταχύτητες των δικτύων μας θέλουμε να συμβάλουμε κι εμείς στην ανάπτυξη της χώρας μας, με στόχο να γίνει πρωταγωνιστής των εξελίξεων στην περιοχή, έχοντας σαν βάση την υψηλής ποιότητας επικοινωνία που ήδη προσφέρουμε.
 
Η Epic μας έχει συνηθίσει σε ευχάριστες εκπλήξεις. Να αναμένουμε οποιεσδήποτε εκπλήξεις στο άμεσο μέλλον;
Για το επόμενο διάστημα επικεντρωνόμαστε ιδιαίτερα στην αλλαγή που θα επηρεάσει όλη την κοινωνία.

Έχουμε ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη του ιδιόκτητου και αξιόπιστου σταθερού ευρυζωνικού δικτύου οπτικών ινών μας, το οποίο θα καλύψει το μεγαλύτερο μέρος της Κύπρου και θα φέρει θεαματικές αναβαθμίσεις στις ταχύτητες πρόσβασης στο διαδίκτυο αλλά και στις δυνατότητες καταναλωτών και επιχειρήσεων.

Στόχος μας είναι να παρέχουμε την υπηρεσία fiber σε ένα οικονομικό πακέτο που θα είναι προσιτό για όλους, αφού αναγνωρίζουμε ότι αυτό αποτελεί προϋπόθεση για μετάβαση της κοινωνίας στη νέα ψηφιακή εποχή.

Η ανάπτυξη της χώρας και των επιχειρήσεων στηρίζεται στην τηλεπικοινωνιακή υποδομή και οι συνδρομητές της Epic επωφελούνται άμεσα από τις αλλαγές. Συνεχίζουμε να προσφέρουμε στον εταιρικό και οικιακό καταναλωτή ένα υπερσύγχρονο δίκτυο και πραγματική οικονομία, αναβαθμίζοντας την καθημερινότητα και διευκολύνοντας τη ζωή του.
 
Στην Epic είμαστε πάντα έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας αλλά και να καλωσορίσουμε καινούριους και είναι με ιδιαίτερη χαρά που μπορούμε να λύσουμε τις οποιεσδήποτε απορίες. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν εύκολα και απλά να επικοινωνήσουν μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας μας εδώ ή καλώντας στο 131.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης