Η Ελληνική Τράπεζα φόρεσε και φέτος το μουστάκι της αλλά με διαφορετικό τρόπο

Με το σύνθημα «Μαζί αλλάζουμε το πρόσωπο του ανδρικού καρκίνου», η Ελληνική Τράπεζα στα πλαίσια της εκστρατείας ευαισθητοποίησης της κοινωνίας για τον καρκίνο του προστάτη, στήριξε και φέτος τις ενέργειες του Movember Cyprus. 

Αυτός ο Νοέμβριος όμως δεν ήταν όπως τους άλλους, γι’ αυτό ακολουθώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα δεν διοργανώθηκαν εκδηλώσεις και ξυρίσματα. Παρόλα αυτά η Ελληνική Τράπεζα στήριξε το Movember Cyprus αγοράζοντας και προσφέροντας τις ειδικά σχεδιασμένες μάσκες με το μουστάκι, σήμα κατατεθέν του Movember, στους 1.150 άνδρες του προσωπικού της.

Μέσα από αυτή την εκστρατεία η Τράπεζα στηρίζει τα προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης της νόσου με στόχο την αύξηση του ποσοστού έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του προστάτη, ενθαρρύνοντας παράλληλα όλους τους άντρες του προσωπικού της να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις.
 
 

Δειτε Επισης

«Μπλε Διαδρομή»: Ισχυρά μηνύματα στην πρωτοβουλία Europa Uomo Κύπρου και Ογκολογικού Κέντρου Τρ. Κύπρου
Η Kawacom’s Κύπρου πραγματοποιεί την ευχή και το όνειρο ενός παιδιού να παρακολουθήσει τη Formula 1 στη Βουδαπέστη
Φιλανθρωπικό gala-συναυλία με τον διεθνή αστέρα της όπερας Alessandro Safina
Η Coca-Cola σκοράρει στη συμπερίληψη και την αποδοχή για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς
Νέο βιβλίο: «Η ΜΕΘΟΔΟΣ: Γίνε Αυτός που Πραγματικά Είσαι»
Έναρξη παγκύπριου εράνου του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με την στήριξη της ΟΠΑΠ Κύπρου
Ημερίδα Γνωριμίας της 12ης θητείας της κυπριακής Παιδοβουλής με το Συμβούλιο «ΦΩΝΗ»
Συναυλία TELETHON αφιερωμένη στον Στέλιο Πισή-«Για εκείνους που αγαπούν και για εκείνους που ελπίζουν»
«Ποδηλασία Αγάπης» για τα πρόωρα παιδιά από το Ίδρυμα Πάνος Ευριπίδου-Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία
Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»