Η Ελληνική Τράπεζα φόρεσε και φέτος το μουστάκι της αλλά με διαφορετικό τρόπο

Με το σύνθημα «Μαζί αλλάζουμε το πρόσωπο του ανδρικού καρκίνου», η Ελληνική Τράπεζα στα πλαίσια της εκστρατείας ευαισθητοποίησης της κοινωνίας για τον καρκίνο του προστάτη, στήριξε και φέτος τις ενέργειες του Movember Cyprus. 

Αυτός ο Νοέμβριος όμως δεν ήταν όπως τους άλλους, γι’ αυτό ακολουθώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα δεν διοργανώθηκαν εκδηλώσεις και ξυρίσματα. Παρόλα αυτά η Ελληνική Τράπεζα στήριξε το Movember Cyprus αγοράζοντας και προσφέροντας τις ειδικά σχεδιασμένες μάσκες με το μουστάκι, σήμα κατατεθέν του Movember, στους 1.150 άνδρες του προσωπικού της.

Μέσα από αυτή την εκστρατεία η Τράπεζα στηρίζει τα προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης της νόσου με στόχο την αύξηση του ποσοστού έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του προστάτη, ενθαρρύνοντας παράλληλα όλους τους άντρες του προσωπικού της να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις.
 
 

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)