Powered by

Για πάνω από 20 χρόνια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks σηματοδοτούν την έναρξη της εορταστικής περιόδου

Από το 1997 τα Starbucks καλωσορίζουν την εορταστική περίοδο με ένα ιδιαίτερο κόκκινο ποτήρι, σήμα κατατεθέν του πνεύματος των Χριστουγέννων. Για περισσότερο από 20 χρόνια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έχουν ταυτιστεί με την έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έκαναν την εμφάνισή τους στα καταστήματα το 1997. Το πρώτο ποτήρι που κυκλοφόρησε, ουσιαστικά δεν ήταν κόκκινο - τουλάχιστον όχι το γιορτινό κόκκινο για το οποίο έγιναν γνωστά στη συνέχεια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks. Ήταν πιο κοντά στο ματζέντα, και τα ποτήρια ήρθαν επίσης σε τρία ακόμη χρώματα, τα χρώματα του ζαφειριού, του σμαραγδιού και του αμέθυστου. Δυστυχώς λόγω ενός σεισμού που έγινε το 2001, τα ηλεκτρονικά σχέδια του πρώτου ποτηριού χάθηκαν. To εορταστικό, κόκκινο χρώμα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1999. Ήταν ένα χαρούμενο χρώμα που είχε μεγάλη απήχηση στους πελάτες.

Για πάνω από δύο δεκαετίες, τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έγιναν έμβλημα των γιορτών, με γιορτινές σκηνές και σχέδια που αντανακλούν τη χαρά της εποχής. Αυτή η απόχρωση του κόκκινου έγινε το θεμέλιο για τα ποτήρια, ο καμβάς για κάθε δημιουργία που έχει εξελιχθεί με το πέρασμα του χρόνου. Με τα χρόνια, τα σχέδια διαμορφώνονταν αναλόγως, με μοντέρνα designs, έντονα χρώματα και ιδιαίτερη τεχνοτροπία, μέχρι νοσταλγικά παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα μοτίβα με γκι και στολίδια.

Η αναμονή για την άφιξη των κόκκινων ποτηριών και την αποκάλυψη του διαφορετικού σχεδίου κάθε χρονιά αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Το σχέδιο κάθε χρονιάς έχει τα δικά του σύμβολα που αντικατοπτρίζουν τη δική του μοναδική ιστορία. Το φετινό σχεδιαστικό του κόκκινου ποτηριού θυμίζει ένα ζεστό εορταστικό πουλόβερ που θα ζεστάνει τόσο τα χέρια σας, όσο και την καρδιά σας.
 

Δειτε Επισης

Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία
Στο 84,31% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στην Salamis-Αγόρασε άλλες 9.000 μετοχές
ΕΤΑΠ: Η Πάφος στους πιο πράσινους προορισμούς και «αργυρή» για τις ακτές της
Τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου στον αστερισμό των Χριστουγέννων-Οι εκδηλώσεις της Hermes
Έτσι θα μοιάζει το The Landmark Nicosia-Το πρώτο Μarriott Autograph Collection ξενοδοχείο της Κύπρου
Τα είπε με το Δ.Σ. της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών ο Κουμής-Παραγωγική η συζήτηση
Νέα ψηφιακή παρουσία του Fikardou Christmas Village-Ολοκληρωμένος οδηγός για τους επισκέπτες