Σε περισσότερα από 2,500 παιδιά θα μοιράσει χαμόγελα ο #VirtualSantaCy

Σε περισσότερα από 2,500 παιδιά θα μοιράσει χαμόγελα και ευχές ο #VirtualSantaCy, χάρη στο Δίκτυο #SupportCY, την Τράπεζα Κύπρου, τον Οργανισμό Reaction και τα μέλη του Δικτύου Petrolina, Marks & Spencer, Nicosia Mall, Public, Unicars, Kean, Arnold’s Digital Printers, Leroy Merlin και Procopiou Medishop. 
 
Το ενδιαφέρον για τη δράση #VirtualSanta, ξεπέρασε κάθε προσδοκία από την πρώτη κιόλας μέρα της ανακοίνωσής της, γεγονός που οδήγησε τους διοργανωτές να αυξήσουν τις θέσεις, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να συμμετέχουν ακόμη περισσότερα παιδιά σ’ αυτήν, είτε από το σπίτι τους είτε από την τάξη τους, σε νηπιαγωγεία και σχολεία.
 
Στόχος του #SupportCY μέσα από την συγκεκριμένη δράση, είναι να προσφέρει στα παιδιά μια μοναδική συνάντηση με τον Άγιο Βασίλη -αφού δεν θα μπορέσουν φέτος να τον συναντήσουν σε εκδηλώσεις, καταστήματα και εμπορικά κέντρα- η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 15 έως τις 30 Δεκεμβρίου. Τα παιδιά θα έχουν έτσι την ευκαιρία να τον δουν μέσα από ένα παραμυθένιο σκηνικό και να μιλήσουν μαζί του.
 
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο #VirtualSanta, θα χαρίσει στα παιδιά μια αξέχαστη εμπειρία, την οποία θα ζήσουν μέσα από οθόνες υπολογιστών, κινητών και tablets, μαζί με τις οικογένειές τους, τους δασκάλους και συμμαθητές τους.

Δειτε Επισης

«Shades Of Catwalk»: Φιλανθρωπική βραδιά μόδας και μουσικής στο παλαιό λιμάνι της Λεμεσού
Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών