Powered by

Στην πέμπτη θέση παγκοσμίως το brand «Ελλάδα» στον τουρισμό

Στην 5η θέση διεθνώς στην κατηγορία «τουρισμός»  βρίσκεται το brand «Ελλάδα», με βάση την τελευταία μελέτη της Ipsos, η οποία μετρά τη φήμη των κρατών, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή θέση του ελληνικού τουρισμού σε διεθνές επίπεδο, σε μία συγκυρία όπου ο κλάδος έχει καταρρεύσει λόγω Covid -19. 

Ο δείκτης Anholt-Ipsos Nation Brands IndexSM (NBI) μετρά συνολικά τη φήμη 50 κρατών από όλες τις γεωγραφικές περιοχές σε διάφορες κατηγορίες, από την οικονομία, τις εξαγωγές και τις επενδύσεις μέχρι τον πολιτισμό και το ανθρώπινο δυναμικό, με βάση on line ερωτηματολόγια. Η χώρα μας κατέλαβε την 5η θέση ως ένα από τα πιο ισχυρά brand διεθνώς στον τουρισμό μετά τη Γαλλία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία και μάλιστα, όπως σχολιάζεται στην έρευνα «η Ελλάδα επανεμφανίζεται στο τοπ 5 για πρώτη φορά μετά το 2018, αντικαθιστώντας τη θέση των ΗΠΑ», ενώ Ιταλία και Γαλλία διατηρούν σταθερά την πρωτοκαθεδρία.

Συνολικά ως τοπ  «Εθνικό Brand» σε όλες τις κατηγορίες αναδεικνύεται η Γερμανία και ακολουθούν Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Ιαπωνία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Αυστραλία, Σουηδία και ΗΠΑ. Το Ηνωμένο Βασίλειο καταγράφει φέτος την καλύτερη επίδοσή του στο δείκτη που μετρά τη φήμη των κρατών, η Γαλλία πέφτει τρείς θέσεις (από τη δεύτερη το 2019 στην πέμπτη το 2020), ενώ οι ΗΠΑ πέφτουν από την 6η θέση πέρυσι στη 10η θέση φέτος. Η Γερμανία κατέχει σταθερά την πρώτη θέση από το 2017 μέχρι σήμερα, ενώ πέραν των ΗΠΑ, μεγάλη πτώση φέτος, εν μέσω πανδημίας όπως επισημαίνεται στη μελέτη, καταγράφει και η Κίνα, η οποία από την 23η θέση του 2019 έπεσε φέτος στην 35η θέση.

Η Ipsos, με έτος ίδρυσης το 1975 στη Γαλλία, είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών αγοράς στον κόσμο με παρουσία σε 90 χώρες και πάνω από 18.000 εργαζομένους. Ο δείκτης  Anholt-Ipsos Nation Brands IndexSM (NBI) σχεδιάστηκε το 2005 από τον Simon Anholt από τους πιο γνωστούς συμβούλους σε θέματα φήμης κρατών, ο οποίος έχει διατελέσει σε αυτή τη θέση σε 56 χώρες σε όλο τον κόσμο.

 

 

Για τη φετινή έρευνα που αφορά το δείκτη Anholt- Ipsos Nation Brands Index (ΝΒΙ) 2020 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 20.019 online συνεντεύξεις σε 20 χώρες σε όλο τον κόσμο, ενώ για την έρευνα φήμης ελήφθησαν υπόψη συνολικά 50 χώρες και συγκεκριμένα:

-Στη Βόρεια Αμερική: Καναδάς, ΗΠΑ

-Δυτική Ευρώπη: Αυστρία, Βέλγιο, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Βόρεια Ιρλανδία, Νορβηγία, Σκωτία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο,  Ουαλία

-Κεντρική/ Ανατολική Ευρώπη: Δημοκρατία της Τσεχίας, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρωσία, Τουρκία, Ουκρανία

-Ασία- Ειρηνικός: Αυστραλία, Κίνα, Ινδία, Ινδονησία Ιαπωνία, Νέα Ζηλανδία, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Ταϊβάν, Ταϊλάνδη

-Λατινική Αμερική: Αργεντινή, Βραζιλία, Χιλή, Κολομβία, Μεξικό, Παναμάς, Περού

-Μέση Ανατολή / Αφρική: Μποτσουάνα, Αίγυπτος, Κένυα, Νιγηρία, Κατάρ, Σαουδική Αραβία, Νότια Αφρική, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

 

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης