Nielsen: Αύξηση 17,1% στις πωλήσεις των supermarkets στο lockdown

Οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα supermarkets την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελειώνει στις 15/11) οδήγησαν σε +17,1% αύξηση των πωλήσεών τους, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen, που παρακολουθεί την εξέλιξη του συνολικού τζίρου αυτών των καταστημάτων. 

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (Φρέσκα Χύμα, Τυποποιημένα Τρόφιμα και Ροφήματα, Καλλυντικά, Προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν. 

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93,0%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου. 

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση. Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2,500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά +27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1000-2499 τ.μ.) κατά +19,5%.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Εξαήμερη εργασία στην Ελλάδα: Ποιοι κλάδοι θα την εφαρμόσουν και πότε απαγορεύεται
Ελλάδα: Πρόβλεψη για ανάπτυξη 2,3% το 2024 και 2,4% για το 2025
Το μήνυμα των αγορών και των οίκων αξιολόγησης για την ελληνική οικονομία
Χρηματιστήριο Αθηνών: Έριξε το «φράγμα» των 1.440 μονάδων–Νέο ρεκόρ 13 ετών
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 1,9% φέρνει άλλες «αναβαθμίσεις» το 2024
Αθηναϊκή Ριβιέρα: Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ-Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
S&P: Αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές της Ελλάδας διατηρώντας το ΒΒΒ-
Σε απεργιακό κλοιό η Ελλάδα-Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Ελλάδα: Σημαντική ανάκαμψη του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Μάρτιο