Johnnie Walker: Επετειακές εκδόσεις για τα 200 χρόνια ιστορίας

Το Johnnie Walker νούμερο 1 σε πωλήσεις Σκωτσέζικο ουίσκι στον κόσμο, συμπληρώνει φέτος δύο αιώνες από την ίδρυση του. Για να γιορτάσει τα 200 του χρόνια, o οίκος Johnnie Walker, κυκλοφορεί μια σειρά συλλεκτικών επετειακών φιαλών για τις πιο εμβληματικές του ετικέτες: Red Label, Black Label και Gold Label.
 
Οι  τολμηρές, σε μπλοκ χρώμα αδιάφανες αυτές pop φιάλες, στο σχήμα της κλασικής  γυάλινης, θα αποτελέσουν το τέλειο συλλεκτικό δώρο για όποιον εκτιμά το καλό ουίσκι αλλά και μια εντυπωσιακή προσθήκη σε οποιαδήποτε ιδιωτική συλλογή ποτών. Το εσωτερικό αριστούργημα παραμένει το ίδιο, συνεχίζοντας την παράδοση δύο αιώνων στην ανάμιξη των καλύτερων αποσταγμάτων της Σκωτίας.
 
«Η 200ή μας επέτειος αντλεί έμπνευση από τον ιδρυτή του brand και οι νέες εκδόσεις μας είναι ένας φόρος τιμής σε αυτόν. Το όραμα, η φλόγα και η επιχειρηματική διάνοια του John Walker, ουσιαστικά άνοιξαν ένα λαμπερό μέλλον για το σκωτσέζικο ουίσκι”, αναφέρει σχετικά ο Global Scotch Director της Diageo John Williams, με τον master blender του Johnnie Walker Jim Beveridge, να συμπληρώνει πως “κάθε μια από αυτές τις κυκλοφορίες φέρνει μια διαφορετική και φρέσκια εκδοχή για το ουίσκι. Είναι μία τεράστια στιγμή για όλους εμάς».
 
Οι συλλεκτικές αυτές φιάλες  είναι διαθέσιμες σε περιορισμένο αριθμό, σε επιλεγμένες υπεραγορές και κάβες και αποτελούν ένα εξαιρετικά ξεχωριστό δώρο για οποιαδήποτε περίσταση.
 
Το Johnnie Walker ανήκει στην εξαιρετική συλλογή αλκοολούχων ποτών της κορυφαίας εταιρίας Diageo, την οποία εκπροσωπεί και διανέμει στην Κύπρο ο Όμιλος Εταιρειών Φωτιάδη.
 
Instagram Page @johnniewalker_cyprus https://www.instagram.com/johnniewalker_cyprus/?hl=en…
 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις