7th Advertising, Marketing and Communication Conference

Το «7th Advertising, Marketing and Communication Conference», το οποίο παρουσιάσε η Webarts την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 διαδικτυακά, ήρθε φέτος ανανεωμένο ως μετεξέλιξη του ετήσιου Brand Congress.

Σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο πώς μπορεί ένα brand να ξεχωρίζει ανάμεσα στα πολλά και να παραμένει στις υψηλές θέσεις προτίμησης των πελατών; Η απάντηση έγκειται στη στρατηγική που στοχεύει στην παροχή προστιθέμενης αξίας στην εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία. Κύριος στόχος του συνεδρίου, ήταν να αναδείξει την αναγκαιότητα και τη σημαντικότητα μιας σταθερά μοναδικής εμπειρίας του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του, από την διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας μέχρι και την αγορά, μέσα από τα επιτυχημένα case studies από διεθνούς φήμης brands.

Διοργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Great Place to Work, IMR/University of NicosiaTM, Infocredit Group
Aκαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Με τη Στήριξη: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
 

Δειτε Επισης

«Μπλε Διαδρομή»: Ισχυρά μηνύματα στην πρωτοβουλία Europa Uomo Κύπρου και Ογκολογικού Κέντρου Τρ. Κύπρου
Η Kawacom’s Κύπρου πραγματοποιεί την ευχή και το όνειρο ενός παιδιού να παρακολουθήσει τη Formula 1 στη Βουδαπέστη
Φιλανθρωπικό gala-συναυλία με τον διεθνή αστέρα της όπερας Alessandro Safina
Η Coca-Cola σκοράρει στη συμπερίληψη και την αποδοχή για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς
Νέο βιβλίο: «Η ΜΕΘΟΔΟΣ: Γίνε Αυτός που Πραγματικά Είσαι»
Έναρξη παγκύπριου εράνου του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με την στήριξη της ΟΠΑΠ Κύπρου
Ημερίδα Γνωριμίας της 12ης θητείας της κυπριακής Παιδοβουλής με το Συμβούλιο «ΦΩΝΗ»
Συναυλία TELETHON αφιερωμένη στον Στέλιο Πισή-«Για εκείνους που αγαπούν και για εκείνους που ελπίζουν»
«Ποδηλασία Αγάπης» για τα πρόωρα παιδιά από το Ίδρυμα Πάνος Ευριπίδου-Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία
Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»