Carob Mill Restaurants: Είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση

Ένας από τους τομείς που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την πανδημία, είναι αναμφισβήτητα αυτός της εστίασης. Εστιατόρια και καφετέριες καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας. Την ίδια ώρα, καλούνται να διαχειριστούν και τις ανάγκες των πελατών, οι οποίες εν μέσω πανδημίας έχουν διαφοροποιηθεί. Το InBusinessNews παρουσιάζει κατά πόσο οι χώροι εστίασης έχουν επηρεαστεί από την κρίση της πανδημίας. 

Από την αρχή της πανδημίας, η Carob Mill Restaurants μερίμνησε τόσο για την ασφάλεια του προσωπικού όσο και των πελατών της. Εκτός από τις αλλαγές στους χώρους εστίασης, η Carob Mill Restaurants, ενσωμάτωσε την τεχνολογία στις καθημερινές της δραστηριότητες, επενδύοντας στη νέα εφαρμογή (App) για περαιτέρω αύξηση της επαφής και διαδραστηκότητας με τους πελάτες. Ταυτόχρονα, εν μέσω πανδημίας, καταγράφηκε αύξηση των υπηρεσιών delivery και take away σε σχέση με την υπηρεσία Dine-In.

Ο Γιώργος Ιωάννου, Διευθύνων Σύμβουλος της Carob Mill Restaurants, σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, μας παρουσιάζει κατά πόσο οι χώροι εστίασης του Ομίλου Λανίτη έχουν επηρεαστεί από την κρίση της πανδημίας.

«Σημαντικά μειωμένη η ζήτηση, κυρίως λόγω των περιοριστικών μέτρων και της δραματικής μείωσης του τουρισμού.»
 
Οι συνέπειες της πανδημίας
Η κρίση της πανδημίας επηρέασε αρνητικά το σύνολο των χώρων εστίασης τόσο στη χώρα μας όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο και επομένως και η Carob Mill Restaurants του Ομίλου Λανίτη με τον αριθμό των χώρων που έχει στην ιδιοκτησία της και διευθύνει δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Η πανδημία επηρέασε αρνητικά τόσο τον τομέα των εστιατορίων, όσο και τον τομέα των χώρων εκδηλώσεων. Στους χώρους της εταιρείας μας το φαγητό δεν είναι απλά μία γευστική απόλαυση, αλλά μία ολοκληρωμένη εμπειρία και επομένως τα μέτρα που επιβάλλονται κατά του κορωνοϊού, επηρεάζουν αρνητικά αυτή την ευχάριστη εμπειρία.
 
Τα νέα μέτρα και οι αλλαγές
Από την αρχή της πανδημίας η κορυφαία προτεραιότητα μας είναι η υγεία και ασφάλεια τόσο του προσωπικού μας, όσο και των πελατών και συνεργατών μας. Είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση και εφαρμόζουμε με αυστηρότητα όλα τα μέτρα που αποφασίζονται από τις αρμόδιες αρχές. 
Έχουμε ευελιξία ακόμα και στους καθημερινούς προγραμματισμούς και σχεδιασμούς μας και χρησιμοποιούμε όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται το προσωπικό και τα περιουσιακά μας στοιχεία ανάλογα και σύμφωνα με τις οδηγίες που εκδίδονται. 
 
Οι πωλήσεις εν καιρώ πανδημίας
Το μίγμα πωλήσεων των εστιατορίων μας έχει διαφοροποιηθεί σε κάποιο βαθμό, με την υπηρεσία delivery και take away να αυξάνεται και να μεγαλώνει σε σχέση με την υπηρεσία Dine-In. Προχωρήσαμε με το σχεδιασμό και κατασκευή των δικών μας συσκευασιών για delivery και take away για να προσφέρουμε πάντα και παντού την σωστή ποιότητα φαγητού. Επίσης, βάλαμε σε μεγάλο βαθμό και την τεχνολογία στην καθημερινότητα μας η οποία αυξάνει την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα μας, επενδύοντας στη νέα εφαρμογή (APP) της Carob Mil Restaurants η οποία αυξάνει την επαφή και διαδραστικότητα με τους πελάτες μας ενώ παράλληλα τους παρέχει και ωφελήματα.    
 
Σημαντικά μειωμένη ζήτηση
Από τις πρώτες μέρες που εκδηλώθηκε η πανδημία στον τόπο μας, ο τομέας της εστίασης ήταν από αυτούς που πλήγηκε άμεσα, έχοντας σημαντικά μειωμένη ζήτηση, κυρίως λόγω των περιοριστικών μέτρων (περιορισμένοι χώροι και ωράριο λειτουργίας), καθώς επίσης και κυρίως της δραματικής μείωση του τουρισμού. 
 
Πιο επιφυλακτικοί οι πελάτες
Με τον βομβαρδισμό ειδήσεων σχετικά με τον κορωνοϊό και τη συνεχή επιβολή και αλλαγή των προληπτικών και προστατευτικών μέτρων, ο κόσμος μπήκε σε μία νέα «κανονικότητα» σε όλους τους τομείς της ζωής του. Έτσι και στις ώρες της ψυχαγωγίας του τα προληπτικά μέτρα υγιεινής που εφαρμόζονται, οι αποστάσεις που τηρούνται, η μείωση των κοινωνικών επαφών, τους κάνει πιο επιφυλακτικούς και λιγότερο εκδηλωτικούς, ειδικά τις μεγαλύτερες ηλικίες. Επίσης, η κρίση έχει επηρεάσει αρνητικά και τον τρόπο που ξοδεύει τα λεφτά του.   
 
Αναπροσαρμογή των στόχων
Όπως και σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, έτσι και σε αυτόν της εστίασης, πρέπει να δρούμε άμεσα και να προσαρμοζόμαστε γρήγορα στα νέα δεδομένα. Στην Carob Mill Restaurants παρακολουθούμε τις καθημερινές εξελίξεις, κάνουμε ευέλικτους σχεδιασμούς και αναπροσαρμόζουμε τους στόχους και στρατηγικές μας στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του τομέα μας, έτοιμοι να εκμεταλλευθούμε και νέες ευκαιρίες που μπορεί να παρουσιαστούν μέσα σε αυτή την κρίση.

Δειτε Επισης

Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο