CP Herbalist: Ευκαιρία να επενδύσουμε στον εαυτό μας

Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, κατ’οίκον διανομή προϊόντων, νέες συσκευασίες και παραγωγή διαδραστικών βίντεο, ήταν μερικές από τις ενέργειες που εφάρμοσε η CP Herbalist εν μέσω πανδημίας έτσι ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. 
 
Η βοτανολόγος Χρυσταλλένα Πουλλή, founder του brand CP Herbalist, σε συνέντευξη της στο InBusinessNews, μας παρουσιάζει τους τρόπους που η εταιρεία προσαρμόστηκε στην πανδημία, από την περίοδο του lockdown μέχρι σήμερα.
 
«Συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να μένουν στο σπίτι τους για την δική τους ασφάλεια και εμείς με τη σειρά μας προσπαθούμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στα κοινωνικά δίκτια έτσι ώστε να μειώσουμε τον κίνδυνο.»

«Η κρίση της πανδημίας έχει διάφορες όψεις και μια από αυτές είναι η αστάθεια στις πωλήσεις. Στις αρχές του lockdown παρατηρήσαμε μία αύξηση, που μπορεί να εξηγηθεί από το γεγονός ότι ο κόσμος είχε περισσότερο χρόνο για τον εαυτό του, αλλά όσο περνούσαν οι μήνες, οι πωλήσεις σιγά σιγά μειώνονταν αφού ο κόσμος ξεκίνησε και επηρεαζόταν οικονομικά.»
                     
Η προσαρμογή στα νέα δεδομένα
Το CP Herbalist ασχολείται αποκλειστικά με φυσικά και φυτικά προϊόντα για το σώμα και το πρόσωπο. Γενικότερα η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε στον τομέα της ομορφιάς λόγω του κορωνοϊού είναι να αντικαταστήσουμε, προσωρινά τουλάχιστον, την ανθρώπινη επαφή με την τεχνολογία. Πριν την πανδημία οι πελάτες έρχονταν στο κατάστημα μας, δοκίμαζαν τα προϊόντα και έβλεπαν πως λειτουργούν στο δέρμα τους. Τώρα, συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να μένουν στο σπίτι τους για την δική τους ασφάλεια και εμείς με τη σειρά μας προσπαθούμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στα κοινωνικά δίκτια έτσι ώστε να μειώσουμε τον κίνδυνο. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε μας έχουν δυναμώσει ως ομάδα και πλέον θέλω να πιστεύω πως είμαστε πιο ανθεκτικοί στις δυσκολίες που παρουσιάζονται. Η κρίση της πανδημίας ήταν κάτι πρωτόγνωρο τόσο για εμάς όσο και για πολλές επιχειρήσεις και δεν σας κρύβω πως δυσκολευτήκαμε να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα. Οι προμηθευτές μας για παράδειγμα, λόγω των περιοριστικών μέτρων που είναι σε ισχύ σε ολόκληρο τον πλανήτη, δεν μπορούσαν να μας στείλουν τις πρώτες ύλες, με αποτέλεσμα αρκετά προϊόντα να είναι εξαντλημένα για το κοινό. Επίσης, παρότι υπάρχει αστάθεια στην αγορά και πολλά από τα σχέδια και δραστηριότητές μας τέθηκαν σε αναστολή, πήραμε το ρίσκο να επενδύσουμε στην εταιρεία καθώς πιστεύομε σε αυτό που κάνουμε και είμαστε θετικοί ότι μακροπρόθεσμα θα μας βγει σε καλό.  
 
Η περίοδος του lockdown μέχρι σήμερα
Προσπαθήσαμε να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και γενικότερα να τους μεταδίδουμε θετική ενέργεια. Συνεργαστήκαμε με τον life coach, Μιχάλη Πουλλή, ο οποίος έδωσε πρακτικές συμβουλές στους πελάτες μας χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μερικές από αυτές τις συμβουλές που έδωσε ήταν να γυμνάζουμε το κορμί και το μυαλό μας, να τρώμε υγιεινά και να έχουμε σταθερά ωράρια ύπνου. Το lockdown είναι γενικότερα ευκαιρία για να επενδύσουμε στον εαυτό μας.  Η ανταπόκριση που εισπράξαμε έπειτα από αυτή την πρωτοβουλία ήταν συγκινητική αφού ο περισσότερος κόσμος αγκάλιασε τις συμβουλές του και τις ένταξε στην ζωή του. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που σε τέτοιες στιγμές βάλαμε το λιθαράκι μας για να κάνουμε τις δύσκολες αυτές μέρες λίγο πιο όμορφες. Επίσης, ξεκινήσαμε να δημοσιεύουμε πιο συχνά βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου εξηγούμε αναλυτικά πως χρησιμοποιούνται τα προϊόντα και σε τι ωφελούν. Ασχοληθήκαμε κυρίως με θέματα που ήταν συναφή με την πανδημία όπως η σωστή χρήση της μάσκας, έτσι ώστε να μην επηρεάζει την υγιεινή του προσώπου μας. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθήσαμε να ενσωματώσουμε την νέα πραγματικότητα στην εταιρεία μας.
 
Οι πωλήσεις εν μέσω πανδημίας
Η κρίση της πανδημίας έχει διάφορες όψεις και μια από αυτές είναι η αστάθεια στις πωλήσεις. Στις αρχές του lockdown παρατηρήσαμε μία αύξηση, που μπορεί να εξηγηθεί από το γεγονός ότι ο κόσμος είχε περισσότερο χρόνο για τον εαυτό του, αλλά όσο περνούσαν οι μήνες, οι πωλήσεις σιγά σιγά μειώνονταν αφού ο κόσμος ξεκίνησε και επηρεαζόταν οικονομικά. Αυτό είναι απολύτως λογικό και αναμενόμενο ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τις επιπτώσεις των προηγούμενων κρίσεων που οι περισσότερες επιχειρήσεις αντιμετώπισαν οικονομική ύφεση. Επίσης, παρόλο που δεν πλασάραμε νέα προϊόντα στην αγορά, δημιουργήσαμε το «CP Pouch» το οποίο είναι ένα τσαντάκι που αποτελείται από μια συλλογή με τα best-selling  προϊόντα μας σε πιο μικρές συσκευασίες. Το «CP Pouch» δημιουργήθηκε με σκοπό ο κόσμος να ανακαλύψει και να αγαπήσει τα προϊόντα μας σε τιμή γνωριμίας αλλά και να ελέγξει την αποτελεσματικότητα τους όταν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό. Αυτή η κίνηση λειτούργησε θετικά για την εταιρεία αφού ο κόσμος ανταποκρίθηκε με μεγάλη χαρά και έσπευσε να αγοράσει τα προϊόντα στις κανονικές τους συσκευασίες ή ξεκίνησε να τα συνδυάζει.
 
Λύσεις στην παράδοση των προϊόντων και online shop
Σκοπός μας ήταν και θα είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Με γνώμονα αυτό, δημιουργήσαμε ηλεκτρονικό κατάστημα (online shop) στο οποίο οι πελάτες μας μπορούν να ενημερωθούν για τα προϊόντα μας και να τα αγοράσουν οποιαδήποτε στιγμή μέσω της ιστοσελίδας. Επίσης, προσφέραμε περισσότερες επιλογές όσον αφορά τη διανομή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου της κατ’ οίκον διανομής, του ταχυδρομείου και του courier έτσι ώστε ο πελάτης να διαλέξει αυτό που τον βολεύει περισσότερο, ειδικά σήμερα που λόγω της πανδημίας ο κόσμος προτιμά να έχει περιορισμένες επαφές. Οι επιλογές αυτές ήταν και είναι στο χαμηλότερο δυνατό κόστος χωρίς να έχουμε εμείς κάποιο οικονομικό όφελος. Παράλληλα επενδύσαμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μεγαλώνοντας την ομάδα μας για να υποστηρίζει τους πελάτες. Παρόλο που από την ίδρυση της εταιρείας μας διατηρούσαμε συγκεκριμένα πρωτόκολλα για την ασφάλεια και την υγιεινή των προϊόντων μας, εντούτοις με την έναρξη της πανδημίας εφαρμόζουμε και όλα τα μέτρα και πρωτοκόλλα του Υπουργείου Υγείας, καθώς προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των πελατών μας.
 
Κοντά στους πελάτες μας
Η πανδημία μας έχει διδάξει πως τώρα περισσότερο από ποτέ πρέπει να είμαστε κοντά στους πελάτες μας. Αντιλαμβανόμαστε και συμμεριζόμαστε τις δοκιμασίες που έφερε η πανδημία για όλο τον κόσμο και υποσχόμαστε να τις αντιμετωπίσουμε μαζί με την εκτεταμένη μας οικογένεια, τους πελάτες μας, σαν μια γροθιά. Το μέλλον είναι αβέβαιο και οι πωλήσεις μοιάζουν με «roller coaster» αφού μεταβάλλονται πιο γρήγορα από ποτέ. Παρόλα αυτά, είμαστε ευγνώμονες για αυτά που έχουμε και προσπαθούμε να αναπτυσσόμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι. Από την αρχή της λειτουργείας της εταιρείας μας, η χαρά των πελατών μας είναι για μας διπλή χαρά. Στο τέλος της μέρας, τα χαμόγελα στα πρόσωπα των πελατών μας είναι αδιαμφησβήτητα το μεγαλύτερο μας επίτευγμα. Ευελπιστούμε ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες όχι μόνο για μας αλλά και για όλο τον κόσμο

Δειτε Επισης

Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου
Διεθνής διάκριση για το Οινοποιείο Κυπερούντας
Η Honda Κύπρου παρουσιάζει τα τρία καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων, CR-V, ZR-V και e:Ny1
Διεθνείς διακρίσεις για τα brands της PPD Global, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης