PHC: Ο αντίκτυπος της πανδημίας και τα νέα δεδομένα
11:59 - 10 Νοεμβρίου 2020
Ένας από τους τομείς που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την πανδημία, είναι αναμφισβήτητα αυτός της εστίασης. Εστιατόρια και καφετέριες καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας. Την ίδια ώρα, καλούνται να διαχειριστούν και τις ανάγκες των πελατών, οι οποίες εν μέσω κορωνοϊού έχουν διαφοροποιηθεί. Το InBusinessNews παρουσιάζει κατά πόσο οι χώροι εστίασης έχουν επηρεαστεί από την κρίση της πανδημίας.
Η πανδημία και το lockdown δημιούργησαν νέα δεδομένα όσον αφορά τα καφεστιατόρια της PHC. Μπορεί ο κύκλος εργασιών της εταιρείας να μειώθηκε, ωστόσο η εταιρεία προχώρησε σε αλλαγή στρατηγικής με επίκεντρο την ενδυνάμωση της υπηρεσίας delivery και take away αλλά και την έναρξη συνεργασίας με πλατφόρμες online παραγγελίας.
Ο Vicken Sarkissian, Chief Marketing Officer της PHC, σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, μας παρουσιάζει πως η εταιρεία αντιμετώπισε την κρίση της πανδημίας.
Ο Vicken Sarkissian, Chief Marketing Officer της PHC, σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, μας παρουσιάζει πως η εταιρεία αντιμετώπισε την κρίση της πανδημίας.
«Η πολύχρονη εμπειρία της εταιρείας στο τομέα της υπηρεσίας delivery μας οδήγησε στη λήψη πρωτοποριακών τακτικών όπως αυτή του contactless delivery όπου όλοι οι οδηγοί μετέφεραν κινητό τραπεζάκι κατά την παράδοση αλλά και μηχανάκια ανέπαφης πληρωμής με κάρτα περιορίζοντας στο ελάχιστο την φυσική επαφής με τους πελάτες.»
Όσον αφορά την πρόσφατη απόφαση για χρήση μάσκας σε εσωτερικούς χώρους, ο κ. Sarkissian σημείωσε ότι δεν δημιούργησε αντιδράσεις από πλευράς πελατών αφού η απόφαση αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.
Ενέργειες για να ορθοποδήσουμε
Ο τομέας της εστίασης και τουρισμού αναμφίβολα έχει πληγεί σε πολύ μεγάλο βαθμό λόγω της πανδημίας. Κατά την περίοδο αυτή, η εταιρεία μας αναγκάστηκε να αναστείλει τη λειτουργία αρκετών εστιατορίων της αλλά να αναβάλλει τις εργασίες άλλων. Η μείωση του αριθμού τραπεζοκαθισμάτων αλλά και το lockdown που ακολούθησε δημιούργησε για εμάς νέα δεδομένα στα οποία καλεστήκαμε να ανταποκριθούμε εφόσον ο κύκλος εργασιών μας μειώθηκε ραγδαία. Ως εκ τούτου, η αλλαγή στρατηγικής με επίκεντρο την ενδυνάμωση της υπηρεσίας delivery και Take Away ήταν μονόδρομος. Το άνοιγμα νέων περιοχών εξυπηρέτησης, η επέκταση της συνεργασίας μας με πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού, το λανσάρισμα της υπηρεσίας delivery σε εστιατόρια μας που μέχρι πρότινος δραστηριοποιούνταν μόνο σαν χώροι εστίασης, αλλά και το άνοιγμα νέων brand που λειτουργούν με το μοντέλο ghost kitchen (όπως Jamie Oliver Diner & Akashi Sushi) είναι μόνο μερικές από τις ενέργειες που έχουμε προβεί για να ορθοποδήσουμε εν μέσω πανδημίας.
Πώς διαχειριστήκαμε την κρίση
Από την πρώτη στιγμή και προτού ανακοινωθούν τα πρώτα κρούσματα στη Κύπρο, η εταιρεία αφουγκραζόμενη την παγκόσμια εξάπλωση του κορωνοϊού, είχε διασφαλίσει την προμήθευση όλων των εστιατορίων και του προσωπικού της με μάσκες και αντισηπτικά επεκτείνοντας παράλληλα και τη χρήση των γαντιών σε όλα τα πόστα. Προφανώς, σε συμμόρφωση των μέτρων που εξήγγειλε η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Υγείας, σε όλα μας τα εστιατόρια διασφαλίσαμε τις ενδεικνυόμενες αποστάσεις των τραπεζοκαθισμάτων αλλά και τους περιορισμούς αριθμούς ατόμων ανά τραπέζι.
Η πολύχρονη εμπειρία της εταιρείας στο τομέα της υπηρεσίας delivery μας οδήγησε στη λήψη πρωτοποριακών τακτικών όπως αυτή του contactless delivery όπου όλοι οι οδηγοί μετέφεραν κινητό τραπεζάκι κατά την παράδοση αλλά και μηχανάκια ανέπαφης πληρωμής με κάρτα περιορίζοντας στο ελάχιστο την φυσική επαφής με τους πελάτες.
Οι αντιδράσεις των πελατών
Στην αρχή, οι περισσότεροι πελάτες ήταν διστακτικοί στο να επισκεφθούν εστιατόρια και καφεστιατόρια μετά το άνοιγμα τους. Χρειάστηκε χρόνος έτσι ώστε να πάρουν την απόφαση να αρχίσουν να επισκέπτονται χώρους εστίασης.
Εφόσον είχαν αντιληφθεί ότι τηρούνται όλα τα μέτρα τότε συνειδητοποίησαν ότι οι χώροι εστίασης είναι ασφαλής προορισμοί για να απολαύσουν το φαγητό τους.
Με την πρόσφατη απόφαση που εκδόθηκε σχετικά με τη χρήση μάσκας και σε εσωτερικούς χώρους δεν υπήρξαν αντιδράσεις από πλευράς πελατών για το λόγο ότι αυτή η απόφαση πρώτιστο στόχο έχει δημόσια ασφάλεια και υγεία.
Με βάση τις πληροφορίες που έχουμε, τα εστιατόρια είναι σχετικά από τους πιο ασφαλής χώρους δεδομένου ότι τηρούνται τα μέτρα.
Όσον αφορά την πρόσφατη απόφαση για χρήση μάσκας σε εσωτερικούς χώρους, ο κ. Sarkissian σημείωσε ότι δεν δημιούργησε αντιδράσεις από πλευράς πελατών αφού η απόφαση αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.
Ενέργειες για να ορθοποδήσουμε
Ο τομέας της εστίασης και τουρισμού αναμφίβολα έχει πληγεί σε πολύ μεγάλο βαθμό λόγω της πανδημίας. Κατά την περίοδο αυτή, η εταιρεία μας αναγκάστηκε να αναστείλει τη λειτουργία αρκετών εστιατορίων της αλλά να αναβάλλει τις εργασίες άλλων. Η μείωση του αριθμού τραπεζοκαθισμάτων αλλά και το lockdown που ακολούθησε δημιούργησε για εμάς νέα δεδομένα στα οποία καλεστήκαμε να ανταποκριθούμε εφόσον ο κύκλος εργασιών μας μειώθηκε ραγδαία. Ως εκ τούτου, η αλλαγή στρατηγικής με επίκεντρο την ενδυνάμωση της υπηρεσίας delivery και Take Away ήταν μονόδρομος. Το άνοιγμα νέων περιοχών εξυπηρέτησης, η επέκταση της συνεργασίας μας με πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού, το λανσάρισμα της υπηρεσίας delivery σε εστιατόρια μας που μέχρι πρότινος δραστηριοποιούνταν μόνο σαν χώροι εστίασης, αλλά και το άνοιγμα νέων brand που λειτουργούν με το μοντέλο ghost kitchen (όπως Jamie Oliver Diner & Akashi Sushi) είναι μόνο μερικές από τις ενέργειες που έχουμε προβεί για να ορθοποδήσουμε εν μέσω πανδημίας.
Πώς διαχειριστήκαμε την κρίση
Από την πρώτη στιγμή και προτού ανακοινωθούν τα πρώτα κρούσματα στη Κύπρο, η εταιρεία αφουγκραζόμενη την παγκόσμια εξάπλωση του κορωνοϊού, είχε διασφαλίσει την προμήθευση όλων των εστιατορίων και του προσωπικού της με μάσκες και αντισηπτικά επεκτείνοντας παράλληλα και τη χρήση των γαντιών σε όλα τα πόστα. Προφανώς, σε συμμόρφωση των μέτρων που εξήγγειλε η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Υγείας, σε όλα μας τα εστιατόρια διασφαλίσαμε τις ενδεικνυόμενες αποστάσεις των τραπεζοκαθισμάτων αλλά και τους περιορισμούς αριθμούς ατόμων ανά τραπέζι.
Η πολύχρονη εμπειρία της εταιρείας στο τομέα της υπηρεσίας delivery μας οδήγησε στη λήψη πρωτοποριακών τακτικών όπως αυτή του contactless delivery όπου όλοι οι οδηγοί μετέφεραν κινητό τραπεζάκι κατά την παράδοση αλλά και μηχανάκια ανέπαφης πληρωμής με κάρτα περιορίζοντας στο ελάχιστο την φυσική επαφής με τους πελάτες.
Οι αντιδράσεις των πελατών
Στην αρχή, οι περισσότεροι πελάτες ήταν διστακτικοί στο να επισκεφθούν εστιατόρια και καφεστιατόρια μετά το άνοιγμα τους. Χρειάστηκε χρόνος έτσι ώστε να πάρουν την απόφαση να αρχίσουν να επισκέπτονται χώρους εστίασης.
Εφόσον είχαν αντιληφθεί ότι τηρούνται όλα τα μέτρα τότε συνειδητοποίησαν ότι οι χώροι εστίασης είναι ασφαλής προορισμοί για να απολαύσουν το φαγητό τους.
Με την πρόσφατη απόφαση που εκδόθηκε σχετικά με τη χρήση μάσκας και σε εσωτερικούς χώρους δεν υπήρξαν αντιδράσεις από πλευράς πελατών για το λόγο ότι αυτή η απόφαση πρώτιστο στόχο έχει δημόσια ασφάλεια και υγεία.
Με βάση τις πληροφορίες που έχουμε, τα εστιατόρια είναι σχετικά από τους πιο ασφαλής χώρους δεδομένου ότι τηρούνται τα μέτρα.