EUROLIFE
15:36 - 29 Οκτωβρίου 2020

H EuroLife ξεκίνησε την εξελικτική και ανοδική της πορεία πριν από 31 χρόνια και κατέχει ηγετική θέση στην ασφαλιστική βιομηχανία, εξυπηρετώντας πάνω από 100,000 πελάτες σε ατομική και ομαδική βάση. Μέχρι στιγμής έχει καταβάλει πάνω από €1δισ. σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας και προσφέρει πάνω από €8,5δισ. σε καλύψεις στον κλάδο ζωής. Διαθέτει ένα επαγγελματικό Δίκτυο Πωλήσεων πλήρους απασχόλησης και ένα άρτια εκπαιδευμένο διοικητικό προσωπικό. Από το 2012 είναι πιστοποιημένη με το πρότυπο Investors in People (IIP), αποδεικνύοντας τη σημασία που δίνει στην ανάπτυξη και τη συνεχή βελτίωση των πρακτικών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.
EuroLife
Facts & Figures:
* 31 χρόνια πορεία
* Περισσότεροι από 100.000 πελάτες
* Ηγετική θέση στην αγορά
* 1 δις ευρώ σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας
* 8,5 δις ευρώ σε καλύψεις στον κλάδο ζωής
* Διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους ασφαλιστικούς κινδύνους
* Περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ ασφαλιστικά αποθέματα
* 234% δείκτης φερεγγυότητας: υπερκαλύπτει το απαιτούμενο εποπτικό όριο του 100%
* 1+ εκατ. ευρώ σε φιλανθρωπίες
Στοιχεία Δεκέμβριος 2019
Στοιχεία επικοινωνίας:
EuroLife
Τηλέφωνο: 8000.88.80
Ιστοσελίδα: www.eurolife.com.cy
«Για το σύνολο της επιχειρηματικής κοινότητας και για εμάς η κρίση ήταν μια πρόκληση ετοιμότητας κι ανθεκτικότητας και μια καθημερινή μάχη των ανθρώπων μας, που έπρεπε να κερδίζεται μέρα με τη μέρα». Αυτά τονίζει, μεταξύ άλλων, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της EuroLife και των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου, Λούης Ποχάνης, αναφερόμενος για τον τρόπο με τον οποίο οι δύο ασφαλιστικές αντιμετώπισαν τις ανατροπές που έφερε η πανδημία.
Πώς άλλαξε η πανδημία τις προτεραιότητες και τους στόχους της ασφαλιστικής βιομηχανίας;
Ο στόχος της ασφαλιστικής βιομηχανίας παραμένει διαχρονικά ο ίδιος και τα μεγάλα, απρόσμενα γεγονότα τον επιβεβαιώνουν: η ασφάλεια έχει σκοπό να παρέχει προστασία στον άνθρωπο απέναντι στις αβεβαιότητες και τα αναπάντεχα της ζωής. Να του λύσει οικονομικά προβλήματα που θα είχε την κρίσιμη στιγμή και να εκπληρώσει τα όνειρά του για το μέλλον.
Αυτό που η πανδημία έφερε στο προσκήνιο είναι η κεφαλαιώδης σημασία της πρόληψης και της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας σε κάθε πολίτη ως κοινωνικό αγαθό.
Οι κοινωνίες μας πρέπει να επικεντρωθούν στην παροχή προσιτών και ποιοτικών υπηρεσιών υγείας, στην ετοιμότητα και την ανθεκτικότητα των υπηρεσιών υγείας, δημόσιων αλλά και ιδιωτικών, που πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά ώστε ο πολίτης να έχει άμεση πρόσβαση.
Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και ως ασφαλιστική βιομηχανία: να αναδείξουμε τη σημαντικότητα της ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας και να βρούμε τρόπους, συνδυάζοντας ιδιωτική και δημόσια κάλυψη, ώστε να νιώθουν οι πολίτες ασφαλείς ό,τι κι αν τους συμβεί.
Παράλληλα, σε τεχνικό επίπεδο, ως προτεραιότητα αναδείχθηκε η παροχή πλήρους και αξιόπιστης εξυπηρέτησης μέσω διαδικτύου. Καλούμαστε να διαχειριστούμε την πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της επένδυσης σε σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία.
Είμαι χαρούμενος που EuroLife και Γενικές είναι μπροστά σε αυτή τη διαδικασία ψηφιοποίησης καθώς και εκπαίδευσης των πελατών μας. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου πρωτοπορούν, συνδυάζοντας την πείρα και τον επαγγελματισμό των ασφαλιστικών τους συμβούλων, τη διαπροσωπική σχέση και τις καινοτομίες της ψηφιακής τεχνολογίας.
Πώς ανταποκρίθηκε η εταιρεία σας στην κρίση του covid-19 και ποιο ήταν το πλάνο που εφαρμόσατε;
Για το σύνολο της επιχειρηματικής κοινότητας και για εμάς η κρίση ήταν μια πρόκληση ετοιμότητας και ανθεκτικότητας και μια καθημερινή μάχη των ανθρώπων μας που έπρεπε να κερδίζεται μέρα με τη μέρα.
Τα καταφέραμε με επιτυχία, προσαρμοζόμενοι μέσα σε ελάχιστο χρόνο και προσφέροντας στους πελάτες μας τα εργαλεία που τους επέτρεπαν να κάνουν όλες τους τις συναλλαγές εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Κατά τη διάρκεια του περιορισμού θέσαμε τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας για το προσωπικό και τους πελάτες μας. Θέσαμε σε εφαρμογή το Σχέδιο Αντιμετώπισης Πανδημίας, λάβαμε άμεσα όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και εφαρμόσαμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής παντού.
Σε όλα τα κτίρια και των δύο Ασφαλιστικών Εταιρειών έγιναν χωροταξικές αλλαγές, καθιερώθηκε η εκ περιτροπής εργασία και η τηλεργασία, αντικαταστάθηκαν όλες οι συναντήσεις με τηλεδιασκέψεις και βιντεοδιασκέψεις και όλα αυτά χωρίς να διακοπεί η εξυπηρέτηση του πελάτη.
Επίσης, η EuroLife και οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου βοήθησαν έμπρακτα την κοινωνία μέσω του SupportCy, χρηματοδοτώντας αεροπορική πτήση για τον επαναπατρισμό πολιτών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
Πώς καταφέρατε να γίνετε πιο ευέλικτοι και αποτελεσματικοί, προσφέροντας στους πελάτες σας ολοκληρωμένη και ανέπαφη εξυπηρέτηση;
Η δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών μας μέσω εναλλακτικών καναλιών υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια. Με το ξέσπασμα της πανδημίας όμως ενισχύσαμε άμεσα τη λειτουργικότητα όλων των εναλλακτικών μας καναλιών, σε τηλεφωνικό κέντρο και διαδίκτυο, προκειμένου οι πελάτες μας να παίρνουν την ενημέρωσή τους, να κάνουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετούνται με ασφάλεια από την άνεση του σπιτιού τους.
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου παρότρυναν τους πελάτες τους να εξυπηρετούνται είτε για απαιτήσεις είτε για αγορά νέου ασφαλιστηρίου διαδικτυακά μέσω του www.gic.com.cy. Η EuroLife κατεύθυνε τους πελάτες της προς τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση, μέσω της πρωτοποριακής πύλης εξυπηρέτησης πελατών, myEuroLife.
Η EuroLife και οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου έδρασαν με αυξημένο αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες προσφέροντας επιλογές και διεξόδους στις ανάγκες τους τη δεδομένη στιγμή. Για παράδειγμα, διατηρήσαμε συμβόλαια που έληγαν και δώσαμε παράταση στις καταβολές ασφαλίστρων. Αντιμετωπίσαμε την κατάσταση με ευαισθησία, φερθήκαμε ανθρώπινα και σταθήκαμε δίπλα σε κάθε πελάτη μας ξεχωριστά, με σεβασμό και κατανόηση στις δυσκολίες που τους προκάλεσε η πανδημία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΥΠΡΟΥ
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου ιδρύθηκαν το 1951 από την Τράπεζα Κύπρου και έκτοτε διαδραματίζουν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης και της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Έχουν αναδειχθεί ως μία από τις μεγαλύτερες και τις πλέον αξιόπιστες ασφαλιστικές εταιρείες του τόπου. Διακρίνονται για το κύρος και την αξιοπιστία τους καθώς επίσης για τον επαγγελματισμό του έμπειρου και άρτια καταρτισμένου προσωπικού τους. Προσφέρουν ολοκληρωμένη γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων, καλύπτοντας τις ανάγκες ιδιωτών, επαγγελματιών και επιχειρήσεων, διατηρώντας διαχρονικά ψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης τόσο στο στάδιο της πώλησης όσο και στο χειρισμό απαιτήσεων μετά από ζημιές. Ταυτόχρονα ενισχύουν την κοινωνική τους υπευθυνότητα με προγράμματα στήριξης της οδικής ασφάλειας.
Facts & Figures:
Γενικές Ασφάλειες Κύπρου
* Έτος ίδρυσης: 1951
* Ηγετική θέση στην αγορά
* Αριθμός Γραφείων στην Κύπρο: 4
* Κύκλος Εργασιών 2019: 49.8 εκατ. ευρώ
* Μερίδιο Αγοράς: 12,9%
* Δείκτης Φερεγγυότητας: 182%