Powered by

Αντεπίθεση των Ελλήνων εφοπλιστών με αγορές πλοίων ύψους 2,3 δισ. το 2020

Οι έλληνες εφοπλιστές τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου μείωσαν τη διαφορά που τους χωρίζει από τους Κινέζους σε 45 εκατομμύρια δολάρια ως προς τη δαπάνη για second-hand πλοίων, ενώ πέρασαν μπροστά στην κατάταξη ως προς τον αριθμό πλοίων που αγόρασαν. 

Σύμφωνα με την Allied Shipping Research οι Έλληνες από την αρχή του χρόνου έως και την 18η Οκτωβρίου δαπάνησαν 2,311 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 148 πλοίων, ενώ οι Κινέζοι 2,356 δισ για 131 πλοία.

Από τα 148 πλοία που έχουν αγοράσει οι Έλληνες τα 88 είναι φορτηγά, τα 46 δεξαμενόπλοια, τα 11 containerships και τα τρία υγραεριοφόρα.

Από τα 131 πλοία των Κινέζων 86 είναι φορτηγά, 35 δεξαμενόπλοια και 10 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Πού κατέβασαν ταχύτητα οι εφοπλιστές του πλανήτη σε σχέση με το 2019

Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Allied, το διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος του 2019 είχαν δοθεί 15,6 δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση 1.198 πλοίων παντός τύπου.

Για το 2020 τα κεφάλαια ανέρχονται στα 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια για αγορά 886 πλοίων έως τα μέσα Οκτωβρίου.

Από αυτά 886 πλοία είναι 395 φορτηγά που έχουν και τη μερίδα του λέοντος, 294 δεξαμενόπλοια 87 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 30 υγραεριοφόρα.

 

 

 

Δειτε Επισης

Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι
Ο ελληνικός τουρισμός κοιτάζει ψηλά το 2025 και ποντάρει στη δυναμική των μακρινών αγορών
Τριπλάσιο το ποσοστό μακροχρόνια ανέργων στην Ελλάδα σε σχέση με Ε.Ε.
Morgan Stanley: H Ελλάδα συνεχίζει μια σταθερή πορεία ανάπτυξης-«Αγκάθι» το real estate
Σταθερό το θετικό κλίμα στα ελληνικά ομόλογα-Κάτω από το 0,8% το spread με τα γερμανικά
Ανοίγουν και κατάσχουν τις θυρίδες: Πώς το ελληνικό Δημόσιο θα αρπάζει τη λεία των παρανόμων
Αναβάθμιση προοπτικών της ελληνικής οικονομίας σε θετικές από Fitch-Επιβεβαίωση αξιολόγησης στη βαθμίδα ΒΒΒ-
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,16 δις στο 4μηνο-7% πάνω από τον στόχο τα έσοδα από φόρους
Eurostat: Οι Έλληνες εργάστηκαν τις περισσότερες ώρες εβδομαδιαίως στην Ε.Ε. το 2024 (γραφήματα)
Διπλό crash test για Ελλάδα-Στο μικροσκόπιο Fitch και Κομισιόν