AstroBank: Ηλεκτρονική υπογραφή και αποδείξεις στο email με Paperless Cashier
12:48 - 22 Οκτωβρίου 2020
Πρωτοπορώντας για άλλη μια φορά στο ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού τομέα στην Κύπρο, η AstroBank, έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση του «Paperless Cashier», σε όλα τα καταστήματά της.
Αντιλαμβανόμενη τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, η Τράπεζα προσφέρει μέσα από τη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία, μια καινούρια εμπειρία εκτέλεσης συναλλαγών στο ταμείο, βελτιώνοντας την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών. Με αυτό τον τρόπο η Τράπεζα αυξάνει τα οφέλη από τη χρήση της τεχνολογίας τόσο για το κοινό όσο και για το προσωπικό της.
Επιπλέον, η υπηρεσία αυτή ενισχύει την οικολογική συνείδηση και δίνει το στίγμα της προσέγγισης της AstroBank σε σχέση με την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος, αφού πλέον οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με μειωμένη χρήση αναλώσιμων, όπως χαρτί και μελάνι. Η τεχνολογικά προηγμένη και φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τράπεζας.
Με το Paperless Cashier, o πελάτης που επισκέπτεται ένα κατάστημα της AstroBank για να κάνει ταμειακές συναλλαγές (κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά χρημάτων κ.λπ) υπογράφει σε tablet αντί σε χαρτί. Στη συνέχεια, η ψηφιακά υπογεγραμμένη συναλλαγή αποστέλλεται στο προσωπικό email του πελάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να την αποθηκεύσει στον υπολογιστή ή στο κινητό του για εύκολη εύρεσή της στο μέλλον. Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να λάβει την απόδειξη ηλεκτρονικά, μπορεί να ζητήσει εκτύπωση.
H νέα αυτή υπηρεσία της AstroBank έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια από το κοινό και το προσωπικό που είχαν την εμπειρία των συναλλαγών, αφού ήδη το 50% διενεργείται Paperless.
Στα άμεσα πλάνα της Τράπεζας είναι η επέκταση της νέας αυτής τεχνολογίας και σε άλλες υπηρεσίες αλλά ταυτόχρονα και η ανάπτυξη και άλλων πρωτοπόρων προϊόντων καθώς και η εισαγωγή νέων, απλών και γρήγορων διαδικασιών με στόχο πάντα το υψηλότερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της.
Make it Happen… Make it Paperless
Αντιλαμβανόμενη τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, η Τράπεζα προσφέρει μέσα από τη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία, μια καινούρια εμπειρία εκτέλεσης συναλλαγών στο ταμείο, βελτιώνοντας την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών. Με αυτό τον τρόπο η Τράπεζα αυξάνει τα οφέλη από τη χρήση της τεχνολογίας τόσο για το κοινό όσο και για το προσωπικό της.
Επιπλέον, η υπηρεσία αυτή ενισχύει την οικολογική συνείδηση και δίνει το στίγμα της προσέγγισης της AstroBank σε σχέση με την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος, αφού πλέον οι συναλλαγές μπορούν να γίνουν με μειωμένη χρήση αναλώσιμων, όπως χαρτί και μελάνι. Η τεχνολογικά προηγμένη και φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τράπεζας.
Με το Paperless Cashier, o πελάτης που επισκέπτεται ένα κατάστημα της AstroBank για να κάνει ταμειακές συναλλαγές (κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά χρημάτων κ.λπ) υπογράφει σε tablet αντί σε χαρτί. Στη συνέχεια, η ψηφιακά υπογεγραμμένη συναλλαγή αποστέλλεται στο προσωπικό email του πελάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να την αποθηκεύσει στον υπολογιστή ή στο κινητό του για εύκολη εύρεσή της στο μέλλον. Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να λάβει την απόδειξη ηλεκτρονικά, μπορεί να ζητήσει εκτύπωση.
H νέα αυτή υπηρεσία της AstroBank έχει λάβει πολύ θετικά σχόλια από το κοινό και το προσωπικό που είχαν την εμπειρία των συναλλαγών, αφού ήδη το 50% διενεργείται Paperless.
Στα άμεσα πλάνα της Τράπεζας είναι η επέκταση της νέας αυτής τεχνολογίας και σε άλλες υπηρεσίες αλλά ταυτόχρονα και η ανάπτυξη και άλλων πρωτοπόρων προϊόντων καθώς και η εισαγωγή νέων, απλών και γρήγορων διαδικασιών με στόχο πάντα το υψηλότερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της.
Make it Happen… Make it Paperless