Π. Νικολαΐδης: Να προχωράμε παράλληλα με την τεχνολογία
15:44 - 31 Ιανουαρίου 2020
Ο Παναγιώτης Νικολαίδης έχει σπουδάσει Οικονομικά και Business Management. Η μεγαλύτερη πρόκληση κατά την δημιουργία της δικής του επιχείρησης, ήταν στο πώς θα ξεχωρίσει σε ένα ήδη ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ο Γενικός Διευθυντής της Think Color είναι μέλος της γενιάς των Millennials. Των επιχειρηματιών δηλαδή που γεννήθηκαν από τις αρχές της δεκαετίας του '80 έως και τα τέλη της δεκαετίας του '90. Αυτοί που αν και εξακολουθούν να επικεντρώνονται στη διασφάλιση της κερδοφορίας των εταιρειών τους, ενδιαφέρονται επίσης να συντελέσουν τη δική τους αλλαγή στον κόσμο.
Ο Παναγιώτης Νικολαΐδης αποκαλύπτει στην κάμερα του InBusinessNews πτυχές της επαγγελματικής και προσωπικής του ζωής
Ποιες οι κύριες δραστηριότητες της εταιρείας
Η Εταιρεία Think Color εξειδικεύεται στη μελέτη, σχεδιασμό και δημιουργία οποιασδήποτε μορφής εκτύπωσης και τοποθέτησης banners, foamboards, installations εντός και εκτός Κύπρου, portfolio το οποίο μπορεί εύκολα και γρήγορα να βρει και να δει για λεπτομερή ενημέρωση του ο κάθε πελάτης μας στα social media accounts της εταιρείας μας.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα challenges της κυπριακής οικονομίας σήμερα;
Η κυπριακή οικονομία σήμερα, καθοριζόμενη πλέον από τα διεθνή δεδομένα, απαιτεί από την κάθε νέα επιχείρηση να μπορεί να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του καταναλωτή και του αγοραστικού κοινού έχοντας βασικές παραμέτρους την ποιότητα και την καλή τιμή. Αυτό αφορά τόσο την επιχείρηση, για την αγορά των πρώτων υλών και το περιθώριο κέρδους αλλά και αντίστοιχα και τον πελάτη στην επένδυση και εξοικονόμηση.
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε όταν δημιουργήσατε την δική σας επιχείρηση;
Έχοντας σπουδάσει Οικονομικά, TEI και Business Management, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η δημιουργία μιας επιχείρησης η οποία θα έπρεπε να ξεχωρίσει και να είναι υγιής, ανάμεσα σε ένα ήδη ανταγωνιστικό περιβάλλον και αυτό θα έπρεπε να γίνει από το μηδέν. Η μέχρι σήμερα πορεία μας, μας επιβεβαιώνει και αποτελεί το κίνητρό μας για να συνεχίσουμε ακόμα πιο ψηλά.
Τι σας ώθησε στο να ξεκινήσετε την δική σας επιχείρηση;
Η ανάγκη για καινοτόμες και πρωτοποριακές ιδέες και λύσεις, η ανάγκη για να προχωράμε παράλληλα με την τεχνολογία και όχι πίσω από αυτήν, η ανάγκη για να αντιστρέψουμε το negative brain washing το οποίο γίνεται από το κοινότοπο και κορεσμένο ή λανθασμένο διαφημιστικό και η ανάγκη να δώσουμε το χέρι στον πελάτη με σωστά μελετημένη και σχεδιασμένη προώθηση του προϊόντος του αποτέλεσε για μας τη βάση για τη δημιουργία της Think Color.
Πόσο σημαντικοί είναι για εσάς οι άνθρωποι του οργανισμού σας;
Η ομάδα της επιχείρησης την κάνει ζωντανό οργανισμό και αυτό ισχύει και για την Think Color. Είμαστε όλοι για ένα και ένας για όλους με κοινό σκοπό και στόχο την ποιότητα και το μοναδικό ως αποτέλεσμα, δημιουργώντας μέσα από το επαγγελματικό φάσμα των graphic designers, της διοίκησης, της παραγωγής και της εκτέλεσης.
Ποιόν επιχειρηματία θαυμάζετε και γιατί;
Θαυμάζω οποιονδήποτε επιχειρηματία έχει δημιουργήσει, έχει προσπαθήσει και έχει επιτύχει μόνος του, βάζοντας στόχους και έχοντας όραμα. Είτε το αντικείμενο του είναι από πατέρα σε παιδί, είτε χωρίς κανένα υπόβαθρο, αυτό είναι κάτι το οποίο με εκφράζει βαθειά και προκαλεί ιδιαίτερο σεβασμό και εκτίμηση σε άτομα τα οποία το έχουν καταφέρει.
Οργανωτής: ΙΜΗ, Χορηγοί: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus