Powered by

Ratberry: To online παιχνίδι του οίκου Burberry για το έτος του Ποντικού

Ο Burberry εγκαινίασε ένα νέο online παιχνίδι, το Ratberry, ως μέρος της καμπάνιας του βρετανικού οίκου πολυτελών ειδών για το Σεληνιακό Νέο Έτος 2020.

Στο παιχνίδι, που διατίθεται στην ιστοσελίδα του Burberry, οι παίκτες ελέγχουν έναν κεντρικό χαρακτήρα, τον Ratberry, που είναι εμπνευσμένος από το περιορισμένης έκδοσης μοτίβο Thomas Burberry Monogram προς τιμήν του Έτους του Ποντικού. Ο χαρακτήρας αναπηδά προς τα πάνω ανάμεσα από πλατφόρμες, με στόχο να πάει όσο το δυνατόν υψηλότερα, συλλέγοντας χρυσά νομίσματα και πιάνοντας κινέζικα φαναράκια καθώς πηγαίνουν.

Φαινομενικά, το παιχνίδι είναι απλώς μια επανάληψη του «B-Bounce», του πρώτου online παιχνιδιού της μάρκας που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο και αντιπροσωπεύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον που εκδηλώνουν τα brands για τον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών.

«Ο Burberry έχει δει μια αυξανόμενη προτίμηση για gaming μεταξύ των νεότερων καταναλωτών, ιδιαίτερα στην Κίνα. Καθώς το διαδραστικό ψηφιακό περιεχόμενο γίνεται ολοένα και περισσότερο πηγή έμπνευσης, το Ratberry είναι μια άλλη ευκαιρία για τους καταναλωτές να συνδεθούν με την κοινότητα του Burberry online» αναφέρεται σε ανακοίνωση του οίκου.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες πριν τους δασμούς Τραμπ
Xρυσός: Υποχωρεί εν αναμονή Fed και συνομιλιών ΗΠΑ-Κίνας στην Ελβετία
Σε θέση μάχης για τον εμπορικό πόλεμο η Κίνα-Μειώνει το βασικό επιτόκιο στο 1,4%
Reuters: Θύελλα στην παγκόσμια οικονομία από τους δασμούς Τραμπ
Η ώρα της κρίσης για τη Fed-Το δίλημμα Πάουελ και η ετυμηγορία για τα επιτόκια
Ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ-«Πυρετός» εισαγωγών πριν τους δασμούς Τραμπ
Choose Europe for Science: Πρόκληση φον ντερ Λάιεν-Μακρόν στους ξένους επιστήμονες...Κίνητρα 500 εκατ. ευρώ
SocGen: Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας μεγαλύτερο σοκ για την οικονομία από τους δασμούς
Τουρκία: Επιβράδυνση πληθωριστικών πιέσεων-Υποχωρεί η λίρα
Μηδένισε ο πληθωρισμός στην Ελβετία τον Απρίλιο