KEAN: Η περιοδεία ηγεσίας MARVEL του Φίλιππου Αριστοτέλους στον ιστορικό όμιλο ΚΕΑΝ

Στις 16-17 Ιανουαρίου ο όμιλος εταιρειών ΚΕΑΝ διοργάνωσε διήμερη ημερίδα εκπαίδευσης για 33 μέλη της ανώτατης διευθυντικής ομάδας του ομίλου με επίκεντρο το επίκαιρο θέμα της παρακίνησης και δέσμευσης (engagement) του ανθρώπινου δυναμικού.
 
Ο εκπαιδευτής ήταν ο γνωστός συγγραφέας και σύμβουλος για θέματα ηγεσίας, παρακίνησης και δέσμευσης (engagement) προσωπικού Φίλιππος Αριστοτέλους στο πλαίσιο της περιοδείας ηγεσίας «The MARVEL of Engagement: Managing into the future» η οποία διεξάγεται αυτή την περίοδο στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
 
Το πρόγραμμα MARVEL βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο ηγεσίας του κ. Αριστοτέλους που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο και διατίθεται από τον Amazon τόσο σε μορφή paperback όσο και kindle.
 
Στο πλαίσιο του διήμερου διαδραστικού εργαστηρίου που διεξήχθηκε ο κ. Αριστοτέλους παρουσίασε στα μέλη της ανώτατης διοίκησης του ομίλου εξειδικευμένες στρατηγικές παρακίνησης, δέσμευσης (engagement) και εμψύχωσης για το ανθρώπινο δυναμικό του ομίλου της ΚΕΑΝ.
 
Κατά το γνωστό μοντέλο MARVEL οι κύριοι άξονες για την παρακίνηση και εμψύχωση του ανθρώπινου δυναμικού είναι έξι και κρύβονται πίσω από τα αρχικά του ακρωνύνιου MARVEL: Meaning (Νόημα/Αποστολή), Autonomy (Αυτονομία), Relatedness (Αλληλεπίδραση), Values (Αξίες), Experience (Εμπειρία/Πρόκληση), Learning (Εκπαίδευση/Ανάπτυξη).
 
Στο πλαίσιο της ημερίδας υπήρξε εκτενής συζήτηση αναφορικά με προκλήσεις και εκφάνσεις στο πλαίσιο των προσπαθειών που καταβάλλουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για εμψύχωση και παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και αύξησης τη παραγωγικότητας με έμφαση την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, την επίδραση των δημογραφικών αλλαγών και ειδικότερα την εδραίωση πλέον της γενιάς των millennials τόσο στο επιχειρηματικό όσο και στο εργασιακό περιβάλλον.
 
Κατά τη διάρκεια των 70 χρόνων ζωής της, η KEAN Soft Drinks Ltd επεκτάθηκε, εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε, φτάνοντας στο σημερινό της μέγεθος, παρά τον συνεχή ανταγωνισμό από διεθνή brands. Σήμερα η γκάμα των προϊόντων της, με τη γνωστή τους ποιότητα και εμφάνιση , ακολουθεί τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα και αποτελεί σημείο αναφοράς. Με τα 70 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή, τη δέσμευση στην ποιότητα, καθώς και το επιτυχημένο μάρκετινγκ, η ΚΕΑΝ κέρδισε την αφοσίωση παλιών και νέων πελατών, μια αφοσίωση βασισμένη στην εμπιστοσύνη, την αξιοπιστία και τη σταθερότητα.
 
Με χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει 76 κορυφαίας ποιότητας προϊόντα σε συσκευασία τελευταίας τεχνολογίας με μοντέρνο design, η KEAN έχει όλα τα εφόδια για να δραστηριοποιείται στην αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πέρα από αυτή.

Για περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο παρακίνησης προσωπικού MARVEL πατήστε εδώ

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας