Αντίστροφη μέτρηση για τα σχέδια απόσυρσης και ηλεκτρικών οχημάτων

Αρχές Φεβρουαρίου υπολογίζεται ότι θα αρχίσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στα δύο κυβερνητικά σχέδια που αφορούν απόσυρση οχημάτων και παράλληλα, προώθηση αυτοκινήτων µε χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και προώθηση του ηλεκτρικού οχήματος. 
 
Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ), μέσα στις επόμενες ημέρες θα υπάρξει και επίσημη ανακοίνωση στον ημερήσιο Τύπο, για την ακριβή ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτήσεων, ώστε να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι.
 
Υπενθυμίζεται ότι, οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές για περίοδο δύο μηνών και ότι σε περίπτωση που είναι λιγότερες από όσες προνοεί το κάθε σχέδιο, τότε το αναξιοποίητο ποσό θα κατανέμεται στην άλλη κατηγορία. Βάσει των δύο σχεδίων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επωφεληθούν με χορηγίες ύψους μέχρι €7.000.
 
Tα δύο σχέδια

Για απόσυρση αυτοκινήτου ηλικίας ίσης ή μεγαλύτερης των 15 ετών (Χορηγία A) το ποσό της χορηγίας φτάνει τις €2.000, με προϋπόθεση την εγγραφή καινούργιου οχήµατος κατηγορίας Μ1. Για το καινούργιο όχημα απαιτείται η έκδοση Πιστοποιητικού Συµµόρφωσης «Euro 6AD», όπως ο κυβισµός του κινητήρα είναι µικρότερος ή ίσος των 1.800 κυβικών εκατοστών και η µάζα εκπεµπόµενου διοξειδίου του άνθρακα να είναι µικρότερη ή ίση των 150 γραµµαρίων ανά χιλιόµετρο.
 
Το συνολικό ποσό χορηγίας θα είναι µέχρι €2.5 εκατ., συνεπώς ο αριθµός χορηγιών που θα δοθούν για την κατηγορία θα είναι µέχρι 1250.

Η Χορηγία Β έχει ως προϋπόθεση την εγγραφή καινούργιου αυθεντικά ηλεκτρικού οχήµατος κατηγορίας Μ1, με τιµή αγοράς µη περιλαµβανοµένου του Φ.Π.Α. κάτω των €40.000. Σημειώνεται ότι δεν απαιτείται απόσυρση παλιού οχήµατος ενώ το συνολικό ποσό χορηγίας για την κατηγορία θα είναι µέχρι €500.000 (µέχρι 100 χορηγίες, με ποσό χορηγίας €5.000).
 
Η υποβολή αιτήσεων

Ο κάθε αιτητής, ο οποίος θα υποβάλει αίτηση µέσω διαδικτύου, µπορεί να υποβάλει µόνο µία αίτηση για κάθε µία από τις κατηγορίες.
 
Οι αιτήσεις θα ταξινοµούνται και θα εξετάζονται από το Τµήµα Οδικών Μεταφορών, στη βάση των κριτηρίων του σχεδίου και θα εγκρίνονται κατά σειρά προτεραιότητας, αρχίζοντας:

  • από τα πιο παλαιά σε ηλικία οχήµατα (Χορηγία Α)
  • µε βάση την ηµεροµηνία και χρόνο υποβολής της αίτησης (Χορηγία Β)
 
Να σημειωθεί ότι οι αιτητές θα ενηµερώνονται γραπτώς για την αίτηση τους καθώς και για τους λόγους απόρριψης.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων