Σωστή χρήση των data σημαίνει προγράμματα Loyalty με maximum απόδοση!
10:56 - 30 Σεπτεμβρίου 2019

Οι σύγχρονες, ανταγωνιστικές και με όραμα επιχειρήσεις φροντίζουν να διατηρήσουν, να ανανεώσουν και να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους υφιστάμενους και νέους πελάτες τους, στοχεύοντας στη συλλογή κι έξυπνη χρήση των data. Η εμπειρία, τα «θέλω», οι απαιτήσεις του μοντέρνου καταναλωτή έχουν αλλάξει και μαζί εξελίσσονται και τα Προγράμματα Πιστότητας κι Επιβράβευσης (Loyalty & Reward). Τα brands, που διαθέτουν καλά αντανακλαστικά, αφουγκράζονται κι ανταμείβουν γενναιόδωρα το κοινό τους και το δυνατό εργαλείο Μάρκετινγκ που ονομάζεται «Πρόγραμμα Πιστότητας» είναι άμεσο και αποτελεσματικό. Όλα τα παραπάνω θα συζητηθούν και θα αναλυθούν με πρακτικά παραδείγματα και στοιχεία στο «2ο Loyalty and Rewards Conference», που παρουσιάζει η PwC Κύπρου. Ραντεβού την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
Τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται καθώς και την εμπειρία του κοινού από τον Ταξιδιωτικό Τομέα (Αερογραμμές) θα παρουσιάσει ο Mark Ross-Smith, Loyalty Advocate στην New World Loyalty / Μαλαισία. O κ.Ross-Smith διαθέτει πολύχρονη εμπειρία από την βιομηχανία Ταξιδιών και Τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα, έχει διατελέσει Loyalty Manager της Malaysia Airlines. Κατά την παρουσίασή του, θα σταθεί στους λόγους για τους οποίους η σωστή αξιοποίηση των δεδομένων κάθε οργανισμού είναι ικανή ώστε να βελτιώσει αισθητά τα ίδια τα Προγράμματα Loyalty των εταιρειών. Άλλωστε, πιο καλύτερο παράδειγμα από αυτό του Ταξιδιωτικού Κλάδου, αφού οι πελάτες των αερογραμμών μοιάζουν πανέτοιμοι α «ερωτευθούν» τα Προγράμματα Πιστότητας των αερογραμμών, τα οποία «βαθμολογούν» ως εξαιρετικά ελκυστικά και χρήσιμα. Στην ομιλία του, ο Mark Ross-Smith θα επικοινωνήσει το πολύ πετυχημένο παράδειγμα της Malaysia Airlines.
Ακόμη, η Μαριέττα Δημητρίου, Loyalty Manager του Regency Casino Thessalonikis / Ελλάδα, θα τονίσει πόσο σημαντικό είναι να κατανοούν οι εταιρείες τις ανάγκες των πελατών τους. Κάτι τέτοιο επιτρέπει κι ενθαρρύνει μάλιστα την καλή κι αποδοτική επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας και προβολής. Πιο συγκεκριμένα, η κα Δημητρίου θα εστιάσει στο πώς η προσωπική εμπειρία κι επαφή με τον πελάτη επηρεάζει θετικά τα Προγράμματα Πιστότητας και -σε συνάρτηση- τις αποφάσεις του καταναλωτικού κοινού.
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand και marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο του Λιανικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά, απευθύνεται προς:
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees, Hellas Direct, IMR/University of Nicosia™ & Stylianos N. Christoforou & Associates LLC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται καθώς και την εμπειρία του κοινού από τον Ταξιδιωτικό Τομέα (Αερογραμμές) θα παρουσιάσει ο Mark Ross-Smith, Loyalty Advocate στην New World Loyalty / Μαλαισία. O κ.Ross-Smith διαθέτει πολύχρονη εμπειρία από την βιομηχανία Ταξιδιών και Τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα, έχει διατελέσει Loyalty Manager της Malaysia Airlines. Κατά την παρουσίασή του, θα σταθεί στους λόγους για τους οποίους η σωστή αξιοποίηση των δεδομένων κάθε οργανισμού είναι ικανή ώστε να βελτιώσει αισθητά τα ίδια τα Προγράμματα Loyalty των εταιρειών. Άλλωστε, πιο καλύτερο παράδειγμα από αυτό του Ταξιδιωτικού Κλάδου, αφού οι πελάτες των αερογραμμών μοιάζουν πανέτοιμοι α «ερωτευθούν» τα Προγράμματα Πιστότητας των αερογραμμών, τα οποία «βαθμολογούν» ως εξαιρετικά ελκυστικά και χρήσιμα. Στην ομιλία του, ο Mark Ross-Smith θα επικοινωνήσει το πολύ πετυχημένο παράδειγμα της Malaysia Airlines.
Ακόμη, η Μαριέττα Δημητρίου, Loyalty Manager του Regency Casino Thessalonikis / Ελλάδα, θα τονίσει πόσο σημαντικό είναι να κατανοούν οι εταιρείες τις ανάγκες των πελατών τους. Κάτι τέτοιο επιτρέπει κι ενθαρρύνει μάλιστα την καλή κι αποδοτική επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας και προβολής. Πιο συγκεκριμένα, η κα Δημητρίου θα εστιάσει στο πώς η προσωπική εμπειρία κι επαφή με τον πελάτη επηρεάζει θετικά τα Προγράμματα Πιστότητας και -σε συνάρτηση- τις αποφάσεις του καταναλωτικού κοινού.
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand και marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο του Λιανικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά, απευθύνεται προς:
- Εμπορικές Εταιρείες
- Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
- Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
- Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
- Εμπορικές Τράπεζες
- Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής
- Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
- Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
- Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees, Hellas Direct, IMR/University of Nicosia™ & Stylianos N. Christoforou & Associates LLC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com