Παράδοση επιταγής στο Funraising Blue από τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ και το ΕΥΡΗΚΑ Μασσαλίας

Στηρίζοντας τη δράση του φιλανθρωπικού συνδέσμου Funraising, οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ και το ΕΥΡΗΚΑ Μασσαλίας παρέδωσαν το χρηματικό ποσό που συγκέντρωσαν από τη δεύτερη κοινή τους ενέργεια, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 25/07 έως τις 07/08. Στόχος της εκστρατείας ήταν η ενίσχυση του ειδικού ταμείου «Funraising Blue» του συνδέσμου. 
 
Το «Funraising Blue» αποτελεί μια πρωτοβουλία των ανθρώπων του Funraising και έχει ως στόχο την ενημέρωση του κοινού, αλλά και του στενού οικογενειακού και φιλικού περιβάλλοντος των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού, καθώς και την οικονομική ενίσχυση των δαπανηρών θεραπειών και ειδικών προγραμμάτων στήριξής τους.
 
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκστρατείας, για κάθε αγορά υγρού απορρυπαντικού ΕΥΡΗΚΑ Μασσαλίας από τα καταστήματα των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, προσφέρθηκαν €0,50 για τις ανάγκες του ταμείου. Χάρη στη μεγάλη ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού για ακόμα μια φορά, συγκεντρώθηκε το ποσό των €3.000. Τα χρήματα αυτά θα χρησιμοποιηθούν για τις εξειδικευμένες ενημερωτικές διαλέξεις, τα σεμινάρια και τα εργαστήρια που διοργανώνει το «Funraising Blue», καθώς και για τα ειδικά θεραπευτικά προγράμματα που ακολουθούν τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.
 
Την επιταγή παρέδωσαν στην κ. Λία Κοιλανιώτη η υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ελίνα Θεοδότου και η Senior Brand Manager της εταιρείας ΕΥΡΗΚΑ Νίκη Παπαβασιλείου. Ως μέλος του «Funraising Blue», η κ. Λία Κοιλανιώτη ευχαρίστησε από καρδιάς τις δύο εταιρείες, τονίζοντας τη σημασία της κατανόησης του αυτισμού από το ευρύ κοινό και των τρόπων μέσω των οποίων μπορεί να προσφέρει στα άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του, με απώτερο σκοπό την αποδοχή και την ομαλή ένταξη των αυτιστικών ατόμων στην κοινωνία.
 
Η κ. Θεοδότου αναφερόμενη στα παιδιά που στηρίζει το «Funraising Blue» υπογράμμισε: «Αγκαλιάζοντας όλοι μαζί τα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, συμβάλλουμε στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους και στην εξασφάλιση ενός καλύτερου μέλλοντος γι’ αυτά».
 
Από την πλευρά της ΕΥΡΗΚΑ, η κ. Νίκη Παπαβασιλείου εξέφρασε την ικανοποίησή της που η δράση αυτή αγκαλιάστηκε ακόμα μια φορά από τον κόσμο και δήλωσε πως μέσα από τέτοιες ενέργειες, όλο και περισσότεροι συνάνθρωποί μας αντιλαμβάνονται τις ανάγκες των φιλανθρωπικών ιδρυμάτων και ενισχύουν το σπουδαίο έργο τους.
 

Δειτε Επισης

Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)
Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics&vid)