Οι millennials ενδιαφέρονται για εμπειρίες και όχι για υλικά αγαθά
08:48 - 02 Σεπτεμβρίου 2019
Σύμφωνα με έρευνες, οι millennials έχουν διαφορετικές προτεραιότητες από αυτές της προηγούμενης γενιάς και επωφελούνται από καταστάσεις που τους παρέχουν καλή ποιότητα ζωής. Συγκεκριμένα, δεν ενδιαφέρονται για τα υλικά αγαθά και ταυτίζονται με έννοιες όπως υγεία, ευημερία και καριέρα.
Κατά την έρευνα ZenithOptimedia, όπου συμμετείχαν περισσότερα από 6000 άτομα millennials από 10 διαφορετικές χώρες, καταγράφηκαν οι παράγοντες που οδηγούν τους νέους ενήλικες στην ευτυχία. Όπως υποστήριζε η Linda Tan, στρατηγική διευθύντρια της έρευνας, «η συγκεκριμένη γενιά θέλει να είναι μέρος μιας κοινότητας που μπορεί να είναι ελεύθερη να εκφραστεί, όπως και να λάβει τεκμηριωμένες αποφάσεις.»
Αποτελέσματα έρευνας:
Πηγή: marketingweek
Partners: PwC, Cyta, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR/University of Nicosia™, Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, Οργανωτής: ΙΜΗ
Κατά την έρευνα ZenithOptimedia, όπου συμμετείχαν περισσότερα από 6000 άτομα millennials από 10 διαφορετικές χώρες, καταγράφηκαν οι παράγοντες που οδηγούν τους νέους ενήλικες στην ευτυχία. Όπως υποστήριζε η Linda Tan, στρατηγική διευθύντρια της έρευνας, «η συγκεκριμένη γενιά θέλει να είναι μέρος μιας κοινότητας που μπορεί να είναι ελεύθερη να εκφραστεί, όπως και να λάβει τεκμηριωμένες αποφάσεις.»
Αποτελέσματα έρευνας:
- Οι millennials που αισθάνονται ότι διανύουν μια πετυχημένη καριέρα, είναι κατά 56% πιο ευτυχισμένοι από αυτούς που αισθάνονται πως δεν έχουν τον έλεγχο της επαγγελματικής τους ζωής. Προσπαθούν να πετύχουν έλεγχο των οικονομικών τους, κοινωνική ζωή, καριέρα αλλά και work-life balance.
- Οι προηγούμενες γενιές αισθάνονταν την ανάγκη να επαναστατήσουν σε οτιδήποτε τους ασκούσε έλεγχο, σε αντίθεση με τους millennials σήμερα. Η συγκεκριμένη τάση οφείλεται στην οικονομική αβεβαιότητα που επικρατεί όπως και στις επιπτώσεις της ψηφιακής τεχνολογίας.
- Στην ερώτηση «τι είναι συνώνυμο της ενηλικίωσης» η πιο δημοφιλές απάντηση ήταν η «οικονομική ανεξαρτησία» ακολούθησε η «ικανότητα λήψης αποφάσεων» και μετέπειτα η «ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.» Απαντήσεις που ταυτίζονται με προσωπικούς στόχους όπως «γάμος,» «παιδιά» και «αγορά ακινήτου» δεν ήταν δημοφιλές.
- Η έρευνα ανάδειξε πως οι millennials κατηγοριοποιούν διάφορα προϊόντα ανάλογα με τις ανάγκες τους και με το τι θεωρούν οι ίδιοι σημαντικό. Gadgets, διακοπές και έξοδοι σε εστιατόρια, θεωρούνται για αυτούς πολυτέλεια. Τα είδη οικιακής φροντίδας και τα καλλυντικά χαρακτηρίστηκαν ως «ωραία για να τα έχουν» και ως αναγκαία ήταν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τρόφιμα και τα ρούχα.
- Τέλος, η έρευνα παρουσίασε τα κανάλια όπου οι millennials επιλέγουν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Το 32% των millennials, όταν ανακαλύπτουν κάτι καινούριο ή συναρπαστικό, νιώθουν την ανάγκη να το φωτογραφίσουν και το μοιραστούν στα κοινωνικά δίκτυα.
Πηγή: marketingweek
Partners: PwC, Cyta, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR/University of Nicosia™, Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, Οργανωτής: ΙΜΗ