12 Μαγικά χρόνια The Mall of Cyprus

12 Μαγικά Χρόνια The Mall of Cyprus με περισσότερα από 2.000 δώρα, με το διαγωνισμό ‘Ξύσε και Κέρδισε’!

Το The Mall of Cyprus άνοιξε τις πόρτες του στις 27 Σεπτεμβρίου του 2007, και μέσα στα 12 μαγικά χρόνια που πέρασαν, έχει καταφέρει να γίνει ο αγαπημένος μας προορισμός για ψώνια, χαλάρωση και διασκέδαση.

Στα πλαίσια των εορτασμών αυτών το The Mall of Cyprus δίνει την ευκαιρία σε ένα υπερυχερό επισκέπτη να κερδίσει 1.000 ευρώ για ψώνια*! 2.000 ακόμα τυχεροί θα κερδίσουν 2.000 άλλα δώρα!

Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι πολύ απλή: παρουσιάζοντας την απόδειξή σου στο Σημείο Πληροφοριών, που βρίσκεται στο ισόγειο του The Mall of Cyprus, παίρνεις ένα ξυστό λαχείο για κάθε 20 ευρώ! Ξύσε το λαχείο και μάθε στη στιγμή αν είσαι ένας από τους τυχερούς του διαγωνισμού ‘Ξύσε και Κέρδισε’!

Ο διαγωνισμός ισχύει από 12 Σεπτεμβρίου μέχρι 12 Οκτωβρίου.

* Το μεγάλο δώρο των 1.000 Ευρώ θα δοθεί στη μορφή κουπονιών από τα καταστήματά μας. Ο τυχερός θα μπορεί να επιλέξει από ποια καταστήματα θα είναι τα κουπόνια αυτά. 

Γίνονται δεκτές αποδείξεις από όλα τα καταστήματα, εστιατόρια και καφετέριες.

 

Δειτε Επισης

Τα 37 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Τα δωμάτια, οι κλίνες και πώς κατανέμονται ανά επαρχία(pics)
Σήμα κινδύνου από ΤΟΜ προς ιδιοκτήτες υπό ανάκληση Citroën κατασκευής 2008 έως 2019-Πρέπει να ακινητοποιηθούν
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
Εγκαταστάσεις και υποδομές μιας επένδυσης μεγατόνων στην καρδιά της καινοτομίας-Τι θα έχει το Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Toyota Κύπρου: Απολογείται για SMS για takata σε μη επηρεαζόμενους πελάτες-Από το ΤΟΜ η βάση δεδομένων
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη