12 Μαγικά χρόνια The Mall of Cyprus

12 Μαγικά Χρόνια The Mall of Cyprus με περισσότερα από 2.000 δώρα, με το διαγωνισμό ‘Ξύσε και Κέρδισε’!

Το The Mall of Cyprus άνοιξε τις πόρτες του στις 27 Σεπτεμβρίου του 2007, και μέσα στα 12 μαγικά χρόνια που πέρασαν, έχει καταφέρει να γίνει ο αγαπημένος μας προορισμός για ψώνια, χαλάρωση και διασκέδαση.

Στα πλαίσια των εορτασμών αυτών το The Mall of Cyprus δίνει την ευκαιρία σε ένα υπερυχερό επισκέπτη να κερδίσει 1.000 ευρώ για ψώνια*! 2.000 ακόμα τυχεροί θα κερδίσουν 2.000 άλλα δώρα!

Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι πολύ απλή: παρουσιάζοντας την απόδειξή σου στο Σημείο Πληροφοριών, που βρίσκεται στο ισόγειο του The Mall of Cyprus, παίρνεις ένα ξυστό λαχείο για κάθε 20 ευρώ! Ξύσε το λαχείο και μάθε στη στιγμή αν είσαι ένας από τους τυχερούς του διαγωνισμού ‘Ξύσε και Κέρδισε’!

Ο διαγωνισμός ισχύει από 12 Σεπτεμβρίου μέχρι 12 Οκτωβρίου.

* Το μεγάλο δώρο των 1.000 Ευρώ θα δοθεί στη μορφή κουπονιών από τα καταστήματά μας. Ο τυχερός θα μπορεί να επιλέξει από ποια καταστήματα θα είναι τα κουπόνια αυτά. 

Γίνονται δεκτές αποδείξεις από όλα τα καταστήματα, εστιατόρια και καφετέριες.

 

Δειτε Επισης

Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου
FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων