powered by

Οι top διαφημιζόμενοι σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπα

Στα €9,38 εκατ. ανήλθε τον φετινό Ιούλιο η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση των δέκα πρώτων διαφημιζόμενων με τη μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη σε ονομαστική αξία.

Στην τηλεόραση εξακολουθεί να διοχετεύεται η μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη της αγοράς, την ώρα που η αντίστοιχη δαπάνη στα έντυπα φτάνει μόλις ορισμένες χιλιάδες ευρώ.

Διαβάστε ακόμα: Δείτε πως είναι να ζεις στη Μαρίνα Λεμεσού (Video)

Διαβάστε ακόμα: First Growth: Ιδρύθηκε η πρώτη σχολή που παρέχει αποκλειστικά οινική εκπαίδευση

Οι μεγαλύτερες δαπάνες στην TV
Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, υπεραγορές και πανεπιστήμια δαπάνησαν τα περισσότερα σε τηλεοπτική διαφήμιση τον Ιούλιο. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, το μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφημιστική πίτα στην τηλεόραση είχε η epic με €1.286.431, με τη Lidl να ακολουθεί λίγο πιο πίσω με €1.267.013.

Εξάλλου, στην τρίτη θέση κατατάσσονται οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, οι οποίες δαπάνησαν €1.247.117 σε τηλεοπτική διαφήμιση.
 

 

Στο €1.095.744 έφτασε η διαφημιστική δαπάνη της Cyta στην τηλεόραση, ενώ ακολούθησαν European University Cyprus και Lanitis Bros με €1.017.028 και €931.455 αντίστοιχα.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν ΟΠΑΠ (€777.530), Ελληνική Τράπεζα (€683.038), Schweppes (€554.064) και Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (€527,287).  

Οι top διαφημιζόμενοι στο ραδιόφωνο
Τα €2,7 εκατ. αγγίζει η διαφημιστική δαπάνη στο ραδιόφωνο των πρώτων δέκα διαφημιζόμενων με τη μεγαλύτερη δαπάνη σε ονομαστική αξία.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της MatrixMedia, για τον Ιούλιο του 2019, στην πρώτη θέση βρέθηκε η Cyta, με δαπάνη €395.111, ενώ ακολούθησε η epic, δαπανώντας €382.513.
 

 

Η διαφημιστική δαπάνη στο ραδιόφωνο για τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ έφτασε τα €343.976, με Primetel και Stephanis να ακολουθούν με €291.987 και €261.264 αντίστοιχα.

Στη σχετική λίστα βρίσκονται, μεταξύ άλλων, οι Electroline (€251.659), Family Restaurants Andreou (€224.381), Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (€198.504), Τράπεζα Κύπρου (€178.059) και Esso (€172.440).

Ποιοι διαφημίζονται στα έντυπα
Όσον αφορά τη διαφημιστική δαπάνη στα έντυπα από τους διαφημιζόμενους με τη μεγαλύτερη δαπάνη σε ονομαστική αξία, ανέρχεται στα €401.697.

Σύμφωνα με στοιχεία της MatrixMedia, τη μεγαλύτερη δαπάνη σε διαφήμιση στο ραδιόφωνο τον Ιούλιο της φετινής χρονιάς έδωσαν οι δύο μεγαλύτερες τράπεζες, δηλαδή η Τράπεζα Κύπρου (€113.537) και η Ελληνική Τράπεζα (€56.997).
 

 

Ακολουθούν Υπουργείο Εσωτερικών με €41.392, Cyta με €32.467 και Logicom Public με δαπάνη €32.119.

Στη δεκάδα βρίσκονται επίσης το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (€28.929), η M.P. Michaelides (€26.074), το Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξεως (€25.226), Kleima (€23.368) και Go Healthy Etc (€21.588).

Δειτε Επισης

Η νέα εποχή της συμμόρφωσης: Τεχνητή νοημοσύνη, blockchain και η πρόκληση της διαφάνειας
Ανδρέας Παπαέτης: Ο DORA ως θεμέλιο ψηφιακής ανθεκτικότητας στον χρηματοπιστωτικό τομέα
Κωνσταντίνος Κουμίδης: Η διαχείριση ψηφιακών κινδύνων και η ανθεκτικότητα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Μαρία Κυρμίζη-Αντωνίου: Η ΜΟΚΑΣ και η συμβολή του ιδιωτικού τομέα στην καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος
Theo Parperis: Πλατφόρμα που ανατρέπει τα δεδομένα στις συγχωνεύσεις και εξαγορές το Ependisis.com (video)
Harm Reduction Conference: Η Στέλλα Κυριακίδου συζητά υγεία και ανθρώπινα δικαιώματα
Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι, η πολυπλοκότητα των κυρώσεων και ο κρίσιμος ρόλος των υπευθύνων συμμόρφωσης
Building the Future: Το Cyprus Autodesk Forum άνοιξε τον δρόμο για το AEC & Infrastructure (pics)
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Melissa van den Broek: Σε νέα εποχή εποπτείας η Ε.Ε. με την AMLA-Η Αρχή που αλλάζει το τοπίο της συμμόρφωσης