Λούκας Γρηγοράς: Ο στόχος επετεύχθη!
17:41 - 13 Σεπτεμβρίου 2019

Έβαλαν όλη τη θετική τους ενέργεια, δούλεψαν μαζί και οργανωμένα και το αποτέλεσμα ήταν όλα όσα απόλαυσε το κοινό που βρέθηκε στα πρώτα Carob Awards.
Συμπερασματικά: Ο στόχος επετεύχθη! Αυτό δηλώνει στο ΙnBusinessNews για τη μεγάλη γιορτή της διαφήμισης ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των CAROB Awards, Λούκας Γρηγοράς.
«Τα Carob Awards αποτελούν πλέον μια πραγματικότητα. Η εψεσινή εκδήλωση ολοκλήρωσε με τον πιο όμορφο τρόπο μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν ένα σχεδόν χρόνο και που αποτελούσε όνειρο της διαφημιστικής οικογένειας για πάρα πολλά χρόνια.
Πέρα από τις βραβεύσεις όμως και την ευγενή άμιλλα, το σημαντικότερο μήνυμα της βραδιάς αλλά και του θεσμού, είναι ότι αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά που νομίζουμε ότι μας χωρίζουν.
Και το αποδείξαμε έμπρακτα. Για τη διοργάνωση των βραβείων δουλέψαμε σαν μία ομάδα, άτομα από 8 “ανταγωνιστικές” εταιρίες, με κοινό στόχο την επιτυχία του θεσμού. Δουλέψαμε αρμονικά, ο καθένας στον τομέα που είχε αναλάβει, έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητες και τον επαγγελματισμό του κάθε ενός. Το αποτέλεσμα πιστεύω μας δικαίωσε», σημείωσε ο κ. Γρηγοράς.
«Όλοι χειροκροτούσαν όλους»
Εκτός από την οργανωτική πλευρά όμως, είδαμε ότι αυτή η κοινή προσπάθεια είχε αντίκτυπο και στον υπόλοιπο διαφημιστικό κόσμο, αφού τη βραδιά της εκδήλωσης όλοι χειροκροτούσαν όλους, δήλωσε στο ΙnBusinessNews ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των CAROB Awards, εστιάζοντας, παράλληλα, στο ότι το κλίμα ήταν γιορτινό παρά ανταγωνιστικό, με ανάμικτες παρέες που ανέλυαν τα αποτελέσματα και τον θεσμό.
«Νιώσαμε επιτέλους όλοι, ίσως για πρώτη φορά, σαν μέλη μιας ιδιαίτερης κοινότητας, με κοινά βιώματα, κοινά όνειρα και κοινούς στόχους. Εμπειρίες που μπορέσαμε να μοιραστούμε με φίλους “ανταγωνιστές” και ανακαλύψαμε πόσα πολλά πραγματικά μας ενώνουν. Οι κοινοί προβληματισμοί αλλά και οι ίδιες ιστορίες καθημερινής τρέλας», πρόσθεσε.
Τα βραβεία δεν παίζουν ρόλο
Ο κ. Γρηγοράς έστειλε, επίσης, το μήνυμα, πως η ουσία της βραδιάς δεν ήταν το ποιος θα κέρδιζε τα περισσότερα βραβεία.
«Δεν είχε σημασία ποιος και πόσα βραβεία κέρδισε, αλλά ότι αναγνωρίστηκε η δουλειά μας, αναδείχθηκε η δημιουργικότητα και για πρώτη φορά δημόσια, μπροστά σε όλη την αγορά της επικοινωνίας, μιλήσαμε για τα ξενύκτια, τη συνεχή προσπάθεια, το άγχος, την τρέλα, την πίεση, τις ευαισθησίες αλλά και τις εταιρικές μας οικογένειες. Χειροκροτήσαμε τους εαυτούς μας και δώσαμε υπόσχεση για ακόμη καλύτερη ποιότητα δουλειάς στα επόμενα Carob Awards. Γιατί επιτέλους έχουμε τη δική μας κοινότητα και τη δική μας γιορτή. Ναι, ο στόχος επετεύχθη!».