Τι αλλάζει από 16 Σεπτεμβρίου για τους πελάτες του Συνεργατισμού

Διευκρινίσεις για το τι αλλάζει από την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου για του πελάτες της πρώην Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας, δίνει μέσω απαντήσεων σε 40 ερωτήματα η Ελληνική Τράπεζα. Αναλυτικά:


Καταθέσεις
Θα ισχύουν τα ίδια Ειδικά Καταθετικά Προϊόντα που διατηρούσα στην πρώην ΣΚΤ;
Όχι, δεν ισχύουν πλέον τα ίδια καταθετικά προϊόντα που διατηρούσατε στην πρώην ΣΚΤ. Για ορισμένα προϊόντα έχετε ήδη λάβει επιστολή από την Ελληνική Τράπεζα ότι έχουν μετατραπεί/μεταφερθεί σε υφιστάμενα προϊόντα της Ελληνικής Τράπεζας. Για οποιεσδήποτε περαιτέρω αλλαγές θα ενημερωθείτε μέσω σχετικής γραπτής επιστολής ή/ και δια μέσου των καταστημάτων μας.

Στην Εμπρόθεσμη Κατάθεση η διάρκεια, η λήξη και οι όροι που έχω υπογράψει παραμένουν ως έχουν;
Nαι, τόσο η διάρκεια, όσο και η λήξη και όλοι οι όροι εμπρόθεσμης κατάθεσης παραμένουν ως έχουν, μέχρι τη λήξη της υφιστάμενης εμπρόθεσμης κατάθεσης, εκτός εάν έχετε ενημερωθεί διαφορετικά από την Ελληνική Τράπεζα μέσω σχετικής γραπτής επιστολής.

Οι καταθέσεις μέχρι το ποσό των €100.000 παραμένουν εξασφαλισμένες βάσει της οδηγίας που διέπει τις καταθέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Σχέδιο Προστασίας Καταθέσεων

Οι καταθέσεις μέχρι το ποσό των €100.000 είναι εξασφαλισμένες, βάσει της οδηγίας που διέπει τις καταθέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Σχέδιο Προστασίας Καταθέσεων και Εξυγίανσης Πιστωτικών και Άλλων Ιδρυμάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η Ελληνική Τράπεζα διατηρεί πολύ ικανοποιητικούς δείκτες ρευστότητας και κεφαλαιουχικής επάρκειας.

Ασφάλεια
Δέχτηκα τηλεφώνημα/ email /sms στο οποίο ισχυρίστηκαν ότι είναι από την Τράπεζα και μου ζήτησαν να αποκαλύψω προσωπικά μου στοιχεία (π.χ. αριθμό κάρτας, κωδικούς, Subscriber ID κτλ.). Τι έπρεπε να κάνω;
Η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ΠΟΤΕ να δώσετε τέτοια στοιχεία. Συνιστούμε να μην αποκαλύπτετε ποτέ τέτοιες πληροφορίες, καθώς υπάρχουν καθημερινά τέτοιες κακόβουλες προσπάθειες.
Έλαβα email από άγνωστη διεύθυνση με σύνδεσμο που παραπέμπει στην ιστοσελίδα της Τράπεζας αλλά μου φάνηκε περίεργο. Τι να κάνω;
Για να προβείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας συστήνουμε να γράφετε από μόνοι σας την ιστοσελίδα απευθείας στον ιστότοπο και να μην εμπιστεύεστε συνδέσμους από άγνωστες ταχυδρομικές διευθύνσεις. Η επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας είναι https://www.hellenicbank.com.


Κάρτες και ΑΤΜ
Η Χρεωστική / Πιστωτική Κάρτα μου θα λειτουργεί κανονικά στις 16/09/2019 για αγορές, αναλήψεις και πληρωμές;
Ναι, όλες οι κάρτες, τόσο της Ελληνικής Τράπεζας όσο και της πρώην ΣΚΤ, θα λειτουργούν κανονικά τόσο κατά το Σαββατοκύριακο 13/09/2019 - 15/09/2019 όσο και από τις 16/09/2019 και έπειτα. Από το μεσημέρι της Παρασκευής 13/09/2019 μέχρι και τη Δευτέρα 16/09/2019 το πρωί, δεν θα μπορούμε να σας στέλνουμε SMS όταν κάνετε συναλλαγές.Οι κάρτες της πρώην ΣΚΤ θα αντικατασταθούν σταδιακά μετά την ενσωμάτωση. Θα λάβετε σχετική ενημέρωση σε μεταγενέστερο στάδιο. Μέχρι τότε θα ισχύουν οι υφιστάμενες κάρτες.

Θα μπορώ να χρησιμοποιώ την υφιστάμενη κάρτα μου και ως πότε;

Ναι, θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις κάρτες της πρώην ΣΚΤ κανονικά (μέχρι τη λήξη τους, οπότε και θα ενημερωθείτε αναλόγως).

Tο ποσό και η ημερομηνία πληρωμής της πιστωτικής μου κάρτας (πρώην ΣΚΤ) θα παραμείνουν ως έχουν;
Η πληρωμή της πιστωτικής σας κάρτας θα διενεργηθεί κανονικά στις 02/09/2019. Δεν θα διενεργηθεί πληρωμή στις 02/10/2019. Μετά την ενσωμάτωση, η πληρωμή σας θα γίνεται στις 20 του κάθε μήνα αντί στις 2. Επομένως, η πρώτη πληρωμή σε πιστωτική κάρτα πρώην ΣΚΤ μετά την ενσωμάτωση των συστημάτων, θα είναι στις 20/10/2019. Η παράταση στη συγκεκριμένη πληρωμή δεν θα σας επιφέρει οποιαδήποτε επιπλέον επιβάρυνση.Σας υπενθυμίζουμε ότι, μετά τις 16/09/2019 θα μπορείτε να κάνετε κατάθεση ή ηλεκτρονική μεταφορά στην πιστωτική σας κάρτα από οποιοδήποτε κατάστημα, ΑΤΜ ή μέσω ηλεκτρονικών καναλιών.


Με τις κάρτες της πρώην ΣΚΤ ποιες συναλλαγές θα μπορώ πλέον να πραγματοποιώ στην ΑΤΜ;
Όλες τις συναλλαγές που προσφέρονται από τις τεχνολογικά αναβαθμισμένεςΑΤΜ μας. Πλέον, θα μπορείτε να καταθέτετε μετρητά και επιταγές σε πραγματικό χρόνο, να εκτυπώνετε καταστάσεις λογαριασμού, να μεταφέρετε χρήματα μεταξύ των συνδεδεμένων λογαριασμών της κάρτας σας και να κάνετε πληρωμές στις πιστωτικές σας κάρτες.

Θα μπορώ να χρησιμοποιώ το υφιστάμενο Paysticker μου;
Ναι, όπως χρησιμοποιείτε οποιαδήποτε άλλη κάρτα.
Θα συνεχίσουν να ισχύουν όλες οι υφιστάμενες κάρτες μου της πρώην ΣΚΤ;
Ναι, για όσους είστε κάτοχοι των καρτών Web, Student Credit και Army Credit έχετε ήδη ενημερωθεί ότι οι κάρτες σας θα ισχύουν μέχρι τις 31/12/2019. Για τις κάρτες YOLO υπάρχει πλάνο για αντικατάστασή τους με άλλο παρόμοιο προϊόν, το οποίο προσφέρεται από την Ελληνική Τράπεζα, πριν από το τέλος του χρόνου. Θα ενημερωθείτε το συντομότερο με επιστολή.

Οι πιστωτικές κάρτες που διατηρώ με την πρώην ΣΚΤ θα ενταχθούν στο Σχέδιο Καρτών της Ελληνικής Τράπεζας;
Ναι, οι πιστωτικές κάρτες της πρώην ΣΚΤ θα ενταχθούν στο Σχέδιο Καρτών της Ελληνικής Τράπεζας.


Ηλεκτρονική Τραπεζική
Το iBanking της πρώην ΣΚΤ σταματά να λειτουργεί; Από πότε;
Το iBanking της πρώην ΣΚΤ θα σταματήσει να λειτουργεί από τις 13/09/2019 στις 11:30 π.μ. Από τις 16/09/2019 το πρωί θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε το Web Banking της Ελληνικής Τράπεζας αφού προβείτε στις εξής ενέργειες: Συνδεθείτε όπως κάνετε συνήθως στο iBanking της πρώην ΣΚΤ και ακολούθως το σύστημα θα σας καθοδηγήσει βήμα προς βήμα. Δεν χρειάζεται να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα. 

Από πότε θα έχω online πρόσβαση στους λογαριασμούς μου της πρώην ΣΚΤ;
Θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Web Banking ή / και το Mobile App της Ελληνικής Τράπεζας από τις 16/09/2019 το πρωί, νοουμένου ότι είστε συνδρομητής του iBanking της πρώην ΣΚΤ.

Πώς θα έχω online πρόσβαση στους λογαριασμούς μου της πρώην ΣΚΤ;
Μέσω του Web Banking ή του Mobile App της Ελληνικής Τράπεζας. Απαραίτητη προϋπόθεση, είναι να έχεις λάβει αριθμό συνδρομητή (Subscriber ID).

Πώς θα λάβω τους νέους μου κωδικούς για να συνδεθώ;
Θα συνδεθείτε όπως κάνετε συνήθως στο iBanking της πρώην ΣΚΤ και ακολούθως το σύστημα θα σας καθοδηγήσει βήμα προς βήμα. Δεν χρειάζεται να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα. 
Οι υφιστάμενοι κωδικοί (Subscriber ID & Password) του iBanking της πρώην ΣΚΤ είναι οι ίδιοι για το Web Banking της Ελληνικής Τράπεζας;
Όχι, όπως αναφέρουμε και πιο πάνω, θα σας δοθεί νέος αριθμός Συνδρομητή (Subscriber ID). Νοουμένου ότι έχετε κατηγοριοποιηθεί ως κοινός πελάτης και χρησιμοποιείτε ήδη τα ηλεκτρονικά κανάλια της Ελληνικής Τράπεζας, θα συνεχίσετε με τα ίδια στοιχεία πρόσβασης (login credentials).

Εξυπηρέτηση και γενικά θέματα
Τι αλλάζει από τις 16/09/2019 για τους πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας και της πρώην Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας (πρώην ΣΚΤ);
Στις 16/09/2019 θα πραγματοποιηθεί η πλήρης ενσωμάτωση των εργασιών της πρώην ΣΚΤ στα συστήματα της Ελληνικής Τράπεζας. Ως εκ τούτου, από την εν λόγω ημερομηνία, όλοι οι πελάτες μας θα μπορούν να εξυπηρετούνται από οποιοδήποτε κατάστημα ή Επιχειρηματική Μονάδα της Ελληνικής Τράπεζας παγκύπρια.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Ελληνική Τράπεζα;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο τηλέφωνο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (αν καλείτε από το εξωτερικό), να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας, ή οποιοδήποτε κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter) στις σελίδες της Τράπεζας. 
Πώς μπορώ να μάθω ποιος είναι ο υπεύθυνος του λογαριασμού μου; Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του;
Με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο τηλέφωνο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (αν καλείτε από το εξωτερικό) ή σε οποιοδήποτε κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας, οι συνάδελφοι θα σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου του λογαριασμού σας. 

Θα έχω τη δυνατότητα να μεταφερθούν οι λογαριασμοί μου σε κατάστημα της δικής μου επιλογής;
Θα μπορείτε να εξυπηρετείστε από οποιοδήποτε κατάστημα του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων στην Κύπρο, αλλά θα έχετε και τη δυνατότητα να μεταφερθείτε σε κατάστημα της επιλογής σας. 

Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα;
Βάσει του σχεδιασμού μας η πλήρης ενσωμάτωση αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους 15 μήνες.

Ο αριθμός του λογαριασμού μου θα αλλάξει; Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τον νέο αριθμό λογαριασμού μου;

O αριθμός λογαριασμού θα αλλάξει. Τονίζουμε όμως ότι ο υφιστάμενος αριθμός λογαριασμού σας παραμένει σε ισχύ και η ενσωμάτωση δεν θα επηρεάσει τις συνήθεις συναλλαγές σας. Για τον νέο αριθμό λογαριασμού σας, θα λάβετε σχετική επιστολή μετά τις 16/09/2019. Επίσης, θα μπορείτε να ενημερωθείτε για τον νέο αριθμό λογαριασμού σας από οποιοδήποτε κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας, από το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ή από το Web Banking και Mobile App,  αν είστε συνδρομητές. 

Το ΙΒΑΝ και το BIC του λογαριασμού μου θα αλλάξουν;
Ναι, θα αλλάξουν. Το γεγονός αυτό όμως δεν επηρεάζει τις συναλλαγές σας, αφού παράλληλα θα ισχύουν και τα προηγούμενα IBAN και BIC του λογαριασμού σας.
Το νέο ΙΒΑΝ θα εμφανίζεται στη Μηνιαία Κατάσταση Λογαριασμού (Statement) που θα σας αποστέλλουμε από τις 16/09/2019 και έπειτα. Το νέο BIC είναι το HEBACY2N, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιείται με τον νέο λογαριασμό που θα σας κοινοποιηθεί.
Για το νέο IBAN και BIC του λογαριασμού σας θα μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε από οποιοδήποτε κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας ή από το Web Banking / Mobile App, αν είστε συνδρομητής. Για να πάρετε πιστοποιητικό με το νέο σας IBAN, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο τηλέφωνο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (αν καλείτε από το εξωτερικό).

Είμαι ήδη πελάτης της Ελληνικής Τράπεζας, αλλά και της πρώην ΣΚΤ, αυτό σημαίνει ότι πλέον θα έχω δύο διαφορετικούς αριθμούς πελάτη;
Για κοινούς πελάτες μας θα διατηρηθεί μόνο ο αριθμός πελάτη (CIF) της Ελληνικής Τράπεζας. Ως εκ τούτου, όλοι οι λογαριασμοί σας στην πρώην ΣΚΤ, που είχαν μεταφερθεί στην Ελληνική Τράπεζα στις 03/09/2018, θα μεταφερθούν κάτω από τον υφιστάμενο αριθμό πελάτη της Ελληνικής Τράπεζας. Εάν τυχόν αυτό δεν έχει συμβεί, δηλαδή δεν βλέπετε όλους τους λογαριασμούς σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το κατάστημά σας. Σε περίπτωση που έχετε κοινό λογαριασμό με άλλο/άλλους συνδικαιούχο/ους, θα έχετε διαφορετικούς αριθμούς πελάτη.


Αν έχω ένα τρεχούμενο λογαριασμό στην Ελληνική Τράπεζα και ένα στην πρώην ΣΚΤ τώρα θα έχω δύο τρεχούμενους λογαριασμούς;
Ναι, θα έχετε δύο τρεχούμενους λογαριασμούς. Ο τύπος του λογαριασμού θα παραμείνει ως έχει.
Θα μπορώ να εξυπηρετηθώ με τον παλιό αριθμό λογαριασμού που είχα στην πρώην ΣΚΤ;
Ναι, θα μπορείτε να εξυπηρετηθείτε και με τον παλιό αριθμό λογαριασμού σας. Ταυτόχρονα, θα μπορείτε να προμηθευτείτε τον νέο αριθμό λογαριασμού σας από οποιοδήποτε κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας, από το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών ή από το Web Banking / Mobile App, αν είστε συνδρομητής.

Τα όρια στους λογαριασμούς και στις κάρτες παραμένουν ως έχουν;
Ναι, όλες οι τραπεζικές - πιστωτικές διευκολύνσεις σας θα μεταφερθούν χωρίς να αλλάξει κάτι.

Οι διευκολύνσεις / το όριο παρατραβήγματος / τα δάνεια / το όριο κάρτας κλπ θα μεταφερθούν με τους ίδιους όρους;
Ναι, όλες οι τραπεζικές - πιστωτικές διευκολύνσεις σας θα μεταφερθούν χωρίς να αλλάξει κάτι.

Θα χρειαστεί να υπογράψω επιπλέον έγγραφα για τη μεταφορά των λογαριασμών μου;
Όχι, δεν θα χρειαστεί να υπογράψετε επιπλέον έγγραφα για τη μεταφορά των λογαριασμών σας.

Θα μπορώ να χρησιμοποιώ το υφιστάμενο βιβλιάριο επιταγών μου και αν ναι, ως πότε;
Το υφιστάμενο βιβλιάριο επιταγών σας παραμένει σε ισχύ μέχρι αυτό να χρησιμοποιηθεί πλήρως. Όταν παραγγείλετε νέο βιβλιάριο, μετά τις 16/09/2019, αυτό θα εκδοθεί με τον νέο αριθμό λογαριασμού σας.

Θα ισχύουν ως έχουν οι υφιστάμενες Αυτόματες και Μόνιμες Εντολές (δόσεις δανείων, SEPA Direct Debits και άλλα Standing Orders) που έχω καταχωρήσει στον λογαριασμό μου;
Όλες οι υφιστάμενες Αυτόματες και Μόνιμες Εντολές σας, που είναι ήδη καταχωρημένες στα συστήματα της πρώην ΣΚΤ, θα μεταφερθούν στα συστήματα της Ελληνικής Τράπεζας και θα ισχύουν κανονικά.
Οι προμήθειες / χρεώσεις θα παραμείνουν ως έχουν ή θα ισχύσουν αυτές της Ελληνικής Τράπεζας;
Θα ισχύει νέος ενιαίος κατάλογος προμηθειών/ χρεώσεων από τις 16/09/2019. Ο νέος κατάλογος είναι διαθέσιμος σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας στον σύνδεσμο www.hellenicbank.com/el/charges και σε έντυπη μορφή σε όλα τα καταστήματα.
Έχω δηλώσει μία διεύθυνση αλληλογραφίας στην Ελληνική Τράπεζα και άλλη στην πρώην ΣΚΤ. Σε ποια διεύθυνση θα αποστέλλεται η αλληλογραφία μου;
Ο κάθε λογαριασμός θα διατηρήσει την υφιστάμενη διεύθυνση αλληλογραφίας του.
Βοήθεια για εμβάσματα
Παραλαμβάνω εμβάσματα από το εξωτερικό. Θα υπάρξει κάποια αλλαγή για την οποία πρέπει να ενημερωθώ;
Η παραλαβή των εμβασμάτων θα συνεχιστεί κανονικά όπως και προηγουμένως. Ανεξαρτήτως, εισηγούμαστε όπως στην πορεία ενημερώσετε τους συνεργάτες σας/ αποστολείς εμβασμάτων ως προς το νέο ΙΒΑΝ σας. Το νέο ΙΒΑΝ θα εμφανίζεται στη Μηνιαία Κατάσταση Λογαριασμού (Statement) που θα σας αποστέλλουμε μετά την ενσωμάτωση. Θα μπορείτε επίσης να εφοδιαστείτε με τα νέα IBAN σας σε επόμενη επίσκεψη σας σε οποιοδήποτε κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας και από το Web Banking και το Mobile App ή επικοινωνώντας στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο τηλέφωνο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (αν καλείτε από το εξωτερικό). Για τον νέο αριθμό λογαριασμού σας, θα λάβετε σχετική επιστολή μετά τις 16/09/2019.
Τυχόν εμβάσματα που θα ληφθούν μετά το μεσημέρι της Παρασκευής 13/09/2019, θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας τη Δευτέρα 16/09/2019. Για σκοπούς υπολογισμού των τόκων, θα προσμετρήσουν με τη σωστή ημερομηνία αξίας, δηλαδή της Παρασκευής 13/09/2019.
Οι μόνιμες μεταφορές μου εντός και εκτός Τράπεζας θα επηρεαστούν; (π.χ. αποπληρωμή δανείων)
Όχι, οι μόνιμες εντολές σας εντός και εκτός Τράπεζας δεν θα επηρεαστούν.
Οι άλλες τράπεζες / κυβερνητικές υπηρεσίες θα ενημερωθούν για τις αλλαγές στους λογαριασμούς μου;
Όσον αφορά εισερχόμενα εμβάσματα από άλλες τράπεζες ή από κυβερνητικές υπηρεσίες προς τον λογαριασμό σας στην Ελληνική Τράπεζα, έχουμε φροντίσει για την απρόσκοπτη διεκπεραίωση τους.Δεν θα χρειαστεί οποιαδήποτε ενέργεια από μέρους σας.
Αποστέλλω εμβάσματα σε δικαιούχους εντός και εκτός Κύπρου. Θα αλλάξει κάτι στη διαδικασία;
Όχι, δεν θα αλλάξει κάτι στη διαδικασία αυτή.
Ως πελάτης της ΕΤ, ποιες υπηρεσίες μπορώ να επωφεληθώ στα Καταστήματα της πρώην ΣΚΤ;
Μέχρι την πλήρη ενσωμάτωση των συστημάτων των δύο τραπεζών, θα συνεχίσουμε να σας εξυπηρετούμε από το υφιστάμενο κατάστημα σας.
Είμαι λήπτης επιδόματος ΕΕΕ (Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα). Συνήθως αυτό πιστώνεται στο λογαριασμό μου στα μέσα του μήνα. Θα υπάρξει οποιαδήποτε καθυστέρηση;
Αντιθέτως, έχουμε προβεί σε ειδική διευθέτηση με τα αρμόδια υπουργεία και το επίδομά σας θα σταλεί τρεις μέρες νωρίτερα. Η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί από τις αρμόδιες κυβερνητικές υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
 

Δειτε Επισης

Μειώθηκαν τα δάνεια και αυξήθηκαν οι καταθέσεις τον Οκτώβριο
Σημαντικό ορόσημο για Τράπεζα Κύπρου-Αναβάθμιση καλυμμένων ομολόγων σε ΑΑΑ από Moody's
Το μετοχικό κεφάλαιο της Τράπεζας Κύπρου βάσει της εξέλιξης του προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών
Γιατί οι ελληνικές τράπεζες στρέφουν το βλέμμα τους στην Ευρώπη
Γρήγορες, εύκολες και ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές με τη Mastercard
cdbbank: Η πρόοδος υλοποίησης του επιχειρηματικού της πλάνου και οι µεσοπρόθεσµοι στρατηγικοί στόχοι
Η επένδυση 1,2 δις της Eurobank στην Ελληνική και τρία deals που βάζουν πέραν των 750 εκατ. σε κυπριακές τσέπες
Λουίς ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Νέες μειώσεις στα επιτόκια εάν διατηρηθούν οι προβλέψεις για τον πληθωρισμό
ING: Αυτές είναι οι εκτιμήσεις για τις μειώσεις των επιτοκίων το 2025 σε ΕΚΤ και Τράπεζα της Αγγλίας
Νάγκελ: Η ΕΚΤ δεν πρέπει να μειώσει τα επιτόκια πολύ γρήγορα