Powered by

Έφυγε από τη ζωή ο πατριάρχης της Volkswagen

Ο πρώην επικεφαλής και «πατριάρχης» της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen Φέρντιναντ Πιέχ πέθανε σε ηλικία 82 ετών, ανακοίνωσε η σύζυγός του.
 
«Ο σύζυγός μου (...) πέθανε ξαφνικά και αναπάντεχα στις 25 Αυγούστου 2019», έγραψε η Ούρσουλα Πιέχ σε σύντομη ανακοίνωσή της επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του Τύπου και κάνοντας λόγο για «μια ζωή που σημαδεύτηκε από το πάθος για τα αυτοκίνητα και τους εργαζόμενους που τα κατασκευάζουν».
 
Σύμφωνα με πολλά μέσα ενημέρωσης, ανάμεσά τους η γερμανική εφημερίδα Bild, ο πρώην πρόεδρος διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του συμβουλίου εποπτείας της Volkswagen πέθανε σε νοσοκομείο του Ρόζενχαϊμ στη Βαυαρία, όπου διακομίστηκε αφού κατέρρευσε σε ένα εστιατόριο μπροστά στα μάτια της συζύγου του.
 
Γεννημένος στις 17 Απριλίου του 1937 ο Πιέχ θεωρείται πατριάρχης της Volkswagen, την οποία μετέτρεψε από το 1993 σε έναν κολοσσό που περιελάμβανε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προτού αποχωρήσει από τη διεύθυνσή της το 2002. Αυτός ήταν που συγκέντρωσε τις μάρκες VW, Audi, Seat, Bugatti, Lamborghini Porsche στον όμιλο Volkswagen.
 
Η Bild τον χαρακτήρισε «θρύλος της αυτοκινητοβιομηχανίας» καθώς ήταν μία από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες της γερμανικής βιομηχανίας και εγγονός του Φέρντιναντ Πόρσε, ιδρυτή της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας, ο οποίος, έπειτα από αίτημα των ναζί, δημιούργησε το διάσημο «Κατσαριδάκι».
 
Ο Φέρντιναντ Πιέχ, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, αποχώρησε από επικεφαλής του ισχυρού συμβουλίου εποπτείας το 2015 αφού ήρθε σε αντιπαράθεση με τον τότε επικεφαλής της Volkswagen, τον Μάρτιν Βίντερκορν, ο οποίος ενεπλάκη στο σκάνδαλο με τους κινητήρες ντίζελ, το λογισμικό των οποίων είχε τροποποιηθεί για να φαίνεται ότι έχουν μειωμένες εκπομπές ρύπων, το οποίο έπληξε την εικόνα της εταιρείες και της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
 
Ο Πιέχ πούλησε το μεγαλύτερο μέρος των μετοχών του στην Porsche SE, βασικό μέτοχο της Volkswagen, το 2017 για σχεδόν 1 δισ. ευρώ, σηματοδοτώντας το τέλος της βασιλείας του στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
 
ΠΗΓΗ: euro2day.gr
 

Δειτε Επισης

Βουτιά στην ιαπωνικές εξαγωγές-Κατακόρυφη πτώση στις αποστολές προς ΗΠΑ
ΗΠΑ: Μειωμένη ζήτηση και δασμοί επιβραδύνουν τη βιομηχανική παραγωγή
Η δύσκολη εξίσωση της Fed και το μεγάλο δίλημμα Πάουελ για τα επιτόκια στις ΗΠΑ
Φον ντερ Λάιεν: Περίπλοκες οι εμπορικές διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ-Στόχος η επίτευξης συμφωνίας έως τις 9 Ιουλίου
Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη