Η απόλυτη κυριαρχία της Mercedes-Benz στη Φόρμουλα ένα

Ο πρόσφατος αγώνας του πρωταθλήματος της φόρμουλα ένα στην Ουγγαρία αποτέλεσε ορόσημο για την ομάδα της Mercedes. Στον αγώνα αυτό συμπληρώθηκαν δέκα χρόνια από την πρώτη νίκη ενός υβριδικού κινητήρα (Hamilton, McLaren Mercedes). Μέχρι εκείνο το σημείο της σεζόν, είχαν κερδίσει αγώνες μονάχα οι ομάδες της Brawn και η της Red Bull που έτρεξαν χωρίς το σύστημα KERS. Ένα σύστημα μπαταριών και τεχνολογίας ανάκτησης ενέργειας το οποίο πρόσφερε για έξι δευτερόλεπτα περισσότερη ισχύ στον οδηγό ανά γύρο. Όπως και άλλες τεχνολογίες μέσα από τα χρόνια, δεν την αγκάλιασαν όλοι μόλις πρωτοεμφανίστηκε. Όμως από τότε, τα πράγματα άλλαξαν άρδην.

Η Mercedes-Benz επέστρεψε στην F1, για πρώτη φορά μετά από το 1954, αγοράζοντας τις εγκαταστάσεις και προσωπικό της πρωταθλήτριας Brawn GP, και από τότε άρχισε να μονοπωλεί το… «βιβλίο της ιστορίας» του θεσμού το οποίο συνεχίζει ακόμη να γεμίζει με τις ατελείωτες της επιτυχίες.

Τότε, το 2009, οι μπαταρίες του υβριδικού συστήματος ζύγιζε 107 κιλά ενώ σήμερα ζυγίζουν μόλις 20 κιλά! Αυτό θα πει εξέλιξη. Και η Mercedes ήταν ανέκαθεν στην κορυφή αυτής της εξέλιξης γιατί από την εμφάνιση αυτών των συστημάτων μέχρι και σήμερα, κέρδισε συνολικά τα 5 από τα 10 πρωταθλήματα, και μάλιστα συνεχόμενα, βάζοντας ήδη πλώρη για το έκτο από τα 11 στην υβριδική εποχή. Ουσιαστικά από το 2014, όταν ξεκίνησε η υπεροχή της, είναι μέχρι στιγμής ασταμάτητη.

Οι αριθμοί μάλιστα δεν σταματάνε εδώ. Το 2016, οι Nico Rosberg και Lewis Hamilton κατέκτησαν 19 νίκες από 21 αγώνες ενώ από την μέρα που o Lewis Hamilton εντάχθηκε στο δυναμικό της Mercedes, η ομάδα κέρδισε 79 αγώνες από τους 120. Μέχρι το τέλος του 2018 η Mercedes βρέθηκε στην πρωτοπορία ενός αγώνα για συνολικά 5.000 γύρους ενώ στο καταιγιστικό 2016 κέρδισαν δέκα συνεχόμενους αγώνες. Στην ίδια χρονιά οι οδηγοί της πήραν τις 20 από τις 21 pole positions της σεζόν. Επίσης, μέχρι το τέλος του   περσινού πρωταθλήματος, η ομάδα κατέκτησε συνολικά 83 pole position στην υβριδική εποχή του αθλήματος. Και φυσικά οι αριθμοί αυτοί θα μεγαλώσουν με το τέλος της σεζόν του 219. Παράλληλα, το ποσοστό νικών της Mercedes από το 2014 όταν ξεκίνησε η κυριαρχία της, είναι άνω του 90% και αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει σύντομα, με τα «Ασημένια Βέλη» να συνεχίζουν την εξέλιξη τους μέχρι και το τέλος του 2020 όπου θα τελειώσει η παρούσα εποχή της F1.
 

Δειτε Επισης

Φρέναραν οι εγγραφές σαλούν-Οι μάρκες που πρωταγωνιστούν στην αγορά αυτοκινήτων
Μειώνεται το μετοχικό κεφάλαιο της Ermes-Το ψήφισμα που ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου