powered by

Galyna Kotovych: Απολαμβάνουμε τα πλεονεκτήματα της Κύπρου

Θα συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε τις δραστηριότητές μας στην Κύπρο και να επενδύουμε σε αυτή την όμορφη χώρα, ανέφερε η CFO της Dragon Capital, Galyna Kotovych.

Παραλαμβάνοντας το βραβείο στα όγδοα Invest Cyprus International Investment Awards ανέφερε ότι η εταιρεία απολαμβάνει όλα τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα που έχει η Κύπρος, η οποία, όπως είπε, διαθέτει σπουδαίους επαγγελματίες και φιλόξενους ανθρώπους.

Η Dragon Capital ιδρύθηκε το 2000 και είναι η κορυφαία επενδυτική τράπεζα της Ουκρανίας, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών σε μετοχές και πωλήσεις σταθερού εισοδήματος, εμπορία, έρευνα, επενδυτική τραπεζική και διαχείριση περιουσιακών στοιχείων σε θεσμικούς, εταιρικούς και ιδιωτικούς πελάτες.

Από το 2007 μέχρι το 2017, ανήκε κατά μειοψηφία στην Goldman Sachs και σήμερα αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο όλων των συναλλαγών στην ουκρανική χρηματιστηριακή αγορά.

Στην Κύπρο έχει ήδη δημιουργήσει έναν αριθμό επενδυτικών οχημάτων, έχοντας επιλέξει το νησί ως ασφαλές περιβάλλον για ξένους επενδυτές, με περιβάλλον φιλικό προς τους επιχειρηματίες και ελκυστικό φορολογικό καθεστώς.

 

Δειτε Επισης

Senssos: Η επιστήμη της αίσθησης στην υπηρεσία της υγείας και της καινοτομίας
Ψηφιακό περιβάλλον χωρίς όρια: Η επόμενη μέρα στον εργασιακό χώρο
Κώστας Κουμής: Υποσχόμενη και σημαντική για τον τουρισμό της Κύπρου η αγορά των ΗΑΕ-Τα οφέλη από το Investopia
MamaCRM: Οι 12+ ολοκληρωμένες λύσεις που φέρνει σε μια πλατφόρμα social media marketing
Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση