Η Cyta ανεβάζει τον πήχη στην τηλεξυπηρέτηση πελατών

Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta ανανέωσε την πιστοποίηση του Διεθνούς Πρότυπου για την Εξυπηρέτηση Πελατών ISO18295-1:2017, καθιστώντας τη Cyta τη μοναδική εταιρεία στην Κύπρο και μια από τις λίγες εταιρείες παγκοσμίως που έχουν καταφέρει να εξασφαλίσουν και να διατηρήσουν τη συγκεκριμένη πιστοποίηση.
 
Η πιστοποίηση ενισχύει την προσπάθεια του Οργανισμού για συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, μέσω όλων των καναλιών που έχει στη διάθεσή του. Η Πρόεδρος της Cyta, κ Ρένα Ρουβιθά Πάνου, παρέλαβε το σχετικό πιστοποιητικό από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Χάρη Γεωργιάδη, στην ετήσια Εκδήλωση Ποιότητας 2019 που διοργανώθηκε την Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019, από τον Κυπριακό Οργανισμό Τυποποίησης (CYS) και την Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης.
 

Το ISO 18295-1:2017 είναι ένα νέο διεθνές πρότυπο στην εξυπηρέτηση, το οποίο καθορίζει τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ένα Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου να διαχειρίζεται συνολικά, ποιοτικά και αποτελεσματικά τα αιτήματα που αφορούν στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας και τα οποία φτάνουν κοντά της μέσω των διαθέσιμων ηλεκτρονικών καναλιών επικοινωνίας. 
 
Το 2017 η Cyta έγινε η 1η εταιρεία παγκοσμίως που πιστοποιήθηκε με το συγκεκριμένο πρότυπο. Φέτος, επαναξιολογήθηκε και ανανέωσε επιτυχώς την πιστοποίησή της, η οποία προστίθεται στον ήδη μακρύ κατάλογο διεθνών αναγνωρίσεων και πιστοποιήσεων που διαρκώς επιτυγχάνει ο Οργανισμός, ξεκινώντας από το 1998 με το  ISO 9001 για Διαχείριση Ποιότητας, μέχρι το πιο πρόσφατο ISO 27001 για τα Κέντρα Δεδομένων (Data Centers), αποδεικνύοντας τη συνέπεια με την οποία υπηρετεί την ποιότητα και την αριστεία. 

Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών της Cyta εξυπηρετεί τους πελάτες του Οργανισμού, μέσω τηλεφώνου, φαξ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Live Chat και κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, Cyta Forum). Διαχειρίζεται αιτήματα παραγγελίας, υποστήριξης και παροχής πληροφοριών σχετικά με όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της Cyta, καθώς και αιτήματα πληροφοριών καταλόγου.
 

Δειτε Επισης

Πρώτη απευθείας επαφή της Tenstorrent με το κυπριακό οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας
Creating Synergies: Προωθώντας τη συμμετοχικότητα και τη διαφορετικότητα στον τομέα του ICT
CITEA Roadshow Event: Γέφυρα δικτύωσης και συνεργασίας για τις εταιρείες πληροφορικής
Tο τέταρτο «Cyber Security Weekend»-Eυαισθητοποίηση των επιχειρήσεων του τομέα των τροφίμων για την Κυβερνοασφάλεια
Η καινοτόμος εφαρμογή airbeld από την EMBIO Diagnostics...Πληροφορίες για καθαρότερο αέρα και πρόβλεψη καιρού
Πιστοποίηση «Real Quantum Dot Display» από την TÜV Rheinland για τις τηλεοράσεις Samsung QLED
Προοπτικές συνεργασίας σε προηγμένα πεδία της ΤΝ συζήτησαν ΤΕΠΑΚ και Tenstorrent
Mastercard Fintech Forum 2025: Η Αθήνα στο επίκεντρο της fintech καινοτομίας
Ανησυχούν οι Κύπριοι για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει την απασχόληση και τις αποδοχές καλλιτεχνών
Συνεργασία της payabl. με τη Sift...Αξιοποιεί την πλατφόρμα πρόληψης απάτης με ΤΝ για προστασία των επιχειρήσεων