Powered by

Ανώτερα στελέχη αεροπορικών εταιρειών ανταλλάζουν απόψεις σχετικά με το μέλλον του κλάδου

Οι προκλήσεις με τις οποίες βρίσκονται σήμερα αντιμέτωπες οι αεροπορικές εταιρείες βρέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης μεταξύ ανώτερων στελεχών της Aegen Airlines, easyjet και Ryanair. Η συζήτηση διεξήχθη στο πλαίσιο της 29ης Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης και του Συνεδρίου του ACI Europe, που φιλοξενεί για πρώτη φορά στη χώρα μας η Hermes Airports. 

Στο μικροσκόπιο τέθηκαν θέματα όπως οι συνθήκες της αγοράς, η βιωσιμότητα των αεροπορικών εταιρειών, οι αποζημειώσεις για καθυστερήσεις πτήσεων, το ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ανάγκη για μείωση των εκπομπών ρύπων καθώς επίσης και το επιθυμητό μοντέλο της επιτυχημένης αεροπορικής εταιρείας του μέλλοντος.
Αναφερόμενος στο καλοκαίρι που διανύουμε, ο Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean Airlines τόνισε ότι είναι πιο ήπιο (από πλευράς κύκλου εργασιών) σε σύγκριση με τα αντίστοιχα των προηγούμενων χρόνων. Εξέφρασε την εκτίμηση ότι φέτος θα καταγραφεί κάποια αύξηση, αλλά όχι στο μέγεθος των προηγούμενων ετών.
 
Από την πλευρά του, ο Willie Walsh, Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της IAG (International Airlines Group), μίλησε για την κρίση που περνάει τους τελευταίους μήνες η Boeing, στον απόηχο της καθήλωσης των 737 Boeing max. «Για πολλά χρόνια στηρίζουμε την Boeing», ανέφερε, γνωστοποιώντας ότι έχει υπογραφεί  προσύμφωνο  για παραγγελία μιας σειράς  πρόσθετων αεροσκαφών, τύπου Boeing.
 
Την ίδια ώρα, ο Robert Carey, Chief Commercial & Strategy Officer της easyJet αναφέρθηκε στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261/2004 που αφορά στις αποζημιώσεις για καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, σημειώνοντας ότι αν και δεν παρακωλύει το έργο των αεροπορικών εταιρειών, εντούτοις προβληματίζει τους εμπλεκόμενους.
 
Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε  και ο CCO της Ryanair, David O’Brien. Τόνισε ότι το προηγούμενο έτος, η μέση καθυστέρηση ανά πτήση ήταν 20 λεπτά, χρόνος διπλάσιος σε σύγκριση με το παρελθόν. Το αντιστάθμισμα για τους επιβάτες, πρόσθεσε, αφορά αποζημειώσεις που πρέπει να καταβληθούν από τις αεροπορικές εταιρείες, ποσά τα οποία αναμένεται να αυξηθούν. 
 
Στο σημείο αυτό ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean Airlines, Δημήτρης Γερογιάννης, ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει μειώσει σημαντικά τις καθυστερήσεις των πτήσεων της. «Θα θέλαμε να δούμε και τα άλλα εμπλεκόμενα μέρη να συνεισφέρουν σε αυτό το κομμάτι και να είναι τόσο αποδοτικοί όσο είναι οι αεροπορικές εταιρείες», πρόσθεσε.
 
Στη δευτερολογία του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της IAG, Willie Walsh, ανέφερε ότι το 2019 θα είναι ένα κρίσιμο έτος, σχετίζοντας την άποψη του με το επικείμενο Βrexit. «Δεν είμαστε σε θέση να καθορίσουμε το μέγεθος της επίδρασης τη δεδομένη στιγμή, αλλά οτιδήποτε είναι αρνητικό για την οικονομία είναι αρνητικό και για τη βιομηχανία μας», ανέφερε.

Ο Willie Walsh εξέφρασε την άποψη ότι η υψηλή τιμή των καυσίμων θα αποδειχθεί «σκληρή» για τις αεροπορικές εταιρείες και ειδικότερα εκείνες που διαθέτουν αδύναμους ισολογισμούς.

Δειτε Επισης

Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά
VTTI: Τα δέκα χρόνια στην Κύπρο και η μεγαλύτερη ξένη άμεση επένδυση στον τομέα της ενέργειας στη χώρα
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία
Στο 84,31% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στην Salamis-Αγόρασε άλλες 9.000 μετοχές
ΕΤΑΠ: Η Πάφος στους πιο πράσινους προορισμούς και «αργυρή» για τις ακτές της
Τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου στον αστερισμό των Χριστουγέννων-Οι εκδηλώσεις της Hermes
Ανδρέας Μιχαλιάς: Τα επαγγελματικά ταμεία προνοίας είναι απαραίτητα για επαρκή εισοδήματα στη συνταξιοδότηση
Η ακτινογραφία της ανεργίας στην Κύπρο-Οι τομείς, η μόρφωση και οι ηλικίες των ανέργων
Έτσι θα μοιάζει το The Landmark Nicosia-Το πρώτο Μarriott Autograph Collection ξενοδοχείο της Κύπρου