Campari Tonic: O συνδυασμός που «ξυπνάει» κάθε σου αίσθηση!

Στο πλαίσιο της πρώτης, επίσημης παρουσίασης του Campari Tonic στην Κύπρο πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με έντονη καλλιτεχνική χροιά την Πέμπτη 13 Ιουνίου, στο ιδιαίτερο Isnotgallery στη Λευκωσία.  
 

Σκοπός της εκδήλωσης να συστηθεί στο κυπριακό κοινό, η νέα, καινοτόμος πρόταση aperitif cocktail της Campari.


Το παρών έδωσαν καλεσμένοι από τον δημοσιογραφικό κόσμο, influencers, αλλά και στελέχη της Photos Photiades Distributors. Ο χώρος ήταν εμπνευσμένος από τη Campari Galleria του Μιλάνου, με το κόκκινο χρώμα να, ενώ στα τραπέζια του χώρου ήταν τοποθετημένα τα αγαπημένα Red Diaries, το νέο concept του Campari Calendar Book, με καλλιτεχνικό, φωτογραφικό υλικό από διάσημα μοντέλα και ηθοποιούς.
 
 
Ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, Marketing Manager στην εταιρεία “Photos Photiades Distributors”, καλώς όρισε τους παρευρισκόμενους, κάνοντας μια αναφορά στη θρυλική ιστορία του Campari και το νέο aperitif cocktail, Campari Tonic, που θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του Campari. Τη συνταγή για το ιδανικό Campari Tonic, αλλά και τις περιστάσεις υπό τις οποίες μπορεί το κοινό ιδανικά να απολαύσει το αναζωογονητικό αυτό aperitif cocktail, ως “after work drink”, πριν το μεσημεριανό ή βραδινό γεύμα, παρουσίασε ο Βrand Ambassador του Campari στην Κύπρο, Χάρης Χριστοφίδης.
 

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε καλλιτεχνικά με μουσική από ηλεκτρικό βιολί και performer, η οποία χόρεψε μαγευτικά ανάμεσα σε κόκκινα πανιά, εντυπωσιάζοντας τους καλεσμένους, που έσπευσαν να «ανεβάσουν» φωτογραφίες και βίντεο στα Social Media.
 

Απολαύστε το νέο Campari Tonic. Unlock the unexpected taste.

 

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)