powered by

Εκτιμήσεις για αύξηση ρωσικών συναλλαγών με κάρτες στην Κύπρο

Η μεγαλύτερη αύξηση στις συναλλαγές Ρώσων με πιστωτικές κάρτες στο εξωτερικό φέτος το καλοκαίρι σε σύγκριση με πέρσι θα παρατηρηθεί στην Τυνησία, τη Γεωργία και την Κύπρο, σύμφωνα με το παγκόσμιο σύστημα πληρωμών με πιστωτικές κάρτες Visa.

Στις χώρες αυτές τα έξοδα των Ρώσων με τη χρήση καρτών μπορεί να αυξηθούν κατά 25%. Η αύξηση των εξόδων με τη χρήση καρτών στην Ευρώπη θα είναι 8%, ενώ στη Βόρεια Αμερική και στη Ασία σε ποσοστά 12% και 11%, αντίστοιχα.

Τα δυο τρίτα του ποσού που ξόδεψαν Ρώσοι με κάρτες στο εξωτερικό πέρσι ήταν σε δέκα χώρες, επτά εκ των οποίων ευρωπαϊκές. Η Ιταλία ήταν ο μεγαλύτερος κερδισμένος μεταξύ των χωρών της ΕΕ, ενώ πρώτες στη λίστα είναι η Κύπρος και η Τουρκία.

Το σύστημα προβλέπει πως αυτό το καλοκαίρι οι Ρώσοι τουρίστες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό θα αυξήσουν τις πληρωμές τους με κάρτες κατά 7% σε σύγκριση με πέρσι.

Εξάλλου, ο αριθμός των καρτών που χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό θα αυξηθούν περίπου κατά 10%.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι κάτοχοι 2,3 εκατομμυρίων καρτών τύπου Visa θα χρησιμοποιήσουν την ίδια κάρτα περίπου 11 φορές ανά ταξίδι.
 
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
 

Δειτε Επισης

Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση
STEP: €10 εκατ. για δημιουργία εγκαταστάσεων και γραμμών παραγωγής καινοτόμων προϊόντων
Πρόεδρος Invest Cyprus: Παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της χώρας για ξένες επιχειρήσεις
Ενδυναμώνει την παρουσία της στην Κύπρο η Boyden... Αναλαμβάνει εκπρόσωπός της η Κλαίρη Σολωμού-Μελά
Η νέα εμπειρία πελατών: Από τη συναλλαγή στη σχέση, με σύμμαχο την τεχνολογία