Επείγει η αναβάθμιση του δρόμου Δερύνειας – Σωτήρας

Επείγει η αναβάθμιση του δρόμου Δερύνειας – Σωτήρας, για να μην θρηνήσουμε και άλλα θύματα, υποστηρίζει ο Δήμαρχος Δερύνειας Αντρος Καραγιάννης.
 
Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο κ. Καραγιάννης «αυτά που έπρεπε να γίνουν για τον δρόμο Δερύνειας – Σωτήρας, από τους δύο εμπλεκόμενους Δήμους, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς που είναι η Πολεοδομία και το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων, έχουν γίνει. Αυτό που έχει απομείνει και ενδεχομένως να αποδειχθεί χρονοβόρα, είναι η διαδικασία των απαλλοτριώσεων για τις οποίες δεν είναι υπεύθυνες οι τοπικές αρχές».
 
Πρόσθεσε ότι «η προκήρυξη των προσφορών εκκρεμεί εδώ και δύο χρόνια αφού υπήρξε πρόβλημα και με τη μελέτη για την αντικατάσταση του αγωγού υδατοπρομήθειας. Οι δύο τοπικές αρχές αναμένουν με αγωνία την έναρξη του συγκεκριμένου έργου γιατί έχουν δοθεί υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις από την κυβέρνηση και τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, πως η προκήρυξη των προσφορών θα γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2019».
 
Ωστόσο συνέχισε «απ’ ότι φαίνεται δεν μπορεί να τηρηθεί το σχετικό ορόσημο, το οποίο μετατίθεται πλέον για τον Σεπτέμβριο».
 
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «ο συγκεκριμένος δρόμος είναι άκρως επικίνδυνος και αυτό διεφάνη από την Πορεία Χριστοδούλας που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην παρουσία και του Υπουργού Εσωτερικών. Ο δρόμος έχει καθιζήσεις οι οποίες δεν μπορούν να διορθωθούν πλέον, δεν υπάρχουν πεζοδρόμια, οι μαθητές περπατούν στα χωράφια για να πάνε στο σχολείο, ενώ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθόλου το ποδήλατο για να μετακινηθεί ο οποιοσδήποτε, ντόπιος ή τουρίστας».
 
Ανέφερε ακόμα ότι «ο Δήμος Δερύνειας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στις αρμόδιες αρχές για την επείγουσα αναβάθμιση του δρόμου, προκειμένου να μην θρηνήσουμε και άλλα θύματα, αφού τα τελευταία χρόνια υπήρξαν δύο θάνατοι  από δυστυχήματα».
 
Ερωτηθείς για το θέμα της αντικατάστασης του αγωγού υδατοπρομήθειας, ο κ. Καραγιάννης απάντησε ότι «το θέμα έχει διευθετηθεί και το κόστος της αλλαγής του κεντρικού αγωγού θα ενταχθεί στο συνολικό κόστος του έργου, που θα το επωμισθούν οι Δήμοι της ελεύθερης Επαρχίας Αμμοχώστου, ο καθένας με το κόστος που του αναλογεί, δηλαδή το ένα πέμπτο».
 
Σημείωσε επίσης ότι «το σοβαρότερο πρόβλημα που υπάρχει για την αναβάθμιση του δρόμου Δερύνειας – Σωτήρας είναι οι απαλλοτριώσεις που πρέπει να γίνουν άμεσα προκειμένου να αρχίσει το έργο. Πρόκειται για το μόνο δρόμο που ενώνει την παραλιακή περιοχή με την ενδοχώρα, δηλαδή Αγία Θέκλα, Σωτήρα, Δερύνεια και Αμμόχωστο, ενώ με την έναρξη της τουριστικής περιόδου θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην διακίνηση των επισκεπτών».
 
Εξήγησε ότι «οι τουρίστες επισκέπτονται τη Δερύνεια από την Αγία Νάπα μέσω της Σωτήρας και επιστρέφουν πίσω, μέσω Παραλιμνίου. Είναι απαράδεκτο να υπάρχει ένας δρόμος που απαγορεύει στις χιλιάδες των επισκεπτών, ξένους και ντόπιους να χρησιμοποιούν και άλλα μέσα μεταφοράς όπως το ποδήλατο» είπε και πρόσθεσε πως «παίρνουμε πάρα πολλά τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας από επισκέπτες των οποίων τα αυτοκίνητα παθαίνουν ζημιές λόγω των καθιζήσεων και άλλων ανωμαλιών που υπάρχουν στον δρόμο».
 
Ο δρόμος κατέληξε ο κ. Καραγιάννης «είναι άκρως επικίνδυνος και χρειάζεται η άμεση αναβάθμιση του».

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Έργο €2.1 εκατ. για προσβασιμότητα ποδηλατών, πεζών και ΑμεΑ στα αστικά κέντρα της Λεμεσού
Κραυγή απόγνωσης από τους σκυροποιούς...Πλήττεται από την απεργία στο σκυρόδεμα η λατομική βιομηχανία
Σε πλήρη εξέλιξη η ολοκληρωμένη στεγαστική πολιτική-Ενθαρρυντικό το ενδιάφερον των developers για το Build to Rent
65% πληρότητα για το Neocleous Tower-Το νέο επιχειρηματικό κέντρο της Λεμεσού
Μ. Αντώνιου: Αυξάνονται καθημερινά οι πιέσεις στην οικονομία λόγω της απεργίας στον κλάδο σκυροδέματος
Οι ντόπιοι αγοραστές κάλυψαν την… τρύπα που δημιούργησε η μείωση των πωλήσεων ακινήτων σε ξένους
Land of Tomorrow: H γέφυρα που ενώνει τη Λάρνακα και το μέλλον
Ανένδοτες οι συντεχνίες στο σκυρόδεμα... Ο όρος που θέτουν για να τερματίσουν την απεργία
Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα