powered by

Μνημόνιο Συνεργασίας ΓΤΠ και Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών (ΓΤΠ) και του Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης (ΦΕΔ) υπογράφηκε στις 30 Μαΐου 2019, στο Γραφείο της Διευθύντριας ΓΤΠ. Το Μνημόνιο υπέγραψαν η Διευθύντρια ΓΤΠ κα Σόφη Μιχαηλίδου και η Πρόεδρος του ΦΕΔ κα Δέσπω Λευκαρίτη. 
 
Το Μνημόνιο Συνεργασίας έχει ως αφετηρία το κοινό ζητούμενο οι διαφημίσεις να είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και να λένε την αλήθεια. Στο πλαίσιο αυτό, ο ΦΕΔ θα παρέχει δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικού προελέγχου (copy advice) στο ΓΤΠ για διαφημίσεις που προτίθενται να δημοσιευτούν. Παράλληλα, θα συνεισφέρει στην κατάρτιση των υπαλλήλων με σεμινάρια σχετικά με τη δεοντολογία στη διαφημιστική επικοινωνία, εστιάζοντας σε παραδείγματα ευρύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος. Επίσης, σε περίπτωση που ζητηθεί από το ΓΤΠ, ο ΦΕΔ προτίθεται να μεταφέρει σε ενδιαφερόμενους φορείς-συνεργάτες του ΓΤΠ, τεχνογνωσία σχετικά με τη λειτουργία ενός σώματος αυτορρύθμισης.
 
Μιλώντας κατά τη διάρκεια της τελετής, η Διευθύντρια του ΓΤΠ εξέφρασε ειλικρινή χαρά και τιμή για την υπογραφή του Μνημονίου και εξήρε την κοινωνική συνεισφορά του ΦΕΔ στον τομέα της Διαφήμισης προς όφελος του καταναλωτή. Ως ο επικοινωνιακός φορέας του κράτους, ανέφερε η κα Μιχαηλίδου, αποδίδουμε μεγάλη σημασία στη συνέργια με φορείς του ιδιωτικού τομέα που ως στόχο έχουν τη διασφάλιση της νομιμότητας των διαδικασιών που οφείλουν να τηρούνται απέναντι στον πολίτη. Τέλος, έδωσε τη διαβεβαίωση ότι το ΓΤΠ θα εργαστεί με τον δέοντα σεβασμό, αλλά και περίσσιο ενθουσιασμό για την επιτυχή υλοποίηση των προνοιών αυτής της Συμφωνίας, εκφράζοντας παράλληλα την προθυμία για περαιτέρω συνεργασία.
 
Εκ μέρους του ΦΕΔ, η κα Λευκαρίτη ανέφερε ότι, με την ευαισθητοποίηση των πολιτών σε διάφορα ζητήματα ευρύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος, έχει παρατηρηθεί σημαντική αύξηση αντίστοιχων διαφημιστικών μηνυμάτων που επιδιώκουν να ενημερώσουν, να ευαισθητοποιήσουν και να κινητοποιήσουν. Με το Μνημόνιο αυτό, σημείωσε, εστιάζουμε στην πρόληψη, ώστε η δημιουργία των μηνυμάτων αυτών να έγκειται στο πλαίσιο του Κυπριακού Κώδικα Δεοντολογίας Επικοινωνίας. Ταυτόχρονα, η κα Λευκαρίτη εξέφρασε την προθυμία του Φορέα για εκπαίδευση στελεχών του δημόσιου και ευρύτερου δημοσίου τομέα που αναλαμβάνουν να συνεργαστούν με εταιρείες του διαφημιστικού χώρου για τη δημιουργία μηνυμάτων κοινωνικού ενδιαφέροντος. Τέλος, εξήρε τη συνεργασία με το ΓΤΠ σε θέματα επικοινωνίας, με στόχο την προστασία του πολίτη και τελικού καταναλωτή.
 

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Προχωρούν οι εργασίες για τα υψηλής τεχνολογίας νέα κεντρικά γραφεία της MSC στη Λεμεσό (photos)
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers