powered by

Έτσι "τρέχει" το brand του το Runtastic

Το Runtastic ξεκίνησε ως ένα app - gps που καταγράφει στατιστικά στοιχείων δρομέων. Στην συνέχεια πρόσθεσε στην γκάμα του το runtastic results που υποστηρίζει τους αθλητές με προπονητικά προγράμματα εκγύμνασης. Το app έχει συνολικά 268 εκατ. λήψεις, ενώ κάθε μέρα γίνονται 150.000 λήψεις. Από το 2015 είναι μέρος του digital@adidas.

Για το πως το δημοφιλές app κτίζει το brand του μίλησε στο 6th Brand Congress, ο Johannes Knoll, Regional Manager Western Europe, Runtastic Gmbh, Austria της Runtastic.

Το Runstastic σύμφωνα με τον Knoll προωθεί το brand του με διάφορους τρόπους. Πρώτα μέσω του app με μηνύματα και με ειδοποιήσεις στο τηλέφωνο του χρήστη, ενώ άμεση επικοινωνία γίνεται και με αποστολή ενημερώσεων μέσω newsletter.

Σημαντική είναι και η παρουσία του brand στα social media με 5.5 εκατ. ακόλουθούς. Το brand προωθεί το περιεχόμενο του από 4 διαφορετικά Social Media, του Facebook, του Instagram, του Twitter, και του Youtube.

Σημαντικός πυλώνας επικοινωνίας της Runtastic είναι και το blog της. Με αναρτημένα πέραν των 4.400 άρθρων στο blog της , σε 7 διαφορετικές γλώσσες η Runtastic επικοινωνεί με 5 εκατ. διαφορετικούς χρήστες.

Η προώθηση του brand γίνεται ακόμη καλύτερα με συνεργασίες όπως αυτή του Μαραθωνίου του Βερολίνου, αλλά και η σύνδεση του με το παγκόσμιο δρομικό κίνημα των adidas runners.  

To Runstastic κάνει ακόμα πιο δυνατή την σχέση του με τους ακόλουθους του πραγματοποιώντας αθλητικά γεγονότα σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Δειτε Επισης

MamaCRM: Οι 12+ ολοκληρωμένες λύσεις που φέρνει σε μια πλατφόρμα social media marketing
Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση
STEP: €10 εκατ. για δημιουργία εγκαταστάσεων και γραμμών παραγωγής καινοτόμων προϊόντων
Πρόεδρος Invest Cyprus: Παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της χώρας για ξένες επιχειρήσεις
Ενδυναμώνει την παρουσία της στην Κύπρο η Boyden... Αναλαμβάνει εκπρόσωπός της η Κλαίρη Σολωμού-Μελά