powered by

Πως η Nature Valley χρησιμοποιεί τον αθλητισμό για να κτίσει το brand της

Η Nature Valley, η κορυφαία μπάρα δημητριακών στο Ηνωμένο Βασίλειο κατάφερε να κτίσει το brand της χρησιμοποιώντας τον αθλητισμό.
 
Τις μεθόδους προωθήσεις της Nature Valley ανέφερε στο 6th Brand Congress, ο Arjoon Bose, Head of Marketing, της General Mills του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η κορυφαία μπάρα δημητριακών προωθεί το brand μέσω χορηγιών της σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, αλλά και με χορηγίες σε αναγνωρίσιμους αθλητές. Μεγαλύτερη όμως βαρύτητα δίνει στο αγώνισμα του τένις που είναι αρκετά δημοφιλές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

H Nature Valley έκτισε μια δυνατή συνεργασία με την Βρετανική Ομοσπονδία Τένις. Αρκετοί αγώνες βρίσκονται κάτω από την χορηγία της παίρνοντας και το όνομα της όπως Νature Valley OPEN Nottingham και το Νature Valley OPEN Birmingham.

Ακόμη μέσω της πλατφόρμας της η εταιρεία προωθεί το Brand της με δραστηριότητες που προάγουν το «Τένις για όλους»

Δειτε Επισης

Κώστας Κουμής: Υποσχόμενη και σημαντική για τον τουρισμό της Κύπρου η αγορά των ΗΑΕ-Τα οφέλη από το Investopia
MamaCRM: Οι 12+ ολοκληρωμένες λύσεις που φέρνει σε μια πλατφόρμα social media marketing
Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση
STEP: €10 εκατ. για δημιουργία εγκαταστάσεων και γραμμών παραγωγής καινοτόμων προϊόντων
Πρόεδρος Invest Cyprus: Παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της χώρας για ξένες επιχειρήσεις