Πως η Nature Valley χρησιμοποιεί τον αθλητισμό για να κτίσει το brand της

Η Nature Valley, η κορυφαία μπάρα δημητριακών στο Ηνωμένο Βασίλειο κατάφερε να κτίσει το brand της χρησιμοποιώντας τον αθλητισμό.
 
Τις μεθόδους προωθήσεις της Nature Valley ανέφερε στο 6th Brand Congress, ο Arjoon Bose, Head of Marketing, της General Mills του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η κορυφαία μπάρα δημητριακών προωθεί το brand μέσω χορηγιών της σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, αλλά και με χορηγίες σε αναγνωρίσιμους αθλητές. Μεγαλύτερη όμως βαρύτητα δίνει στο αγώνισμα του τένις που είναι αρκετά δημοφιλές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

H Nature Valley έκτισε μια δυνατή συνεργασία με την Βρετανική Ομοσπονδία Τένις. Αρκετοί αγώνες βρίσκονται κάτω από την χορηγία της παίρνοντας και το όνομα της όπως Νature Valley OPEN Nottingham και το Νature Valley OPEN Birmingham.

Ακόμη μέσω της πλατφόρμας της η εταιρεία προωθεί το Brand της με δραστηριότητες που προάγουν το «Τένις για όλους»

Δειτε Επισης

Συμφωνία επιδότησης για υλοποίηση του συστήματος ETIAS έως το 2029
Νίκος Χριστοδουλίδης: Στενοί συνεργάτες για μια ανταγωνιστική και βιώσιμη οικονομία οι ξένοι επενδυτές (video)
Στρατηγική συνεργασία PERHA Group και LAC Leonidas Alexandrou
H λαμπερή βραδιά απονομής των 13ων Invest Cyprus International Investment Awards(video)
Τσιμεντοποιία Βασιλικού: Ολοκληρώθηκε η καταβολή μερίσματος €0,18 ανά μετοχή
Σύνδεσμος Βιομηχάνων Αγίου Αθανασίου: Συνάντηση με Green Dot Cyprus-Στο επίκεντρο η κυκλική οικονομία
Πετρολίνα: Σταθερός σύμμαχος του Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης
NOVARDIA: Η νέα μεσιτική εταιρεία ασφαλίσεων που ιδρύεται με έδρα την Κύπρο-Η αποκλειστική εξειδίκευση
Η PwC Κύπρου τίμησε τις διεθνείς επενδύσεις και τη δυναμική που δημιουργούν για την οικονομία
Π. Ζαφείρης: Ουσιαστικό βήμα και πρόοδος η ψήφιση του νομοθετικού πλαισίου για τα ξενόγλωσσα προγράμματα