Θ. Μιχαηλίδης: Να δημιουργηθεί τουριστική στρατηγική
09:02 - 11 Μαΐου 2019
Να δημιουργηθεί Branding «Κύπρος» όπου θα αποτελέσει φάρος για όσους ασχολούνται με την Τουριστική Βιομηχανία του νησιού, ώστε να κινούνται όλοι προς ένα στόχο. Αυτό πρότεινε στο Business Leaders Summit 2019, Θάνος Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Thanos Hotels & Resorts.
Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει δημιουργηθεί μια επικοινωνιακή στρατηγική που θα στέλνει το μήνυμα για το τι εστί Κύπρος στις Ευρωπαϊκές αγορές. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η τουριστική ροή στην Κύπρο αλλά και βελτιωθεί η ποιότητα των τουριστών που προσελκύουμε στο νησί. «Πρέπει να ξεφύγουμε από τα πλαίσια που σκεφτόμασταν μέχρι στιγμής στον Τουρισμό και δημιουργήσουμε αυθεντικές Κυπριακές εμπειρίες που ταυτόχρονα προσαράζονται στις τάσεις τις αγοράς σήμερα.»
Σύμφωνα με τον Θάνο Μιχαηλίδη σε αυτή την προσπάθεια θα πρέπει να λάβει ηγετικό ρόλο το Υφυπουργείο Τουρισμού που πρέπει να δημιουργήσει την στρατηγική. Επίσης το Υφυπουργείο θα πρέπει να επενδύσει στην αεροπορική σύνδεση της Κύπρου σε συνεργασία με τον σύνδεσμο των Ξενοδόχων, τον ACTA κτλ.
Όσον αφορά την Τουριστική σεζόν του 2019 ο Διευθύνων Σύμβουλος, της Thanos Hotels & Resorts εκτιμά πως θα κινηθεί πιο χαμηλά σε σχέση με τις χρονιές του 2018, 2017. Η πτώση αυτή θα είναι κυρίως λόγω της αβεβαιότητα του Brexit, της μειωμένης ζήτησης από την Γερμανία μετά τις πτωχεύσεις διάφορων αεροπορικών αερογραμμών, αλλά και τις αστάθειας του ρωσικού νομίσματος.