Τα Public συνεργάζονται με το Φρέσκο Γάλα Λανίτης

Μια πρωτότυπη συνεργασία ξεκίνησε μεταξύ των Public, της N01 αλυσίδας τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και πολιτισμού και του Φρέσκου Γάλακτος Λανίτης. Οι καταναλωτές που επιλέγουν γάλα Λανίτης έχουν πλέον την ευκαιρία να συγκεντρώσουν πόντους και να τους εξαργυρώσουν στα έξι καταστήματα των Public, σε όλη την Κύπρο.
 
Η συνεργασία μεταξύ των Public και της εταιρείας Α/φοί Λανίτη θα ισχύσει ολόκληρο το 2019 με όσους συγκεντρώνουν περισσότερους βαθμούς να απολαμβάνουν μοναδικές εκπτώσεις από τα Public.
 
Το ανταποδοτικό πρόγραμμα βασίζεται στη συλλογή βαθμών μετά από κάθε αγορά. Με κάθε 10 βαθμούς, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν εκπτωτικά κουπόνια αξίας 10 ευρώ για τα καταστήματα Public. Συγκεντρώνοντας περισσότερους πόντους, ο καθένας μπορεί να ανέβει κατηγορίες. Πέραν της έκπτωσης που θα απολαμβάνουν όλοι συλλέγοντας τους κωδικούς που αναγράφονται στα καπάκια, οι καταναλωτές που θα βρίσκονται στις δύο πιο ψηλές κατηγορίες θα λάβουν μια επιπλέον έκπληξη! Η καταχώρηση των πόντων μπορεί να γίνει τόσο μέσα από την ιστοσελίδα του προγράμματος, όσο και από τις εφαρμογές σε iOS και Αndroid.
 
Αναφερόμενος στο πρόγραμμα ο Ιπποκράτης Κουρκούμπας, Διευθυντής Μάρκετινγκ Public Κύπρου ανέφερε: «Πρόκειται για μια πολύ καινούρια συνεργασία η οποία δίνει την ευκαιρία στο κοινό να αποκτήσει μεγαλύτερη ανταμοιβή στις αγορές του από τα Public. Χιλιάδες προϊόντα περιμένουν τους καταναλωτές να συλλέξουν τους βαθμούς τους και να τα αποκτήσουν σε καλύτερες τιμές».
 
#Ανυπομονώ μουσική, video games και βιβλία!

Δειτε Επισης

Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)
Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics&vid)
Η Lidl φέρνει το Lidl Youth Camp στο UEFA Women’s EURO 2025™