powered by

CAROB Awards: Όσα μαζέψατε, μαζέψατε!

Η διαδικασία υποβολής συμμετοχών για τα CAROB Awards, το 1ο Φεστιβάλ Κυπριακής Διαφήμισης, έχει ολοκληρωθεί. Σκοπός των βραβείων, να αναδείξουν το ταλέντο και τη σκληρή δουλειά Κύπριων δημιουργών που υπηρετούν τον τομέα της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας. 

Η πολλά υποσχόμενη τελετή απονομής των βραβείων, θα είναι μια γιορτή για όλα τα στελέχη της Διαφήμισης και Επικοινωνίας, των διαφημιζόμενων, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, των εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και όλων όσοι έχουν άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον και συμμετοχή στη Διαφημιστική Επικοινωνία!

Οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να υποβάλλουν συμμετοχή για έργα που έχουν ξεχωρίσει και παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Κύπρο ή και σε άλλες χώρες, κατά το διάστημα 1/1/2016 έως και 31/12/2018, στις 5 ενότητες του Διαγωνισμού: AD, Design, PR, Digital & Mobile και Integration.

Τα CAROB Awards αποτελούν πρωτοβουλία του Συνδέσμου Διαφήμισης- Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ). Ο ΣΔΕΚ είναι ο επίσημος φορέας που εκπροσωπεί τον χώρο της Διαφήμισης και Επικοινωνίας στην Κύπρο από το 1982. Ζητούμενο του ΣΔΕΚ είναι η εκπροσώπηση των μελών του Συνδέσμου και η προάσπιση του χώρου της διαφημιστικής επικοινωνίας προς όλες τις κατευθύνσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες για τα βραβεία κάντε κλικ εδώ.  

Διοργανωτής: Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)
Συντονιστής: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Game changing προσθήκη στο dream team της Partners Connected Communications-Media director η Μελίνα Τσιγαρίδου
Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM
Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Έρχονται και άλλες...Τεράστιο και αυξανόμενο το ενδιαφέρον ινδικών εταιρείων για παρουσία στην Κύπρο